Hier staat ie bij.
en hier ook:
Hier staat ie bij.
en hier ook:
Ohja bij haar lijkt het meer een skinny ja
Ja als je bij die van mij op Zalando kijkt en op alle kleuren klikt, verandert ie bij een paar ook āde titelā, waardoor ik ook wel twijfelde of dat nou allemaal echt hetzelfde model is of niet. Gecompliceerd die Leviās.
Ja precies! Alleen gebruik ik elastiek met knoopsgaten. Ik naai dan waar het elastiek eruit komt een knoop in de tailleband van de broek. Dan kun je het elastiek zelf verstellen.
Misschien kunnen mensen mij hier mij bij helpen. Ik ga een geregistreerd partnerschap aan met mān vriend. Ik ga er een spier witte Griekse jumpsuit bij aan doen met mogelijk een rode riem er om heen.
Wat voor soort schoenen kunnen goed bij een jumpsuit haha? Ik denk niet dat ik op hele hoge naaldhakken kan lopen.
Het wordt zoiets maar dan met strakkere pijpen.
Ik zoek al een tijdje de perfecte sneakers maar ik kan ze niet vinden. Wil eens wat anders dan Stan Smiths of andere witte sneakers. Van Nike Air Max vind ik de meeste niet mooi. Ik heb verschillende merken geprobeerd maar vind niks zo lekker als die Adidasjes Vind ze vaak te lomp en te zwaar. Vans heb ik al een paar van, zoek iets anders.
Wie heeft een goede tip?
Reebok
Adidas supercourt, Adidas gazelle, Nike waffle one
Puma RS-X! Lopen echt fantastisch
Veja of Nike air force one
Wat bergamot zegt en anders iets van sandaaltjes met een lage blokhak. Loafers zouden ook wel kunnen.
Dank je wel voor de supercourt tip, ik heb ze net op JD sports besteld voor ā¬36! (Hallo voor 10% extra korting voor de geĆÆnteresseerden)
Sandaaltjes met een lage hak of blokhak, in wit of misschien rood? Zou in ieder geval zeker even op Asos kijken, ze hadden daar super veel opties. Was naar hetzelfde opzoek en Zalando + nederlandse schoenenwinkels vielen nu echt nog tegen.
Bedoel je met Romeinse sandalen van die schoenen die je helemaal om je been heen doet?
Sneakers vind ik idd wel tof haha en lekker comfortabel ook. @Feather @Marquez thnx op Zalando kwam ik niks tegen, maar asos is ook nog wel een idee. Thnx.
Een muiltje?
Haha ja en ik gisteren in rdam. Vind ze best leuk maar te duur.
Weet iemand misschien hoe werkt wanneer je een artikel ter beoordeling (klacht) terug moet sturen naar Zalando. Ik heb vorig jaar regenlaarzen gekocht en er zitten nu al twee gaten in het rubber. Nu willen ze het product toegestuurd krijgen ter beoordeling maar krijg ik ze dan ook weer teruggestuurd?
Ik heb dat ook wel eens gedaan met een jas waarvan de rits kapot was. Ik kreeg toen het aankoopbedrag teruggestort, verder geen inhoudelijke feedback. Ergens wel stom want niet echt duurzaam omdat het niet gerepareerd werd.
Als het beleid nog steeds zo is kan ik me voorstellen dat je je geld terug krijgt.
Ik kreeg heel snel mijn geld terug.