Ik voel me zo oud als ik al die trends terug zie komen
Ik heb dus in juni een bruiloft en ben nu op vinted en websites aan het kijken voor een mooie jurk! Heb deze mooie gezien met een open rug.
https://www.sezane.com/eu/product/lady-dress/emerald-green#size-40
Maar ik heb toch echt een bh nodig anders vind ik het niet mooi. Heb wel een body gezien die er misschien onder kan en waardoor ik toch een beetje steun heb.
Denken jullie dat dit werkt/laag genoeg is (misschien nog merken met body’s die fijn zijn) Of ervaringen met kleding met een lage rug?
Ik heb ook deze jurk nog van vorig jaar en kan ik met de juiste accessoires ook wel upstylen naar een bruiloft outfit. Maar daar heb ik (bijna) het zelfde probleem. Geen fijne bh eronder en ik draag het niet graag. Dus hopelijk is zo’n soort body/ander merk de oplossing voor mij?
de achterkant ziet er zo uit:
Die onderste is gemakkelijk, je bindt 1 lint om je bh achterkant (1 x omslaan) en andere kant ook en dan pas de strik maken
Om de middel helemaal bedoel je?
Vlak voor je de strik maakt sla je de linten ff 1 keer om, om de achterkant van de bh, dan zit ie verborgen achter de stukken stof
Haha ik heb deze nooit weggedaan
Ik heb over een tijdje een bruiloft en nu heb ik een lila jurk. Alleen nu denk ik over welke kleur erbij? Ik wil wel nog een jasje erover heen en schoenen. Dus ik dacht aan wit. Maar ik moet ook nog een tasje erbij alleen als die ook wit is, wordt dan niet te veel? Maar ik heb geen idee over welke andere kleur.
Donkerblauw
Grijs, donkerblauw of mintgroen als je voor de paasei look gaat.
Google Lens zegt dat het deze zijn: https://m.topshoe.nl/nl/1925623/fitflop-lulu-cross-slide-sandals/ Misschien helpt dat je verder?
Oh, wordt hierboven ook al gezegd. Als je de foto in Google Lens opent, krijg je ook alternatieven te zien.
Ah top dankje!
Ik snap de hype met die telfar tassen niet, vind het echt saaie tassen en dat logo ook niet mooi
Weet je wat ik nou eens echt leuk zou vinden? T-shirts met schoudernaden die op de schouder vallen in plaats van halverwege je bovenarm
Als iemand tips heeft voor merken, ik hoor het graag!
Cos en Weekday vind ik erg fijn!
Thanks voor de tips! Alleen zie ik bij Cos maar één t-shirt (van 100% katoen, daar hou ik niet van) en bij Weekday alleen baby tees en da’s ook niet de vibe die ik zoek helaas
Ik denk dat ik bij Marc O’Polo ofzo moet gaan kijken. Confronterend. Blijkbaar ben ik oud.
Oh ik draag enkel 100% katoen en veronderstelde dat je daarnaar zocht
Wat voor materiaal wil je dan?
Iets wat soepel valt! Viscose, lyocell, linnen, zijde… Mag een blend zijn met katoen, maar 100% katoen lijkt op mij al snel alsof ik een tafelkleed rond mijn lijf heb gewikkeld.
Ooh ga ik een keer naar kijken, thanks!