Modetopic #2 (Deel 1)

Mijn lievelingstrui is verneukt door de wasmachine en na 2 weken veel tips gebruikt te hebben is ie niet meer te redden. En daar baal ik van want ik droeg die trui al lang met veel plezier.

Ik zoek dus een zwarte trui (korter model)met van die heerlijke dramatische zwarte trompetmouwen of ballonmouwen van goede kwaliteit. Ik had een geweldige van H&M trend maar die is er niet meer en verder vind ik online vooral veel truien van shitkwaliteit (bijv. N-AKD).

Hij hoeft bij de romp niet aansluitend te zijn, beetje baggy is juist prima.

Mocht iemand er eentje op vinted vinden dan vind ik het ook prima in L.

Ik heb precies zo’n trui van American Vintage, de ibowie. Weet alleen niet zeker of -ie in zwart verkrijgbaar is. Heerlijke trui: kwalitatief goede sweater, ballonmouwen, en eerder wat aan de korte kant dan heel lang. Wel meer winter/herfst dan lente. Of zoek je geen sweater-materiaal?

1 like

Nee geen sweatermateriaal meer een breisel maar niet grofgebreid. :stuck_out_tongue:
Al klinkt deze ook wel fijn :wink:

1 like

Love pakken en kan echt bij elke gelegenheid. Casual met sneakers en wat gekleder met een leuke blouse en hakken. Zeker netjes genoeg voor een huwelijk. Tenzij de dresscode black tie is :sweat_smile:

12 likes

Ik wilde ook 100% katoenen shirt tippen van goat. Ze zijn er in verschillende diktes, miss helpt dat nog?

Maar Filippa k heeft heerlijke blend shirts, echt geweldig! En een goede schoudernaad. Niet goedkoop, maar bij otrium ed is altijd wel ergens met korting te vinden.

3 likes

Ik heb hetzelfde probleem. Die verlaagde schoudernaden vind ik lelijk en staan me niet. Heel veel kinderkleding heeft het zelfs ook kom ik nu achter :weary: Dat shirt van minimum ga ik zelf bestellen. In het verleden eens gehad maar weggegeven toen het me te groot was. Zou hem nu weer passen.

1 like

Voor de regenboogalto’s!

2 likes

Reactie op mijn eigen bericht, maar ik heb een paar gevonden dat groot valt en mooi zit, mocht iemand anders iets aan deze tip hebben:

11 likes

Zo fijn als mensen terugkomen op hun zoektocht

9 likes

Zijn er nog fysieke Topshop winkels? En dan eigenlijk specifiek in NYC? :’)

Als ik google vind ik niet eens meer dat het een website heeft en staat bij alles van NYC locaties (now closed) erachter

Die memo had ik dus helemaal gemist, dat Topshop niet echt meer lijkt te bestaan?!

1 like

Topshop is overgenomen door asos geloof ik? Wilde de jamie jeans kopen maar dat leek bijna onmogelijk haha. Na een rondje Googlen lijkt het ingelijfd bij asos. Ik denk dat dit globaal is, en dus ook in New York.

3 likes

In de UK staan alle winkels leeg, asos heeft het inderdaad overnomen.

1 like

Ik zie zoveel leuke witte jurkjes in de winkels, maar ze schijnen allemaal zo erg door. Zo jammer. Heb het idee dat huidskleurig ondergoed niet echt helpt, voel me dan alsnog een beetje naakt. Hoe doen jullie dat? Dragen jullie dan onderjurkjes, en zo ja wat voor dan?

3 likes

Ja, wit of huidskleur. Maar die ik heb zijn al oud en kan t merkje er niet meer in vinden

1 like

Ik heb onderrokjes van de markt, heel fijn! Maar ze zijn niet zo mooi, dus als het echt heel erg doorschijnt niet geschikt denk ik

1 like

Ik draag een nudekleurige beha eronder, en nudekleurige string.

Linkjes van mijn favorieten

Sofia Lace Balconette Bra | Intimissimi
Lace Brazilian Briefs | Intimissimi

7 likes

Een kleur zo dicht mogelijk bij je huidskleur. Geen wit alsjeblieft, zie je sowieso door. Rood is ook een goede kleur als je wat donkerder bent.

3 likes

Ik draag deze 2 altijd. Ze zijn wat lichter dan het meeste huidskleurige ondergoed wat beter bij mijn huid past, maar ligt er dus aan wat jou huidskleur is.

2 likes

Weet iemand hoe de Veja schoenen vallen qua maat?
Klein, groot… normaal… ?

1 like