Hoe ver je ze vetert zou ik laten afhangen van de lengte van de veter. Maar ik neig naar bovenste gaatje open laten
La-redoute?
Nee ook niet. Dankjewel!
Elise store, my jewellery? Ik ben nu ook benieuwd haha
Lindex?
Hip voor de heb?
Leuk!
Ik heb voor de lage versie gestemd, maar dat is omdat ik maat 41 heb en de hoge versie bij mijzelf dan echt veel te veel maar zeilboot vind. Maar als het je wel goed staat (zoals de plaatjes hierboven) dan vind ik ze wel leuker! Vind het net wat cooler dan die lage op die manier
Ik vind de lage leuker, puur vanwege de positionering van de bloemen.
Ik draag lage en hoge converse gewoon op de meest uitlopende manieren met flared jeans, met een skinny erin gepropt, met baggy jeans of tuinbroek met omgeslagen pijpen. Of een broek die eindigt rond de enkel. Alles kan. Het is niet voor niets dat je ze altijd in het straatbeeld blijft zien.
Ik vind het jammer als mensen een schoen(model) laten schieten vanwege hun eigen maat. Er is werkelijk niemand die zich bezighoudt met de grootte van je scoenen.
Ik denk ook niet dat er mensen zijn die schoenen niet leuk vinden omdat ze een grote maat hebben en denken dat anderen daar iets van vinden. Althans, ikzelf heb dus maat 41 en daardoor vind ik zelf dat sommige schoenen niet leuk staan (zoals de hoge variant allstars). Dat ik heb bijvoorbeeld ook met sommige modellen van Veja, maar weer niet met Vans
Edit: overigens ben ik het wel eens met de opmerking dat het jammer is dat mensen in dit geval schoenen laten schieten, omdat ze bang zijn dat anderen er wat van vinden. In zijn algemeenheid jammer; draag vooral alles wat je zelf leuk vindt, dat staat gelijk al goed
Nou iedereen mag stoppen met suggesties geven hoor haha. Denk niet dat het eruit komt en weet dus niet of de webshop nog bestaat. Volgens mij was het gewoon een witte site met zwarte letters. Ik kan me ook vaag herinneren dat iemand hier er een jeans had gekocht en zo kwam ik op de website. Maar nogmaals stop maar iedereen want ik heb de hoop al opgegeven haha!
Asos
Nee ook niet
Oke dit is heel irritant, maar ik denk echt dat je Everlane bedoelt, haha. Sorry alvast als het niet zo is.
Edit: oh waarschijnlijk toch niet, is wat duurder dan dat jij zei.
HELD!!! DAT IS EM!!! DANKJEWEL HAHAA!
Sorry voor de capslock maar ben je eeuwig dankbaar!
Heb de prijzen dan niet goed onthouden+
Gelukkig, want ik ben iemand die zoiets niet kan laten rusten, dus ik was al begonnen aan de aankopen topics uitspitten.
Hahah wat erg! Ja ik kon het ook niet echt loslaten maar voelde me schuldig dat iedereen maar met opties bleef komen.
De ervaring van dit forum is dat er nooit iets met een open einde afloopt, altijd maar dan ook altijd weet iemand het antwoord
Favoriet is als iemand een super specifiek liedje zoekt