Modetopic #2 (Deel 1)

Idem! Ik hoef er niet per se hip uit te zien, maar ik wil ook niet gigantisch uit de toon vallen haha.

Dus ik trek een skinny jeans aan met een zijde-achtige blouse die ik nét ietsje te ver open knoop met daaronder een mooie bh (die wel netjes alles inpakt hoor). En daar dan wat mooie juwelen bij.

6 likes

Kiabi?

1 like

Nee hij zit er nog steeds niet bij. Ik heb het opgegeven. Dankjewel allemaal!

5 likes

Ik heb een mini rompje haha dus ik vind het wel een goeie trend omdat dingen eindelijk soort van leuk op m’n broekrand vallen ipv dat ik alles in moet stoppen, maar het klopt idd: het is echt veel cropped nu!

1 like

Ik draag zelden iets cropped en als ik het doe zorg ik dat de broek of pantalon zo hoog is dat het erop aansluit. Vind blote buik showen zo vaak niet staan, en al zeker in het Nederlandse klimaat wanneer het niet hoogzomer is :joy: maarja dat is mijn mening

Gesponnen suiker?

1 like

TessV, Folc?

2 likes

Nee ook niet. Jeetje wat erg haha!

1 like

Dat wordt het aankopen topic flink doorscrollen

3 likes

Ik had al gekeken bij de populaire linkjes in het begin van alle aankopentopics maar daar stond het ook niet bij. Dus ik laat het gaan haha. Anders wordt het wel heel veel doorspitten.

Ik heb een nieuwe baan waardoor ik weer iets leuker gekleed kan gaan en ik afstand kan nemen van mijn ggz-garderobe. Door mijn werk is mijn kleding welke nu in de kast hangt best saai en nietszeggend.
Ik zit eraan te denken om cowboy boots te halen en die dan met name te combineren met jurkjes & een panty. En straks in de zomer dan een jurkje en blote benen. Alleen dit is best wel uit mijn comfortzone en ik vraag me af of ik dit oprecht leuk vind of dat dit komt omdat ik opeens de drang voel om meer :sparkles: extra :sparkles: te zijn. Bij andere meiden vind ik dit wel heel tof staan

3 likes

Ik vind deze vesten van &other stories zo fijn en mooi zitten, maar wat worden ze lelijk en pluizig zeg. :weary: zonde voor de 50 euro per stuk.

3 likes

Ik wil heel graag jullie hulp! Schoen 1 of schoen 2?
Schoen 1

Schoen 2

• Schoen 1
  • Schoen 2

0 stemmers

1 like

Oh ik heb deze ook (in het grijs en donkergroen) en heb hier geen last van. Heb ze ook niet super vaak gewassen, misschien ligt het daaraan.

4 likes

Aaai dit doet echt pijn

6 likes

Ik heb de unisex variant van goat is wat stuggere stof en schijnt niet door

2 likes

Ik haal ze al jarenlang bij Uniqlo, mooie pasvorm en goede stof waardoor het niet doorschijnt

2 likes

Nog niet, zal het straks even bij mijn ouders proberen!

1 like

Okee … de uitslag helpt ook niet echt haha. Ik neig zelf meer naar de hoge versie, maar hoe combineer ik dit met broeken?

Bij een skinny jeans moet ik dan de broek erin doen? Of de broek oprollen zodat hij boven de schoen uitkomt? Moet ik dan de schoen helemaal tot bovenaan veteren? Of, zoals vroeger, beetje los laten?

Zelfde vraag eigenlijk bij een te korte broek: helemaal tot bovenaan strak dicht veteren of open laten?

Jullie merken wel dat ik nooit allstars draag hahaha

6 likes

Ik vind de hoge leuk voor onder een short, jurkje of een straight/mom jeans. Persoonlijk niet zo met een skinny.

1 like