HELD!!! DAT IS EM!!! DANKJEWEL HAHAA!
Sorry voor de capslock maar ben je eeuwig dankbaar!
Heb de prijzen dan niet goed onthouden+
Gelukkig, want ik ben iemand die zoiets niet kan laten rusten, dus ik was al begonnen aan de aankopen topics uitspitten.
Hahah wat erg! Ja ik kon het ook niet echt loslaten maar voelde me schuldig dat iedereen maar met opties bleef komen.
De ervaring van dit forum is dat er nooit iets met een open einde afloopt, altijd maar dan ook altijd weet iemand het antwoord
Favoriet is als iemand een super specifiek liedje zoekt
Long shot, maar probeer het toch. Is er toevallig iemand die (een van) deze jurk(en) heeft en er vanaf wil? Heb mijn zinnen op een leuke bloemenjurk gezet, deze kwamen door de selectie, maar allebei uitverkocht en vinted en Google Lens leveren niets op. Dus wie weet heeft iemand hier een idee.
Van Guts&Gusto, zoek een XL
Of deze:
Van Grace & Mila (model Carrie), maat L of XL
Leuk pak hoor, ook mooie kleur! Maar mbt jouw vraag over de gelegenheid die netjes is weet ik het niet. Is het ook een feestelijke gelegenheid of meer zakelijk?
Zou geen zwart erop doen, wit/ lichte pastelkleuren.
Zou ook wit doen en denk niet een overhemd maar een wollen truitje ofzo.
Behalve het verhaal van de coke BN’er met het kind op de arm.
Nee dat ging over een boek dat ik zocht haha.
De film (of serie) met reuzen die @Lemongrab noemt is iets anders
Oei pardon!
Weet iemand misschien waar deze blouse van is ? Er hoort ook een broek bij
Met zo’n truitje eronder:
https://m.aboutyou.nl/p/soft-rebels/trui-5137544?scrollToShopTheLook=1
En crème kleur hakken kan het wel netjes zijn denk ik.
Als de stof mooi is in het echt. Kan het vanaf het plaatje net niet goed inschatten
Nooo!! Weet je dat ik hier een bericht had geplaatst met everlane!! Omdat je zei dat het ook frankieshop kon zijn (dus geen hm prijs haha) en ik me daarvan die set kon herinneren. Die heb ik nog in mn mandje gehad!! Toen ging ik even kijken en kon het niet vinden, dus toen had ik het bericht snel weggehaald!
Omg had iedereen 2 dagen kunnen besparen😅
Iemand enig idee hoe New Balance 530 vallen? Ik heb ze nu in 38,5 besteld want het was 38,5 of 39,5 en ik heb 39 - had vroeger wel 38 en 38,5 van Nike …. Maar lees hele wisselende verhalen. Was overigens geen optie de andere maat te bestellen want die is niet op voorraad haha
Ik vind ze heel klein vallen, heb zo’n anderhalve maat groter dan normaal genomen.
Oeh nou dan gaat het extra spannend worden! Hoop ze snel binnen te krijgen, anders dan wachten tot de 39,5 weer binnen is. Scheelt dat ik zooltjes heb dan kan ik vrij makkelijk zien of de maat echt klopt haha