Fijn! Ik kan maat 39 vandaag ophalen
Hoe zit ie als je gaat zitten? Vind t zo prima eruit zien maar als je niet lekker zit bij zitten zou ik k terug sturen
Ik zoek zomerjurkjes van een stevige stof (dus niet zo’n goedkope dunne synthetische stof of van dat flodderkatoen) die net boven de knie vallen. Ik ben lang waardoor ze vaak te kort zijn. Iemand een idee waar ik dit kan vinden? Budget is een paar tientjes per jurkje.
Ik zou naar de winkels gaan en voelen. Mango heeft soms wat steviger linnen jurken bijvoorbeeld, en bij H&M hangt in het kantoorgedeelte ook wel eea vaak
Denk dat je toch een beetje gebonden bent aan de ketens! Of je moet echt goed je best doen op Vinted en heel veel gaan scrollen en proberen goed in te schatten
&otherstories heeft ook zulke jurkjes.
Ja vind het alleen wel stuk prijziger dan die paar tientjes
Begrijp ik maar je betaalt dan ook voor die niet zo’n goedkope dunne synthetische stof. Ik koop daar altijd bij de sale
En om die reden wilde ik COS niet noemen maar die kledingstukken gaan wel vaak veel langer mee.
Wat @Daelyss en @anon91169173 zeggen, ik koop ook altijd (eigenlijk enkel) daar in de sale, vaak voor -50% of -70% en soms doen ze de laatste dagen nog extra korting (20%)
De WE heeft dit ook wel! Je kan ook goed zoeken bij de C&A. Heel soms vind je daar wel echt leuke dingen die ook prima van materiaal zijn.
Ik heb een nieuwe spijkerbroek, straight jeans. Volgens mij die op het plaatje al valt ie een klein beetje wijd bij mij. En ik wil sneakers kopen (die daarbij passen maar die ook overal bij kunnen) alleen ben een totale noob op dat gebied.
Eigenlijk wil ik witte, maar niet helemaal wit. En niet te lomp, hou niet van plateau. Maar geen AllStars. Zulke Adidas vind ik mooi, kunnen die overal bij?
Heeft iemand nog meer tips? Onder de 50 euro
Ik heb vorig jaar meerdere leuke (en goedkope) zomerjurkjes van viscose gekocht bij C&A! Zeer tevreden over, misschien hebben ze daar wat leuks.
Ik moet echt selectiever zijn in wat ik bestel. Vandaar wat polls. Ik heb gisteren een bestelling bij &Other stories geplaatst van 800 euro, maar ik stuur vrijwel altijd driekwart terug omdat ik veel niet mooi/leuk vind. Nu wil ik ook nog dingen bij de Costes bestellen, maar heb nu opnieuw voor meer dan 600 in mijn mandje en dat is een beetje te gek. Het lukt me zelf niet om te filteren want ik wil eigenlijk alles proberen maar kan dat niet goed praten. Ik zet de prijzen erbij.
50 eu
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dit pak. Broek 50 en blazer 70.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dit shirt 15 euro in het wit, beige, zwart en kobaltblauw.
- Ja alle kleuren
- Nee geen
- Kies een of twee kleuren, niet allemaal
0 stemmers
Dit pak:
Blazer 60 broek 50
- Ja
- Nee
- Broek wel blazer niet
- Blazer wel broek niet
0 stemmers
60 eu
- Ja
- Nee
0 stemmers
50 eu
- Ja
- Nee
0 stemmers
40 eu
- Ja
- Nee
0 stemmers
40 eu
- Ja allemaal
- Nee, geen ervan
- De groene
- De blauwe
- De beige
0 stemmers
Dat tweede pak met losse blazer en broek heb ik ook en het is echt m’n favoriete pak! Vond het verrassende kwaliteit voor Costes (wel wat losse draadjes maar hele mooie stof verder).
Ik had 'm gepast maar de broek in M was veel te groot en die in XS te klein, S was er niet, dus hoop dat deze perfect zit want vond hem inderdaad wel leuk!!
Het ligt er echt aan hoe het valt. In elk geval heb je geen twee bruine pakken en geen twee lichte bijna identieke broeken nodig.
Daarom heb ik altijd de neiging zoveel mogelijk te bestellen, omdat ik niet weet hoe het valt en welke van de twee lichte broeken het mooist gaat zijn
. Maar vind voor zo’n groot bedrag bestellen ook gewoon eng. Stel er gaat wat mis met retouren en ik krijg mijn geld niet ofzo.
Die twee glanzende bloesjes (groen en bruin) zien er zo heel polyester uit. Is dat ook zo? Ik zou die persoonlijk dan laten hangen en alternatieven zoeken van viscose of misschien zelfs zijden (heeft & other stories en massimo dutti). Ik vind dE kwaliteit van dat soort polyester bloesjes vaak niet mooi.
Ja klopt, polyester. Oké, ga ik even naar op zoek, thanks!
@Hollyhock aah massimo dutti heeft mooie dingen op de website… nu heb ik een mooie kimono van 130 euro gezien pff
Maar naar wat voor soort kleding ben je op zoek? Wat heb je nodig? Het lijkt nu een beetje alsof je lukraak van alles in je mand gooit. Ook als je zelf niet zo goed weet wat je dan wel of niet moet houden