Sandro, Maje, &other stories, bijenkorf
God sta me bij, de bruiloft is in Woerden. Kan ik niet doen alsof we de tweede uitnodiging ook niet hebben ontvangen?
Ik ben door insta geonfluenced door Curch of Labels en die hebben ook leuke dingen vind ik!
Ik ben op zoek naar een mooie jurk voor een bruiloft deze zomer. Ik ben helemaal verliefd op deze jurk, maar jammer genoeg niet betaalbaar ![]()
Heeft iemand een tip voor een betaalbaar alternatief?
Ik heb geen tips helaas maar waaauw wat een droomjurk ![]()
Ik kreeg laatst een ad van We, die hebben nu een hele bruiloftscollectie
Ik vind het medium en vooral (te) erg verschillen per kledingstuk. Ik heb zo’n jeans jasje en die is echt prachtig, dikke stof en blijft heel mooi. Maar ook een paar shirtjes en een trui die snel lelijk werden na wassen of een blouse waarvan ik de stof echt heel erg dun vond en echt het geld niet waard. Dus ben zelf heel kritisch wat ik daar koop en doe het alleen als het echt mooie dikke stoffen zijn.
Echt prachtig!
Ik zag net de nieuwe Massimo Dutti Studio collectie waar een prachtige beetje vergelijkbare (alleen dan zwarte) jurk bij zit
Open hoge sandalen met hak? Iets van een felle kleur of goud/ zilver van kleur.
Ik kocht altijd graag kleding bij Monki en Weekday maar de laatste jaren kan ik daar niet meer echt iets vinden. Ik vind dat Monki veel in de herhaling valt of de patronen meer voor tieners. Bij Weekday kan ik gewoon niet meer echt iets vinden.
Anyway ik ben dus op zoek naar nieuwe merken/winkels (mag ook online) wat ruim en lang valt. Ik weet ook gewoon niet meer waar ik moet kijken als ik in de stad ben, of het is meer voor tieners of voor oudere mensen.
Ik kan er naast zitten maar misschien is Free People wel een leuk merk voor je.
Dank je wel! Iets kunnen lenen van vriendin wat hierop lijkt ![]()
Thanks! Ga daar eens kijken
COS? Valt ruim en lang. Of misschien ARKET
Ik kan ook nooit meer iets leuks vinden bij Weekday terwijl dat ‘vroeger’ een van mijn favoriete winkels was. Nieuwe designer ofzo? Ze hebben echt ineens een hele rare wending gemaakt
Ik heb hetzelfde met weekday en monki. Maar ik denk soms dar ik gewoon te oud word voor die hippe dingen en synthethische stoffen ofzo?
Ik baal ook zo erg van weekday. Bijna alles kocht ik daar, maar het is nu zo extreem/niet draagbaar ofzo. Tot nu toe heb ik ook nog geen winkels gevonden die wel voldoen aan m’n eisen (en betaalbaar is)
@Branko ah ja dat gevoel heb ik ook wel. Vooral bij Monki. Maar volgens mij is het ook gewoon kinderlijker dan een paar jaar geleden?
Klopt ze hadden tot een paar jaar geleden ook ieder jaar gewoon zelfde modellen jumpsuits, of kimono’s. Met dikke stoffen. Effen. Heel mooi, maar dat zie je bijv ook niet meer zo
Het thema lijkt bij Weekday tegenwoordig ’ jaren 90 marktkleding’. Vroeger kocht ik daar vrijwel al mijn basics en was ik gek op Cheap Monday, het denim merk dat H&M over had gekocht en gesloopt had.



