Omg die witte schoenen linksonder, heb je enig idee welk merk dat is?
Geen idee misschien krijg je ze als een van de eerste resultaten te zien als je google shopping espadrille sneakers googled.
Superga?
Ja volgens mij dus geen superga want die had ik vorig jaar! En ik wilde eigenlijk weer dezelfde soort, maar niet exact dezelfde! En deze schoen lijkt iets extra’s in dat onderste stuk te hebben. Heel leuk!
Iemand tips voor dit soort broeken?
High waisted, beetje wijdvallend, tot boven de enkels?
Deze is van twothirds maar vind het toch een beetje eng daar broeken te bestellen ivm terugsturen, lange levertijden enz.
Over een maand heb ik een strand bruiloft met dresscode cocktail of gala. En ik kan gewoon niks vinden Iemand tips voor webshops?
Ik zou zeggen, neem het niet te serieus en doe iets aan waar jij je goed in voelt. Maar weet niet hoe serieus de bruid de dresscode neemt natuurlijk. Mij kon het geen bal schelen wat mijn gasten aan hadden, ik vond het vooral leuk dat ze hun best hadden gedaan en zich zelf mooi voelden.
Ik heb zoiets in een zandkleur bij de mango gekocht vorig jaar, misschien zit daar nog iets tussen?
Ik zit in een soort escaperoom haha. Op Facebook zag ik deze advertentie: Redirecting...
Het gaat om dit item:
Als ik erop klik, kom ik niet bij dit vest, maar op de aanmeldpagina. Maar ik heb al een account. Als ik zelf naar Best Secret ga en inlog dan kan ik 'm nergens vinden. Niet als ik zoek op vest en ook niet op kimono.
Oeh thanks! Ga ik checken!!
Asos?
Cocktail staat vaak voor gewoon een leuk jurkje tot knielengte ongeveer? Dus dat is echt wel een breed concept! Gewoon zoeken naar iets dat bij je past. Omdat het gemixt met gala is zou ik niet voor iets heel korts gaan in elk geval.
Op veel strandbruiloften zag ik veel dames met zomerse sleehakken. Dan hoef je ook niet te knoeien met hakken en de vloer met losse planken van veel strandtenten.
Edit; lekker verkeerd gelezen hahaha. ik ga eerst alle standaard webshops af: asos, Zara, mango, other stories, h&m en de Bijenkorf
Mag je bij de H&M beha’s etc gewoon retourneren?
Zag er niks bijzonders over staan bij het kopje retourneren.
Ja! Kan gewoon, gelukkig want 9/10 keer passen ze niet of zitten ze niet lekker.
Pastelkleurige jurkjes, denim, beige kleuren, taupe, grijs lijken me ook mooi
Heel leuk, misschien feller fuchsia of groen/ geel. Dan hou je het in knal kleuren. Zara heeft leuke kleine felle tasjes
Qua tasje zou ik denk ik eerder voor fluorgeel, donkerrood gaan of kobaltblauw gaan maar dit kan ook.
Waar heb je deze schoenen uiteindelijk gevonden? (Because me likey!)
Ik heb 2 weken geleden kleding gekocht bij de zalando. (Nog niet gedragen)
Nu zie ik net dat er 20% korting is, maar ik heb de doos en zakjes van mijn gekochte kleding niet meer … hoe kan ik nu alsnog die 20% korting krijgen? Opnieuw bestellen en dan het oude retourformulier uitprinten en de kleding terugsturen?
Je moet echt gewoon in de chat vragen of je de korting mag zonder de hele boel eerst te retourneren; ik heb laatst bijna 100 euro korting op een jas gekregen, die ik drie weken eerder gekocht had en daarna dus een dikke korting had!