Hund hund (duurzaam) heeft wel dat soort broeken, bijvoorbeeld
of
Hund hund (duurzaam) heeft wel dat soort broeken, bijvoorbeeld
of
Zag een paar mooie zwarte bij &otherstories maar weet niet hoe die vallen
Verder Massimo (staan nu vooral bij de sale, nieuwe collectie is meer linnen en katoen), Filippa K (eventueel via Otrium of Booztlet for kortings), Second Female, Five Units, Mos Mosh. Verder is Ba&sh een heel mooi merk dus je kunt het altijd proberen!
Thanks voor de tips, wil deze sowieso een keer passen inderdaad en als ie perfect zit ook helemaal goed natuurlijk maar ook fijn wat meer opties. Voorlopig koop ik toch even niks nieuws dus kan me nu fijn oriënteren.
@Lemongrab hundhund ziet er ook mooi uit!
Ik heb ook zo specifiek in mijn hoofd hoe de stof moet zijn en hoe het moet vallen en altijd een opgave om dan een goede te vinden
Thanks zo doe ik het meestal. Valt nu alleen niks uit de kast te halen hahaha.
Nu het weer lekkerder weer wordt, kom ik erachter dat ik eigenlijk maar heel weinig t-shirts heb. Dus nu al een tijdje op zoek, maar vind zo weinig leuk⊠Alles is zo snel sportief of saai of zo en ik vind het fijn als je alleen een shirtje met een broek aan hebt, dat het toch een beetje gekleed is. Iemand tips voor merken met mooie shirts die op zichzelf gewoon echt al heel leuk zijn? Weet ook niet helemaal precies waar ik naar op zoek ben, beetje vage vraag misschien haha maar alle leuke t-shirt ideetjes zijn dus welkom!
ONLY ribgebreide top ONLLEELO zwart | wehkamp deze heb ik zelf net besteld misschien vind je t ook leuk
Ik vind Anine Bing wel tof voor een stoer t-shirt, en soms heeft Costes ook wel een leuke
Misschien vind je dit wat? Staat gelijk leuk en draagt ook heel fijn. Is viscose.
En deze blijft ook leuk
Die bovenste is weer op voorraad zag ik als je hem nog wil!
Ik heb net mijn winter en zomerkleren weer gewisseld en maar ik vind een zomergarderobe zo lastig altijd. Ik heb echt veel te veel kleding voor 25+ graden op een festival of vakantie (jurkjes met spaghettibandjes, crop tops, shorts etc) en een heleboel casual T-shirts en lichte jeans maar eigenlijk vrijwel geen (nette) werkkleding. Ik begin bijna aan een nieuwe baan en wil daar eigenlijk wat volwassenere kleding gaan dragen. Pantalons met mooie blouses bijvoorbeeld of wat nettere jurken. Heb echt het idee dat ik een soort extra werk garderobe moet opbouwen maar vind het best lastig merk ik. Wil eigenlijk wel wat kwalitatief goede kleding maar vind kleding ook al snel duur. Heb nu via Vinted wel een aantal blouses van Fabienne Chapot in mân favorieten gezet. Ik wil eigenlijk ook helemaal niet zoân volle kast maar ja ik ga al die âfestivalkledingâ niet weg doen omdat ik het weinig aan kan en heb echt wat meer dingen nodig die geschikt zijn voor naar werk met 15 graden. Het is een beetje een dagboekpost geworden haha, maar mocht iemand nog tips hebben (bijv. andere merken die mooie blouses hebben) zijn die altijd welkom.
Ik vind de basic shirts van COS heel fijn met streepjes
Jaaaa thanks! Had de reminder aangezet op de website en heb hem inmiddels besteld en al binnen
Hij is weer op voorraad!!!
Edit: ow lol. Ik heb niet goed gelezen. Maar we zijn wel invested in je zoektocht! Hopelijk staat hij mooi
Heeft iemand tips met welke schoenen ik deze 3 jurkjes kan combineren?
Pumps is een no go voor mij de laarzen op de foto van jurk 1 zijn niet mijn smaak. Maar wat voor sneakers of enkellaarsjes zijn er leuk bij? Mogen enkellaarsjes met een hak zijn of gewoon platte boots (dr Martens achtig bijvoorbeeld.)
Foto 1 is dus een kort jurkje, 2 & 3 zijn midi jurken.
& other stories heeft mooie blousen! Ik heb in de sale een aantal zijde blousen gekocht. Staan leuk, dragen fijn en gaan ook lang mee.
Ik heb dezeflfde struggle, ik ga een aantal T-shirts posten die op mijn wishlist staan: