Modetopic #2 (Deel 1)

Waar heb je deze schoenen uiteindelijk gevonden? (Because me likey!)

2 likes

Ik heb 2 weken geleden kleding gekocht bij de zalando. (Nog niet gedragen)
Nu zie ik net dat er 20% korting is, maar ik heb de doos en zakjes van mijn gekochte kleding niet meer … hoe kan ik nu alsnog die 20% korting krijgen? Opnieuw bestellen en dan het oude retourformulier uitprinten en de kleding terugsturen?

Je moet echt gewoon in de chat vragen of je de korting mag zonder de hele boel eerst te retourneren; ik heb laatst bijna 100 euro korting op een jas gekregen, die ik drie weken eerder gekocht had en daarna dus een dikke korting had!

4 likes

GeĆÆnspireerd op jouw post had ik dus net de stoute schoenen aangetrokken en gebeld of ik van een bestelling van deze week alsnog die korting kon krijgen, maar dat was volgens die vrouw niet mogelijk. (Ik heb dit dus nooit eerder gedaan.) Vervolgens nog gezegd dat het niet bepaald duurzaam is
als ik nu wederom een bestelling ga plaatsen en het andere terug ga sturen, maar ze houden voet voet bij stuk. (Grappig voor een winkel die zich duurzamer wil profileren en het steeds terugsturen probeert terug te dwingen) :upside_down_face: Ik was benieuwd of ik dit geregeld kon krijgen omdat ik best vaak dingen besteld (en houd).

1 like

Oh wat jammer, ik hoefde er in de chat niet eens m’n best voor te doen, ook gezegd van: he ik moet de factuur nog betalen, maar zie dat ie nu 100 euro goedkoper is, moet ik hem nu echt retourneren en opnieuw bestellen?! Toen zei ze: ik ga overleggen en paar minuten later: ik stuur een nieuwe factuur met de huidige prijs.

3 likes

Je kon echt horen aan de stem van die vrouw dat ze behoorlijk geĆÆrriteerd was toen ik het vriendelijk vroeg. Heb ook wel eens door een dingen opgestuurd gekregen die niet voor mij bedoeld waren en altijd netjes teruggestuurd. Heb zelf voor een webshop gewerkt en als trouwe klanten, die vaak dingen hielden, voor zoiets belden, dan gaf je meestal wel de korting. Trouwe klanten moet je koesteren.

Ik ga het morgen proberen! Hopelijk heb ik meer geluk dan @anon91169173 !

2 likes

Vreemd! Als ik het via de chat vraag passen ze het altijd aan, laatst ook met een jas wat 40 euro scheelde. Kan je het niet nog eens proberen bij iemand anders?

3 likes

Is het jouw bruiloft (zo ja love de jurk, waar is die van?)of ben je gast?

Als je gast bent zou ik wel even checken met de bruid of deze jurk ok is. Wit is eigenlijk wel een no go. Miss kan het met de hartjes erop, maar ik zou zelf het risico niet willen lopen.

1 like

Heh wat suf, ik heb ook al eens via de chat de korting alsnog gekregen. Ik zou het nog eens proberen!

2 likes

Ligt eraan waar zit tie te strak en van wat voorn matteriaal is het? Als ieh bijv bij je taille te strak zit en je er zeker van bent dat de broek niet nog losser gaat zitten als je hem een tijdje aan hebt. Dan kan je er aan beide kanten een klein driehoekje in laten zetten. Dat zie je wel tho.

Oh ik zie nu pas dat ik niet in stel je vraag zit en op iets van een eeuw geleden reageer :joy:

5 likes

Haha Thanks! Hij gaat echt niet losser zitten en verwacht niet dat ik veel ga afvallen… zal ā€˜m eens meenemen naar de kleermaker hier.

1 like

Ik heb contact opgenomen en het kan niet aangepast worden … alleen voor bestellingen vanaf 30-4 … :weary:

5 likes

Een paar weken terug heb ik al mijn kleding op ƩƩn stapel gegooid en de Marie Kondo toegepast :laughing:
En nu zoek ik eigenlijk leuke voorbeelden (ik heb al op pinterest gekeken) en dan wil ik mijn kast induiken en daarna wat kleren erbij kopen.

1 like

Ik heb m niet besteld, durfde t niet qua hondenharen. Als je dan pech hebt met het stofje dan ziet het er niet uit.

4 likes

Inderdaad a-lijn jurkjes

Kleding zonder mouwen vind ik mezelf niet echt staan . Ik zou niet weten welke kleuren me wel/niet staan, vind dat echt moeilijk

1 like

Mijn stijl is echt typisch guts & gutso jurkjes enzo, maar ik lees vaak (terecht!) dat mensen het niet kopen omdat het te duur voor slechte kwaliteit is. Zelf vind ik het ook vooral vaak storend dat de kleding zo statisch is. Kennen jullie winkels met dezelfde soort kleding maar dan goede stoffen?

1 like

Ik heb een broek die exact zo valt:

Maar dan in het zwart i.p.v. grijs. Ik ben 1m56 dus klein.

Hebben jullie tips hoe ik die kan combineren, vooral welke schoenen?
De lengte is moeilijk vind ik, met sneakers of laarsjes met hak ziet het er gek uit (lijkt net te kort). Met loafers, pumps of slippers is het wel leuk, maar niet zo comfortabel om een hele dag op te lopen.

Ik draag dit soort sneakers gewoon met hoge allstars, slip-ons, dr. martens etc.

3 likes

Ik snap echt wat je bedoelt! Heb ook zo’n model broek en draag hieronder van die superga gympen met plateau.

3 likes