Oehhhh heel leuk!!! Donkergroen past ook bij de rest van m’n kleding
Palaver?
Heeft iemand nog tips voor dunne lange broeken voor in de zomer? Mijn zoektochten lopen op niks uit.
Zara heeft linnen broeken in meerdere kleuren.
Iemand tips voor leuke vrouwelijke jurkjes?
Kwam dit tegen maar vind dit veel te duur…
in de stenen winkels vind ik niet echt wat ik zoek…
Reformation? Ook prijzig trouwens, maar misschien tweedehands of sale…
Heb net wat vanuit haar stories gekocht!
Rouje (ook duur), berthie, polinetmoi, king louie ,
Weet iemand waar deze trenchcoat van is:
Ik heb het al met Google lens geprobeerd en ik heb gegoogled, maar kom er niet uit! Iemand hier toevallig enig idee?
Het is dus een grijze trenchcoat, lijkt van wol gemaakt, heeft een loose fit, soort deconstructed mouwen, drop shoulder epauletten en een kraagflapje.
Ongetwijfeld niet te betalen, maar ik ben gewoon heel benieuwd en wie weet kom ik een knock off tegen
The sisterhood?
Ga in ieder geval niet voor H&M. Ik had daar allemaal luchtige, linnen broeken besteld maar de maten klopten niet en de kwaliteit was slecht. Ik kreeg van iemand anders de tip om bij Mango te kijken
Denk niet dat ie er van is maar Attire heeft een soortgelijke trenchcoat in de collectie:
Oogt deze jurk te wit voor een bruiloft?
Ja.
Thanks, duidelijk. Ik was er al bang voor, maar moest het even van iemand anders horen
Bootcut.
Hopeloos ouderwets waarschijnlijk
Leuk! Welke is dit?
Volgens mij is het deze jurk van Les Jumelles
Welke jurk voor een bruiloft morgen? Ik ben avondgast. Ik dacht ik koop niks nieuws want ik heb nog genoeg in de kast maar nu slaat de twijfel toe.
Optie 1 wit met blauw, twijfel of hij niet te wit is voor een bruiloft
Optie 2 donkerblauw met stipjes, twijfel omdat hij wat bloter is en ik best een decolleté heb.
Optie 3 donkerblauw, twijfel omdat hij wat zakelijk en donker is
- Optie 1
- Optie 2
- Optie 3
0 stemmers