2 is gewoon een leuke jurk, en toch helemaal niet te bloot voor een feest? Een kerkdienst oid is natuurlijk iets anders maar op een feestje kan dat toch! (zo bloot ziet hij er op de foto in ieder geval niet uit)
Je kunt er altijd een vestje of omslagdoek om heen doen als je dat prettiger vindt!
Nope, deze heeft andere epauletten.
Ik twijfel of vans iets voor mij zijn, en wil ze daarom via Vinted kopen. Voor degenen die zowel vans als all stars dragen, vallen ze hetzelfde? Van all stars heb ik maat 39, maar ik twijfel welke maar ik bij vans zal kopen. Iemand advies?
Vallen gewoon op maat in mijn ervaring. Zijn vaak wel ergens met korting te krijgen ook, zeker als je openstaat voor andere kleuren
Ja ik heb ook 39 in all stars en ook in vans
Ligt soms aan het model maar het gros vind ik true to size vallen.
Ik draag in zowel Vans als Allstars een maat kleiner dan mijn gebruikelijke maat.
Ja ik ook!
Het is waarschijnlijk vooral mān eigen gevoel inderdaad! Ik ben het niet meer gewend om een beetje deco te hebben en geen mouwtjes. Maar ik ga er gewoon voor, optie 2 wordt hem.
Ik heb deze hakken gekocht, maar dat voorste bandje zit vrij strak bij mān tenen. Heeft iemand hier tips voor zoān probleem of is dat niet op te lossen?
Ik ook!
Als het plastic is weet ik geen oplossing, als het leer is kun je het oprekken door er iets tussen te doen zodat het strak staat en dan het leer vochtig te maken (dan rekt het iets op, wel een dag laten staan). Of de schoenmaker laten oprekken.
Dankje! Het is leer dus ik ga je tip proberen. Gewoon een beetje nat maken met een doekje?
Ja, zo nat mogelijk en af en toe opnieuw nat maken. Op suede kan dat misschien vlekken geven, dat weet ik niet (anderzijds loop je misschien ook wel eens in de regen). En er moet dus echt spanning op staan, anders rekt het niet. Maar past ook op dat je je schoenen niet krom trekt.
Het is lakleer dus dat moet dan denk ik gewoon kunnen. Ik ga het proberen!
Je kunt anders nog langs de schoenmaker gaan voor advies. Dat kunnen ze sowieso schoenen oprekken.
Ik zou afhankelijk van hoe ādegelijkā de bruiloft/het stel is kiezen voor 2 of 3. Vind 2 mooi maar de stof ziet er wat dunner/minder chique uit dan 3 dus voor 3 gekozen, maar ik zie dat mss niet goed op de foto.
Klopt hoor! Beide moeten nog even extra gestreken worden maar de 3e jurk is wel sjiekere stof. Het stel is niet heel degelijk en het zijn geen hele sjieke families dus ik ga voor 2!
Ik zag iemand lopen met een hele mooie one shoulder top/blouse met printje (bloemenachtig). Ik ben op zoek naar iets soortgelijks, maar vind weinig als ik zoek op one shoulder. Iemand tips?