Modetopic #2 (Deel 1)

Mwa, de ene beter dan de andere. Zo’n espadrille blijft wel redelijk zitten, maar ook die moet ik soms opnieuw doen. Tenzij je het echt heet strak doet misschien maar dan krijg je het rollade effect.

2 likes

Vegan dr martens hebben een geel i.p.v. zwart label!

@nightlife misschien kan je je vraag stellen in een dr Marten Facebook groep/subreddit, daar zitten meestal wel mensen die er echt veel vanaf weten

2 likes

Revolve, bymalina, gaala paris. Er zijn ook veel jurken in nieuwstaat op vestiaire te vinden, slip dresses, meer grafische jurken als je dat zoekt.

3 likes

Oeh goede! Ga dat wel even proberen :slight_smile:

Misschien heeft reformation iets? Vind hun jurken altijd erg mooi.

3 likes

Het blijft beter zitten als je ze op het punt voordat je ze kruist nog een keer om elkaar heen slaat voordat je ze weer om je been slaat.
Tip uit een traditioneel espadrillewinkeltje die ik een keer kreeg in zuid Frankrijk :face_with_monocle:

6 likes

& Other Stories heeft ook vaak van dit soort jurkjes.

6 likes

Oke pfieuw ze gaan het bij nader inzien toch in twee pakketten versturen jeej!

3 likes

Die kleur is echt mooi met goud:

Zou voor zoiets gaan met dunne bandjes voor het blotevoetengevoel en een sleehak eigenlijk. Vind de hak van de schoenen vd link niet per se fantastisch

1 like

Ik ga dus bijna nooit uit, maar vanavond is het zo ver. Nu heb ik van alle clubs/tentjes? hoe noem je zoiets? foto’s opgezocht zodat ik weet wat andere mensen dragen tijdens uitgaan. Blijkbaar is het nu in/mode om halfnaakt daar heen te gaan? naveltruitjes, diepe decolletés alles. Als ik daar in een shirtje aankom ben ik denk ik helemaal de olifant in de kamer, zeker omdat ik ook al zo’n houten hark ben en er als een verloren ziel uit zie rip

Oke eigenlijk ook een verkapte vraag. Is een streepjesshirt gewoon een beetje normaal of is dat echt gek om aan te trekken tijdens uitgaan?

2 likes

Kan me echt niet voorstellen dat iedereen heel sexy gekleed is. Gewoon kleden waar je je fijn en mooi in voelt, en als dat een simpel t shirt is dan is dat dat. Je kunt iets meer je best doen met sieraden of lippenstift. Maar zo niet, ook goed. Denk echt niet dat iemand je raar aankijkt omdat je een shirt aanhebt.

5 likes

Ligt er ook een beetje aan waar je heen gaat? Is het echt een sjieke club of een kroeg of cafe? Voor kroeg/cafe is shirtje wel prima maar voor een nachtclub zou ik eerder een jurkje doen. Maar je moet je er zelf comfortabel in voelen natuurlijk

2 likes

Mja momjeans met witte nikessss

Oke thanks allemaal :pray:
Ik doe gewoon een shirtje aan en ga de ultiem degelijke normalo uithangen die ik gewoon ben.

9 likes

Zou ik ook doen haha
Mijn knappe schoenen moeten echt knap blijven. Die zijn alleen voor mooi weer
@anon91169173

2 likes

Weet iemand waar ik blouse jurken van goede kwaliteit kan vinden?

Via Google lens kom ik op deze:

Oud model van Zara lijkt het op

Ik ga deze middag een middagje shoppen en aansluitend naar een drag show (Trixie Mattel voor de liefhebbers :D). Nu weet ik niet goed wat ik moet aandoen.

Het is met staanplaatsen, en ik verwacht veel te moeten wandelen tijdens het shoppen, dus hakken zijn sowieso uit den boze. Wat de opties toch wat beperkt, vind ik. Ik heb bv. [deze glitter leopard rok - edit: weg] maar met platte schoenen lijken mijn benen net stompjes (en sneakers staan er sowieso niet mooi onder). Ik heb ook nog een glitter pailletten rok maar die is zo over the top dat ik er overdag niet mee door de winkelstraten durf te lopen.

Ik weet wel dat je kan dragen wat je wil naar een drag show en ‘just be yourself’, maar ik ben toch op zoek naar outfit inspiratie :smiley: iemand tips?

9 likes

Rok meenemen en voordat je naar de show gaat even wisselen in een toilet?

3 likes

Ik heb schoenen gekocht, hoge plateausandalen met peeptoe. Lopen heerlijk dus wil ze graag houden. Passen aan de voorkant prima (zit nog zeker 0,5 tot 1cm voor mn tenen) maar over mijn hiel twijfel ik. Het zit ongeveer zoals deze foto. De linkerste voet, het ronde van mijn hiel steekt uit, en dan zelfs nog iets meer dan op deze foto. Hoort dat? Of zijn ze dan toch te klein/niet passend?

3 likes