Hoooly shit. Ik heb 9 dingen besteld van zalando. Nu zie ik bij m’n bestellingen dat ze dat in 7(!!!) pakketten gaan versturen. Mag toch hopen dat ze dat nog even samenvoegen tot één pakket, mijn hemel. Anders ga ik echt klagen hoor, slaat toch nergens op.
Ik krijg het bij Zalando vaak bijv direct van Mango, dus wellicht komt het allemaal direct van de merken en is het dus niet samen te voegen? Wel slechte zaak, ja.
Ik ben verliefd op de kleurencombi in dit shirt, maar het is overal uitverkocht in alle maten. Ik heb al gezocht, maar heeft iemand hier toevallig de gouden tip voor andere streepjesshirts met retro/felle/niet standaard kleurencombi’s?
Heeft iemand nog tips voor webshops/winkels met mooie jurken/outfits voor op een bruiloft? Ik kan geen gebloemde midijurk meer zien.
Zalando en dan de merken: needle&thread, maya deluxe, ivy oak, lace & beads? Zijn mijn favo’s in ieder geval haha
Monki heeft er een met oranje/lila streep in de collectie. Maar die is wel iets braver dan die van jou.
Asos?
Toevallig kwam ik op een site die ik nog niet kende: impre.nl
Best leuke dingen en ook mooie niet al te dure jurken
Edit: en boozt.com vind ik ook altijd leuk, meer Scandinavische merken
Die schoenen maar dan in het lichtblauw, lichtroze of oranje?
Zoiets?
Volgens mij hebben veel mensen hier Dr. martens en weten er sommige best veel over dus misschien een domme vraag:
Ik heb een paar simpele zwarte Dr. martens van 5 jaar geleden, maar die zijn inmiddels kapot aan het gaan. Ik had van deze (in tegenstelling tot witte en rode) nooit last van blaren en vind het materiaal erg mooi dus zou graag précies dezelfde willen. Weet iemand of je naast dat de 1460 code in de schoen nog op een andere manier kan zien welke schoen je had? In de witte staat bijv. wel bex waarmee je ze op de website kan vinden, maar in de zwarte alleen Dr Martens, Docs, Doc Martens en met enkel 1460 kreeg je heeeel veel resulaten in zwarte doc’s
Ik denk dat je virginia leer hebt. Misschien kun je daarop zoeken icm de gegevens die je hebt!
thanks voor je reactie! Ik ging even kijken, maar volgens mij is dat m helaas niet Ik heb bijv. wel zo een gestikt randje boven of kan het zijn dat dat is veranderd?
Misschien helpt een foto trouwens.
Denk idd dat het geen virginia is. Mijn laatste gok op basis van de foto is dat het de vegans zijn, omdat die volgens mij zulke veteroogjes hebben ipv zwarte.
Edit (kleur van die oogjes lijkt niet helemaal hetzelfde): Zwarte DR MARTENS 1460 VEGAN Veterboots | Omoda
Edit 2: volgens mij heb je hier niets aan
Hmmm ik ben vrij zeker dat ze niet vegan waren. Was ook een vergezochte vraag, misschien moet ik gewoon even in de winkel langsgaan met die schoenen als ik weer eens in de randstad ben
Nav deze foto’s, blijven dit soort bandjes zo om je been zitten?