@Intoxicated en @Sia bedankt!! Beide goede opties
Deze lijkt er ook op
Niet de kleur, wel zo een jurk. Eerder hadden ze hier ook andere kleuren
Iemand een tip voor een goed zittende jeans, zonder te knellen in de buik, liefst met veel stretch? Ik lijk maar geen fijne broeken te vinden!
Bij &other stories hebben ze mooie tops en blouses, even afhankelijk van wat voor mouwlengte je wil
Oah prachtig die eerste top!
Ohh deze is perfect. En ook van viscose nog!! Love it, wel prijzig. Dankje!
In de Moxy jeans van Dr. Denim zit best wat stretch, maar zit nog wel mooi aangesloten. Heb daar nooit dat knellende gevoel bij
Tegen allle verwachting in heb ik laatst bij C&A twee fijne gescoord, niet al te duur ook.
Vraagje, ik loop graag op birkenstocks, welk open model is nog acceptabel? Ben Gizehs gewend, maar volgens mij zijn die echt niet meer in. Zijn Arizonaās ok?
Ik heb het modegevoel van een 55-plusser en ben als tiener gepest om mijn kledingstijl. Met acceptabel bedoel ik: of ik er niet mee voor lul loop als ik ze binnenkort ga kopen. Ik dacht al dat Arizonaās meer on trend zijn, maar wilde het zeker weten.
Zelfs als ze niet meer ok zijn, blijf ik op mijn Birkenstocks lopen. Maar als je hip wilt zijn loop je op crocs.
Wat zijn hier de ervaringen met Most Wanted? Hoe is de kwaliteit en evt. het retourproces?
Hoor namelijk gemixte verhalen maar ze hebben wel leuke dingen dus ik twijfel een beetje
Nee.
Net als Loavies enz.
Slechte kwaliteit imo. Dont do it!
Beter investeren in iets wat misschien iets meer kost maar je langer mee kan is mijn mening.
Ook de items van katoen of viscose? want ik hou niet van al die polyester troep dus wilde voor de luchtige katoenen jurken enz. gaan, maar dat is dus ook geen aanrader?
Zag dat @Karl_Lagerfeld daar laatst wat dingen had besteld, bevallen die goed?
Ja bevalt mij goed maar is geen goede kwaliteit nee. Maar gewoon vergelijkbaar met zara/h&m
Weet iemand waar je mooie linnen jurken kan kopen voor mensen die niet zo groot zijn? Dus niet helemaal tot de vloer haha.
Ik vind Fabienne chapot leuke blouses hebben maar dat is wat duurder. Op vinted staat ook veel! Ik keek net en heb nu zelf wat gekocht
EKSEPT Glitter Singlet Dit is dan weer veel goedkoper maar lijkt me ook wel leuk wat je beschrijft van de broek, of zou het wat te kerstig zijn?
Ik vind het slechte kwaliteit, goedkope zweetstofjes, schijnt vaak door, maten vallen heel gek. Wel een keer een verkeerde item gekregen en dat werd goed opgelost, kon ik gratis retourneren.