Hmm dat wordt wat te massief en ook wel wat te stijf. Maar bedankt voor het meedenken!
Bedankt voor de reacties allemaal! Het is inderdaad meer beige dan echt wit inderdaad. Ik denk dat ik er een topje in een felle kleur onder zou doen, dus dat maakt het ook al minder wit? Hahah maar de meningen zijn hier dus ook verdeeld dus twijfel nog steeds. Maar goed heb nog een week om te beslissen!
En kan je het gewoon niet vragen aan de bruid? Ik zou het niet erg vinden als je die kleur draagt, een ander dan weer wel. Gewoon vragen en dan heb je tijd om eventueel andere opties te zoeken of ben je sneller gerust gesteld.
Het is vast al 100x gevraagd maar ik kan het zo snel vinden: hoe valt Sézane? Ik heb een heel mooi jurkje gezien op vinted maar als het valt als Franse maten hoef ik het niet te proberen .
Ik zou zeggen bij twijfel niet doen. Ik zou het zelf niet doen, en zijn er niet heel veel leuke soortgelijke pakken in een kleur?
Ik vind deze wel heel tof
Maar deze is dus zwart (had even over dat blauwe heen gelezen) dus ligt aan de tint blauw
Ik vind @cocobeautea, @hersimplesole, @slow.choices en @symphonyofsilk ook leuk om te volgen!
Edit: En ik volg de hashtag #capsulewardrobe, dan krijg je ook veel leuke posts te zien!
Emma Hill, Use Less en Lydia Jane Tomlinson vind je misschien ook leuk
Dat geldt toch meer voor jurken? Dit is een pak
Ik vind 't zelf voor kleding in 't algemeen gelden. Gewoon geen wit of iets dat op wit lijkt (zoals heeeeeel zachtgeel (Kate👀)).
Het creme/witte pak naar bruiloft dilemma is opgelost want ik heb gister in de stad toch nog last minute een jurkje gevonden. Het wordt deze met nude sandaaltjes met hak er onder
Aah echt precies zoiets zoek ik!! Maar dan met wat groter om een laptop in te passen. Thanks
Tof!! Waar is de broek van?
Een kleine (13/15 inch) past er wel in hoor! Ik heb hem uiteindelijk niet gekocht omdat ik veel en ook zware dingen meeheb voor werk en ik denk dat hij daar niet per se tegen bestand is. Maar ik vond hem wel echt prachtig irl
Oh echt! Ja ik vind het fijn als het een iets langer hengsel heeft dat je de laptop onder je arm kan dragen (als je snapt wat ik bedoel ) en niet met een long strap… dus meer als shopper. Maar wat een prachtige tas idd!!
Van Nathalie Vleeschouwer, een Belgisch merk.
Zou het van Fabienne Chapot kunnen zijn?
Weet iemand toevallig hoe flared leggings van stieglitz vallen? Ik heb een mooie gezien op Vinted alleen vraag me af welke maat ik nodig heb…
Heeft iemand van hier wel eens kleding bij Cider besteld? Hoe was de kwaliteit?