Dit had mijn man ook. Zijn tenen kwamen dan zegmaar tegen/over de voorkant heen. Hij heeft toen de smallere versie genomen en nu geen last meer!
Ze leggen het trouwens ook op hun eigen site uit
Weet iemand hoe de jeans van weekday vallen?
Edit; en kennen jullie meer influencers/accounts met deze simpele basic capsule kledingstijl: Login • Instagram
Vind ik afhangen van het model.
Useless_dk
Oké dan skip ik het online bestellen, zoek wel keer een stad met een fysieke winkel. Thanks!
@ de birckenstocks, thanks voor de reacties! Ik vrees dat het dan echt een verkeerd model voor me is. Ze hoeven ook zeker niet smaller, mijn voeten zijn al best wel breed en de bandjes zitten al vrij strak. Het is tijdens het lopen dat ik ze als het ware langzaam uittrap. Jammer, leken me fijne slippers!
Ik heb wel eens gezien dat iemand linten vanaf haar hiel door de eerste bandjes van de slipper had gehaald en die om haar enkel had geknoopt. Dan zijn het meer sandalen dan slippers maar kun je ze toch nog dragen zonder ze kwijt te raken?
En je hebt ook nog het Milano model van Birkenstock, dat zijn Arizona’s maar dan met bandje om je hiel, misschien is dat iets!
Ik heb deze blouse gekocht en vind hem echt prachtig maar als ik probeer om te combineren kom ik toch steeds uit op een blauwe/zwarte jeans of in de zomer een short
Hoe zouden jullie dit doen? Kom het wel tegen in combinatie met van die superdunne flared leggings maar dat is niet zo mijn ding
Misschien met een wide fit pantalon? In donkerblauw of mooi diep donkergroen.
Oeeh, donkergroen klinkt mooi. Even opletten dat ik niet als Joker door het leven ga maar het idee van gewoon een andere kleur erbij is wel leuk! Ik denk gewoon teveel in basics haha
Mintgroen is ook wel leuk denk ik. En een soepele crème kleurige rok misschien met plooien ofzo.
Of een witte wide fit pantalon?
Weet jij toevallig hoe deze valt? Ik draag zelf een 38 en weet niet zo goed welke maat ik moet bestellen
Gewoon normaal! Maar als je een Nederlandse 38 hebt moet je 40 bestellen, want ze gebruiken Franse maten als je verzending naar Nederland selecteert.
Thanks!
Ik heb binnenkort een bruiloft van een (beetje vage) kennis van mijn vriend. Vinden jullie dat dit pak kan voor een bruiloft? Ik neig zelf naar nee aangezien het cremewit is en dat not done is maar een vriendin van me zegt juist weer dat het kan. Heb me al rot gezocht naar een leuke jurk maar kan verder niet echt iets vinden.
Kan dit voor een bruiloft?
- Ja kan
- Nee kan niet
0 stemmers
Witte of fushia pantalon