Modetopic #2 (Deel 1)

Nee volgens mij hetzelfde :blush:

2 likes

Nee zijn dezelfde

2 likes

Ik weet het niet voor Nike of deze specifieke schoenen maar van sommige andere sportschoenenmerken is de leest van kinderschoenen wel anders dan van de volwassen schoenen, ook al is het dezelfde maat (bv breder).

1 like

Ik twijfel omdat het patroontje misschien wat oubollig is? Mening van mijn vriendinnen is verdeeld. Je kan hem open dragen als vestje en dicht als jurk. Ik kleed me bedekt dus het vinden van een leuk lang/wijd vestje of jurk is nie altijd makkelijk.

• Leuk
  • Iew lelijk
  • Niet mooi niet lelijk

0 stemmers

3 likes

Ik zou het laten afhangen van de prijs en hoe goed je in het combineren van items bent. Hoe duur is de jurk? :slight_smile:

2 likes

Jurk is 49.95! Combineren zou ik gewoon doen met een onderjurk denk ik haha of misschien een rokje en een blouse.

2 likes

Dan zou ik het lekker kopen. Ik denk dat die jurk ook best leuk open kan zijn met een lichte baggy jeans en een lichte top of blouse. Of een strakke turtle neck en pallazo pants.

4 likes

Thanks! Leuke ideeën, als het gaat om interieur of fashion weet jij wel raad haha!

4 likes

Ik wilde altijd Docs (Pascals) en daar kwam ik niet uit met de maatvoering: mijn gebruikelijke maat was te klein, grotere maat zwom ik in. Heb Docs sindsdien opgegeven.

MAAR

Ik heb de Van Gogh docs besteld om uit te proberen en deze lijken qua maat wel goed te zijn, misschien dat ik dan specifiek het model Pascal niet kan hebben. Die tong is echter van hard materiaal en snijdt in been, hoe draagt men deze schoenen onder jurkjes joh haha.

To keep or not to keep?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ik heb deze cadeau gedaan aan mijn sibling en bij haar zaten ze direct goed, ze heeft ze niet in hoeven lopen. Wij hebben echt tig paren samen. Misschien is deze fit voor jouw lichaam niet geslaagd en dan bedoel ik daarmee niet dat je ze niet kan hebben of kan rocken onder een jurkje. Misschien is de 1460 dan toch beter voor je (edit: misschien met zooltje).

1 like

Ik ga ze morgen even opnieuw passen en dan bovenaan wat losser “veteren.” Als die bovenkant van die tong dan nog zo vervelend zit, zal ik ze helaas terug moeten sturen. Terwijl ie voor de rest prima zit. :smiling_face_with_tear: Zou het echt jammer vinden, ik vind de print echt heel gaaf.

Ze zijn ook echt supergaaf. Al heb je de 1460 ook in die print volgens mij.

1 like

Heb even gauw gekeken naar mijn bestelling en het zijn blijkbaar wel de 1460’s! Had jij dan een ander model gekocht? Ben niet zo thuis in alle modellen haha

https://m.zalando.nl/dr-martens-1460-sunflowers-unisex-veterboots-multi-coloured-do215k02w-t11.html

1 like

dit zijn dan gewoon de 1460 ja.

Nee. mijn zusje heeft dez;fd

1 like

Ah balen, nou ja ik hoop dat het op te lossen is met anders strikken haha. Wel lief dat je ze voor je zusje hebt gekocht!

Mooi, maar dichtgeknoopt zou ik ‘m mooier vinden met een dunner ceintuur

4 likes

Kan ‘m als ik hem netjes dichtknoop wel wat dunner laten lijken denk ik!

Misschien gewoon beter een keer ipv een knoop haha

4 likes

Volgens mij heeft @Dazed een paar als ik het goed had onthouden.

Ik heb er afgelopen winter ook nog naar lopen kijken maar ik durf het niet aan omdat ik echt al 20 jaar geen veterloze schoenen heb gevonden die goed zitten. En met deze prijs vind ik dat dan een te groot risico.

2 likes

Ben op een festival en vraag me af waarom naadloos ondergoed niet wordt gedragen. Oh en als je iets doorzichtig draagt, knip dan alsjeblieft dat wit etiketje met de wasvoorschriften eruit.

Vrouwen die een jumpsuit dragen op een festival zijn savage. Ik moet er niet aan denken dat er een kans is dat de stof ook maar iets van de wc aanraakt.

22 likes

En dat terwijl je nu heel veel setjes in de winkels hebt hangen die je zo kan dragen dat het alsof op een jumpsuit lijkt. Ik was laatst al bang met een tuinbroek dat toen ik de bovenkant losmaakte dat die straps in het toilet zouden komen te hangen. Dus ik knoop die dan weer altijd voortijdig om mij heen.

1 like