Modetopic #2 (Deel 1)

Ik had vorig jaar zo’n feestje, was als gabber. Haren strak naar achter, Aussie van Vinted gekocht, nike air max erbij, klaar

3 likes

90s grunge look omdat ik lui ben.

Oversized bandshirt, flanel blouse omgeknoopt en baggy jeans
of jurkje met spaghettybandjes en daar een t-shirt onder

3 likes

Ik had ooit bij zo’n huisfeest een fluo 90s broek van de kringloop aan, gewoon basic top, m’n haar met twee slierten langs m’n gezicht in een staart met scrunchie en lekker veel blauwe oogschaduw op gedaan

4 likes

Je kunt als een spice girl gaan of een karakter uit Clueless.

4 likes

@Krabsalade omdat we het hier zo vaak over hebben gehad tag ik je even haha

Ik heb deze broek gekocht en het staat echt leuk. Misschien ook wat voor jou :joy:

2 likes

Weet iemand toevallig een leuk merk wat maxi dresses verkoopt welke mooi van kwaliteit zijn? Hoeft niet super basic te zijn qua uitvoering. Ik eindig vaak op van die sheady webshops waar ze dan alleen de jurkjes in S M L of one size hebben, en dan weet ik eigenlijk al genoeg qua kwaliteit (plus heb ik XL :stuck_out_tongue_closed_eyes:). Ik kom zelf niet heel veel verder dan geisha of freebird

Ik heb er een paar van Catwalk Junkie en Colorfull rebel. Beide kun je ook op Otrium kijken voor leukere prijsjes.

3 likes

Mijn vriend heeft Vinted ontdekt, wat zijn leuke merken voor mannen? Zijn stijl is klein beetje richting kak, wat hij leuk vindt: Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Scotch & Soda, ONLY & SONS

Wat hij niet leuk vindt/niet bij hem past: stone island, daily paper, ballinn etc

Maar we vinden het nog best lastig!

Misschien eens kijken op websites zoals De Bijenkorf wat hem verder aanspreekt en dan op Vinted zoeken. :stuck_out_tongue:

2 likes

Cavallaro? Lyle & scott?

3 likes

Selected homme misschien ook?

1 like

In dubio met mezelf of ik deze trui moet hebben.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En weten jullie anders een sweater in deze roze kleur zonder opvallende opdruk? Ik edit de post van hierboven even niet i.v.m. pollresultaten.

Moet het per se met een opdruk wel (maar onopvallend)?

2 likes

Nike heeft vaak zoiets met dan een heel klein logootje.

2 likes

Haha ik heb hem zonder nadenken besteld en ben hem nu aan het passen, maar twijfel een beetje. Wat draag jij er op? Overigens erg onder de indruk dat de lengte bij mij goed is, of hoort die eigenlijk 7/8 te zijn ofzo. :joy:

4 likes

Hahaha ja bij mij is ie ook goed :thinking: zal wel 7/8e horen te zijn dan.
Ik draag er een aansluitend gebreid truitje met korte mouwen op, een oversized shirt met print ingestopt en richting het najaar een dunne gebreide trui ingestopt denk ik!
Een overhemdblouse in spierwit zou ook leuk kunnen zijn denk ik!

Ik vind het mooi dat het je onderbuik lekker met rust laat en toch wel wat gekleder is

3 likes

Ja ik zie ook wel potentie, maar ik vind dat er rond de onderbuik juist zoveel stof zit. :thinking:

Ja ik heb die stof nodig. Vind het lelijk als het ergens spant en zakken gaan wijken. Misschien is mijn buik in verhouding langer waardoor het in de lengte goed uitkomt Han

3 likes

Kan iemand ff met me meekijken?

Zit er verschil tussen deze

en deze, waar kids bij staat, maar die tot maat 40 loopt en als we Zalando mogen geloven eerst ook 115 euro was

https://www.zalando.nl/nike-sportswear-air-max-90-se-sneakers-laag-whiteauralight-madder-root-ni113d0e9-a11.html

1 like