Modetopic #2 (Deel 1)

Ik zal eens bij haar kijken al kan ik mezelf geen mevrouw Arie Boosma type noemen qua kledingstijl. (heb letterlijk twee (zwarte) jurkjes in de kast hangen, allebei een keer aangehad i.v.m. een bruiloft)

1 like

Nee ik heb maat 40, heb ze gekocht bij een lokale ondernemer hier in de stad.

2 likes

Op pinterest staan ook veel outfits!

4 likes

Ik zag ze ook nog staan in maat 39 in de Birkenstock winkel in Den Haag. Ik heb niet gevraagd of ze nog andere maten hadden.

4 likes

Over terugkerende modetrends gesproken. Hadden jullie vroeger ook zo’n riem?

• Uiteraard
  • Nee, wat is dit?
  • Ik heb 'm nog steeds

0 stemmers

4 likes

Zelfs nog net allemaal gekleurde steentjes erop, wat voelde ik me fancy toen.

5 likes

echt vaak gedragen de afgelopen tijd ook, vind het helemaal leuk

2 likes

Ik vind het langs achteren er inderdaad wat te strak uitzien. Maar als je geen maat groot kunt kopen, zou ik het houden.

4 likes

Ik zou hem terugbrengen, denk dat je hem niet veel draagt als hij eigenlijk niet lekker zit en je je ook niet beter over jezelf gaat voelen ermee (dat je je dik voelt). Zonde van het geld en de ruimte die het inneemt, en vooral van je zelfbeeld :wink:

4 likes

Tips gevraagd :smiley:

Ik ben op zoek naar een zomerse tas, die ik cross body of over de schouder kan dragen.
En liefst een van het formaat dat ie ook mee kan naar een festival. Heeft iemand een idee?

1 like

Monk & Anna, bijv model soma of farou

4 likes

Was het misschien deze?

4 likes

Nee helaas! Het was een wat korte model en niet zo losvallend als deze

1 like

@kali Jij had ooit een rode strakke midi jurk op ASOS gekocht (dit had ik onthouden omdat ik er zelf al een tijdje over twijfelde), weet je nog van welk merk ie is? Ik kan 'm niet meer vinden op de site. In mijn herinnering had de jurk een print met rozen.

1 like

Jaaa verdorie, ik ga verder zoeken. Dank je wel!

1 like

Die van Wonderbra? Heb er twee van en draag ze altijd als ik niet wil dat mijn bandjes zichtbaar zijn.

3 likes

Ok niet echt mode, maar ik heb een paar birckenstock arizonas gekocht, leken me chille slippers, alleen nu merk ik dat als ik ze draag mijn hak er steeds verder uitglijdt. Als ik mijn voeten niet krampachtig vasthoudt zitten mijn tenen na een paar stappen halverwege. Zou dit gewoon een kwestie van inlopen zijn of is dit gewoon niet mijn model slipper?

3 likes

Uhhhhh ik heb dit niet en voor zover ik me herinner ook niet gehad met inlopen. Kun je de banden niet strakker doen?

3 likes

Misschien heb je de smalle versie nodig?

1 like

Ik had dat ook, maar de bandjes strakker hielp wel en went ook wel een beetje. Maar als de bandjes niet meer strakker kunnen of je teveel ruimte hebt zijn ze misschien gewoon te groot haha

1 like