Ik vind zelf pumps met een plateauzool wel fijn lopen. Dat kan heel extreem maar ook subtiel. Juist als het subtiel is loopt het extra lekker. En idd een blokhak en bandje.
Ik heb deze via vinted gekocht voor een paar euro en onverwachts de hele dag op kunnen lopen zonder ook maar 1 klacht. Tot in de nacht op gedanst zelfs. Ook de dag erna geen last terwijl ik 5+ jaar geleden voor het laatst hakken droeg. Brede hak en plateau dus zoals hierboven al aangeraden wordt
Ik ben laatst op ecrukleurige lage cowboy boots naar een bruiloft geweest. Stond vrolijk ook onder een jurk (wel vrij lang en wijd). En mijn zooltjes konden er gewoon in. Als je meer een pump-achtige wil, dan kun je eens naar espadrilles met een sleehak kijken. Loopt en staat wel veel beter dan echte hakken.
Deze had ik ook laatst met een bruiloft aan en kon er de hele dag op lopen. En ik draag nooit hakken, echt een aanrader
Welke gympen voor brede voeten raden jullie aan? Of mijn voeten zijn nóg breder geworden, of nike’s smaller maar ik pas bijna niks meer in de winkel.
Ja sorry ben ik weer, hebben jullie tips voor website of fysieke winkels - Nijmegen, Arnhem, Den Bosch - voor een betaalbaar bruilofts jurkje?
Geen dresscode, wel daggast.
Als je veel op bloten voeten loopt worden je voeten breder, is bij mij zeker gebeurt in de afgelopen twee jaar en ik had ook al brede voeten. Ik draag normale schoenen eigenlijk niet meer omdat ze te smal zijn voor me, alleen barefoot shoes. Als je dat niet erg vindt kan je bijv. bij groundies kijken.
Ik vind deze best breed vallen: https://www.otrium.nl/product/cali-sport-wcats-wn-s-puma-whitepuma-blackdragon-fire?gclid=CjwKCAjw2rmWBhB4EiwAiJ0mtS27jTB8q_sAuoWsdujSztpkA1H0RaAMY-KSgdElawMaJGNeaIWHBBoCUCYQAvD_BwE
Ja zoiets is echt top! Loop ook nooit op hakken maar op een soortgelijk model heb ik het onlangs ook een hele avond volgehouden op een bruiloft. De plateauzool, brede hak en het soort bandjes zijn echt cruciaal.
Adidas valt breder dan Nike! Ik vind mijn superstars echt super fijn lopen.
Of de reebok club c85. Ik heb ook brede voeten (en een hoge wreef) en deze lopen echt zaaaaaaaaalig
Ooh die ga ik eens passen! Heb ook een hoge wreef dus komt goed uit!
Ik heb deze jurk gekocht en vind hem voor nu heel leuk, maar hoe combineer ik dat als ik straks weer moet werken? (Ik werk in het onderwijs) Met een vestje erover? Een blauwe of witte?
Allebei kan! Lijkt me mooi staan!
of andere kleur: roos, paars, geel, …
Je zou ook een lang vest kunnen proberen als je dat leuk vindt (net zo lang als de jurk zelf), gewoon open of met een lintje gestrikt.
Of een langer spijkergilet
Ik heb ook eens jullie advies nodig. Ik heb al jaren iets moois in m’n kast liggen dat ik nooit draag omdat ik niet weet hoe het te combineren.
Tis een Klein blauwe suède short. Het is een hightwaisted model met strakke lijnen (geen zakken, verborgen rits etc). Maar ik weet dus nooit wat ik erbij aan moet doen van top en schoenen enzo.
Heb je er een foto van? Is misschien makkelijker om wat leuks bij te verzinnen? Klinkt wel heel mooi trouwens. Misschien een mooie witte blouse en simpele sandaaltjes?
Ik heb een broek gekregen met een koeienprint. Witte achtergrond met bruine vlekken. Het is een high waist jeans en dan met wijdere pijpen. Nu is de combinatie met een bruin shirt en witte sneakers sowieso wel leuk, maar heeft iemand toevallig nog andere ideeën?