Modetopic #2 (Deel 1)

En weten jullie anders een sweater in deze roze kleur zonder opvallende opdruk? Ik edit de post van hierboven even niet i.v.m. pollresultaten.

Moet het per se met een opdruk wel (maar onopvallend)?

2 likes

Nike heeft vaak zoiets met dan een heel klein logootje.

2 likes

Haha ik heb hem zonder nadenken besteld en ben hem nu aan het passen, maar twijfel een beetje. Wat draag jij er op? Overigens erg onder de indruk dat de lengte bij mij goed is, of hoort die eigenlijk 7/8 te zijn ofzo. :joy:

4 likes

Hahaha ja bij mij is ie ook goed :thinking: zal wel 7/8e horen te zijn dan.
Ik draag er een aansluitend gebreid truitje met korte mouwen op, een oversized shirt met print ingestopt en richting het najaar een dunne gebreide trui ingestopt denk ik!
Een overhemdblouse in spierwit zou ook leuk kunnen zijn denk ik!

Ik vind het mooi dat het je onderbuik lekker met rust laat en toch wel wat gekleder is

3 likes

Ja ik zie ook wel potentie, maar ik vind dat er rond de onderbuik juist zoveel stof zit. :thinking:

Ja ik heb die stof nodig. Vind het lelijk als het ergens spant en zakken gaan wijken. Misschien is mijn buik in verhouding langer waardoor het in de lengte goed uitkomt Han

3 likes

Kan iemand ff met me meekijken?

Zit er verschil tussen deze

en deze, waar kids bij staat, maar die tot maat 40 loopt en als we Zalando mogen geloven eerst ook 115 euro was

https://www.zalando.nl/nike-sportswear-air-max-90-se-sneakers-laag-whiteauralight-madder-root-ni113d0e9-a11.html

1 like

Nee volgens mij hetzelfde :blush:

2 likes

Nee zijn dezelfde

2 likes

Ik weet het niet voor Nike of deze specifieke schoenen maar van sommige andere sportschoenenmerken is de leest van kinderschoenen wel anders dan van de volwassen schoenen, ook al is het dezelfde maat (bv breder).

1 like

Ik twijfel omdat het patroontje misschien wat oubollig is? Mening van mijn vriendinnen is verdeeld. Je kan hem open dragen als vestje en dicht als jurk. Ik kleed me bedekt dus het vinden van een leuk lang/wijd vestje of jurk is nie altijd makkelijk.

• Leuk
  • Iew lelijk
  • Niet mooi niet lelijk

0 stemmers

3 likes

Ik zou het laten afhangen van de prijs en hoe goed je in het combineren van items bent. Hoe duur is de jurk? :slight_smile:

2 likes

Jurk is 49.95! Combineren zou ik gewoon doen met een onderjurk denk ik haha of misschien een rokje en een blouse.

2 likes

Dan zou ik het lekker kopen. Ik denk dat die jurk ook best leuk open kan zijn met een lichte baggy jeans en een lichte top of blouse. Of een strakke turtle neck en pallazo pants.

4 likes

Thanks! Leuke ideeën, als het gaat om interieur of fashion weet jij wel raad haha!

4 likes

Ik wilde altijd Docs (Pascals) en daar kwam ik niet uit met de maatvoering: mijn gebruikelijke maat was te klein, grotere maat zwom ik in. Heb Docs sindsdien opgegeven.

MAAR

Ik heb de Van Gogh docs besteld om uit te proberen en deze lijken qua maat wel goed te zijn, misschien dat ik dan specifiek het model Pascal niet kan hebben. Die tong is echter van hard materiaal en snijdt in been, hoe draagt men deze schoenen onder jurkjes joh haha.

To keep or not to keep?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ik heb deze cadeau gedaan aan mijn sibling en bij haar zaten ze direct goed, ze heeft ze niet in hoeven lopen. Wij hebben echt tig paren samen. Misschien is deze fit voor jouw lichaam niet geslaagd en dan bedoel ik daarmee niet dat je ze niet kan hebben of kan rocken onder een jurkje. Misschien is de 1460 dan toch beter voor je (edit: misschien met zooltje).

1 like

Ik ga ze morgen even opnieuw passen en dan bovenaan wat losser “veteren.” Als die bovenkant van die tong dan nog zo vervelend zit, zal ik ze helaas terug moeten sturen. Terwijl ie voor de rest prima zit. :smiling_face_with_tear: Zou het echt jammer vinden, ik vind de print echt heel gaaf.

Ze zijn ook echt supergaaf. Al heb je de 1460 ook in die print volgens mij.

1 like