Modetopic #2 (Deel 1)

Heb even gauw gekeken naar mijn bestelling en het zijn blijkbaar wel de 1460’s! Had jij dan een ander model gekocht? Ben niet zo thuis in alle modellen haha

https://m.zalando.nl/dr-martens-1460-sunflowers-unisex-veterboots-multi-coloured-do215k02w-t11.html

1 like

dit zijn dan gewoon de 1460 ja.

Nee. mijn zusje heeft dez;fd

1 like

Ah balen, nou ja ik hoop dat het op te lossen is met anders strikken haha. Wel lief dat je ze voor je zusje hebt gekocht!

Mooi, maar dichtgeknoopt zou ik ‘m mooier vinden met een dunner ceintuur

4 likes

Kan ‘m als ik hem netjes dichtknoop wel wat dunner laten lijken denk ik!

Misschien gewoon beter een keer ipv een knoop haha

4 likes

Volgens mij heeft @Dazed een paar als ik het goed had onthouden.

Ik heb er afgelopen winter ook nog naar lopen kijken maar ik durf het niet aan omdat ik echt al 20 jaar geen veterloze schoenen heb gevonden die goed zitten. En met deze prijs vind ik dat dan een te groot risico.

2 likes

Ben op een festival en vraag me af waarom naadloos ondergoed niet wordt gedragen. Oh en als je iets doorzichtig draagt, knip dan alsjeblieft dat wit etiketje met de wasvoorschriften eruit.

Vrouwen die een jumpsuit dragen op een festival zijn savage. Ik moet er niet aan denken dat er een kans is dat de stof ook maar iets van de wc aanraakt.

22 likes

En dat terwijl je nu heel veel setjes in de winkels hebt hangen die je zo kan dragen dat het alsof op een jumpsuit lijkt. Ik was laatst al bang met een tuinbroek dat toen ik de bovenkant losmaakte dat die straps in het toilet zouden komen te hangen. Dus ik knoop die dan weer altijd voortijdig om mij heen.

1 like

Ik hou van jumpsuits maar draag ze alleen als ik weet dat ik naar een plek kan waar ik op mijn gemak naar toilet kan gaan. En inderdaad, mouwen rond mijn middel knopen maar de festivalwc’s zijn zo goor. Waarom poepen mensen alsof ze achtervolgd worden? Poep in de wc niet op de bril, of ernaast.

5 likes

@shadina ik heb ze inderdaad! Vind ze zelf erg lekker zitten, kan er ook lang op lopen en ze zijn 's winters heerlijk warm. Ik kan me alleen niet herinneren dat ze strak/vervelend zaten bovenop dus daar durf ik niks over te zeggen, sorry! Het is wel zo dat Blundstone twee verschillende mallen gebruikt geloof ik, dus de pasvorm is niet voor elk model hetzelfde. Misschien nog de moeite waard om een model te passen dat de andere pasvorm heeft? Op hun eigen website is wel te vinden hoe of wat!

3 likes

Als het goed is vallen originals anders dan classics:

Gaat vooral over de breedte in dit stukje maar vaak heeft dat ook wel invloed op hoe een schoen zit bij je wreef

1 like

Ik ben op zoek naar leuke simpelse shirtjes met een geestig borduurseltje op de borst.

Dit idee, maar dan niet spierwit. Iemand ideeen?

Soms helpt het als je weet wat je op een shirt zou willen hebben en dan kan je nog wel iets leuks op Etsy vinden.

1 like

Ik zou eerder patches kopen (op bijvoorbeeld etsy) en die dan zelf op een wit tshirt naaien/strijken. Dan kun je precies kiezen wat je wilt, zowel qua shirt als qua borduursel!

8 likes

Eigenlijk een heeeeel goed idee! Thanks

2 likes

Ahh ja, hoop dat er toch wat tussenzit wat prettig zit! Zijn wel echt fijne schoenen verder (:

1 like

Heb jij aanraders voor naadloos ondergoed? Ik heb katoenen van anna field en microfiber van uniqlo maar heb het gevoel dat je ze in bepaald licht nog steeds ziet

Ben heel tevreden van die van de primark. Draag enkel die en een paar van calvin klein die ik in een outlet kocht.

2 likes

H&m heeft ook fijne! Heb het ook eens bij de Hema gekocht maar daar vind ik de kwaliteit niet goed van.

3 likes

Ja die van de H&M zijn inderdaad top!

3 likes