Modetopic #2 (Deel 1)

Ah dan is ie uit de collectie, jammer! Zal denk ik hetzelfde zijn met het rokje, een beetje Loavies achtig maar op die sites kom ik het ook niet tegen :pensive:

1 like

Hoe bevalt deze?

2 likes

Ik zag dat shirt vandaag liggen bij H&M! Was in Utrecht HC, mocht je daar in de buurt wonen :blush:

4 likes

Ik zoek al weken naar een bikini maar ik kan echt weinig vinden. Ik zoek eigenlijk gewoon een redelijk normaal broekje met een topje idee dus niet als bh vorm en triangel. Bij stronger hebben ze zoiets maar die printjes vind ik dan weer niet zo.

Welke merken hebben nog meer bikini’s

1 like

Misschien zeg ik nu iets gek maar hebben sportmerken zoals Protest, Brunotti etc. niet iets leuks?

lievelings…
winkels: & Other Stories, Cos, Arket, All Saints
webshops: Bijenkorf in de sale
merken/ontwerpers: All Saints, Uniqlo, Adidas collabs, A.P.C, Nike, Dr. Martens (en als ik geld zou schijten Rick Owens)
kleuren om te dragen: alles behalve pasteltinten
printjes/patronen: dierenprint
materialen: natuurlijke materialen
zomerse outfit: geprinte tuinbroek, simpel shirt en platform sneakers
winterse outfit: wollen trui met trompetmouwen, leren broek en dr. martens
trend van het moment: rondlopen als een wandelend bloemetjesgordijn :hibiscus: :sunflower:
modetijdperk: 70s flares tot 90s tacky trends

5 likes

Sam Friday

H&M heeft nu leuke en ik denk dat je zoiets bedoelt.

image

2 likes

Weet iemand een leuke webshop met maxijurken? Heb heel Zalando al afgestruind, Mango, WE, dat was het haha

1 like

Ik heb er 1 gevonden!! Bij protest! Thx voor de tip want had daar inderdaad nog niet gekeken!

Dan zou ik sowieso teruggaan naar de winkel om je geld terug te vragen.
Geen ervaring met de sandalen though

1 like

Mee eens! Ik heb er een heel leuke bikini gekocht laatst en ik werd goed geholpen. Wel duur, maar mooi dus het waard

2 likes

Y.a.s. heeft hele leuke maxi-jurken.
Te koop bij zalando, aboutyou, omoda

Ik zoek deze nog steeds

390108s3

4 likes

Oeh die is heel leuk ja. Thanks!

2 likes

De fashion tape die ik heb plakt erg goed, maar ik kan me voorstellen dat dat erg per merk verschilt (dit is de eerste keer dat ik het gebruik). Soms plakt het zelfs te goed, dus bij het opplakken moet je wel goed oppassen dat je het op de juiste plek plakt.

Maar als ik de top iets dicht kan naaien doe ik dat meestal, vind die tape nou niet echt lekker zitten.

2 likes

Die is nu te koop op zalando lounge!

2 likes

Heeft iemand tips voor mooie slippers die ook lekker lopen? Ik wil graag iets met een leren of suède band (slides) maar de meeste wat mooiere/chiquere slippers hebben dan zo’n dunne onbuigzame zool waardoor ze niet echt comfortabel lopen.

Is dit gepast voor naar een promotie van een vriend? Ik moet ook nog 3 uur in de trein heen en terug en ik weet het gewoon allemaal niet

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

13 likes

Promotie, als in aan de uni?

ja
ik heb nog een lang vest/jurk ding mee voor als ik toch te naakt ben, maar ben al de deur uit dus wil alleen nog aanmoediging! haha

1 like

Ik zou echt niet weten waarom het niet geschikt is en vind het allesbehalve naakt. Staat je heel leuk!

6 likes