Soms helpt het als je weet wat je op een shirt zou willen hebben en dan kan je nog wel iets leuks op Etsy vinden.
Ik zou eerder patches kopen (op bijvoorbeeld etsy) en die dan zelf op een wit tshirt naaien/strijken. Dan kun je precies kiezen wat je wilt, zowel qua shirt als qua borduursel!
Eigenlijk een heeeeel goed idee! Thanks
Ahh ja, hoop dat er toch wat tussenzit wat prettig zit! Zijn wel echt fijne schoenen verder (:
Heb jij aanraders voor naadloos ondergoed? Ik heb katoenen van anna field en microfiber van uniqlo maar heb het gevoel dat je ze in bepaald licht nog steeds ziet
Ben heel tevreden van die van de primark. Draag enkel die en een paar van calvin klein die ik in een outlet kocht.
H&m heeft ook fijne! Heb het ook eens bij de Hema gekocht maar daar vind ik de kwaliteit niet goed van.
Ja die van de H&M zijn inderdaad top!
Ik had dat ook in het begin een kleeeein beetje, niet heel storend maar wel dat ie op mān wreef net iets strak zat. Ik heb ook wat bredere voeten en een wat hogere wreef dan gemiddeld en heb de classics. En dan maat 38,5/38+. Begreep dat die niet zozeer groter zijn dan de 38 maar wel net wat breder/meer ruimte bij de wreef (echt weer een gaar maatsysteem).
Had ook een ander model gepast, dat wat smallere model, en die deed echt pijn aan mān wreef dus die heb ik niet gehouden.
Had in het begin ook wel zoiets van oke gaat dit nou ooit echt lekker lopen. Liep toen nog te klagen erover en een vriend van mij die dezelfde schoenen had vond het ook niks. Maar inmiddels lopen ze dus wel heel fijn!
Geox!
Ik ben zelf getrouwd op āNo stressā hakken en dit zijn echt de beste hakken ever. Zitten geweldig, wel nog mooie hoogte, maar super comfortabel. Heb er de hele dag heel chill op gelopen!
Peter Kaiser pumps met blokhak met hakhoogte ± 5cm. Zien er op de foto bij Zalando wat oubollig uit, maar aan is dat veel minder zo.
Verschilt per voet natuurlijk, maar ik ben over het algemeen een pasgeboren giraffe op hakken. De paar hakken die ik heb waarmee ik uren op feestjes kan dansen hebben allemaal gemeen dat ze geen dunne hak hebben (meer een blokhak), dichte voorkant en een band(je) om de enkel. Ik denk dat ze daardoor meer steun hebben. Ik heb bijv best brede voeten, dus veel open schoenen knellen veel te snel.
Ik vind zelf pumps met een plateauzool wel fijn lopen. Dat kan heel extreem maar ook subtiel. Juist als het subtiel is loopt het extra lekker. En idd een blokhak en bandje.
Ik heb deze via vinted gekocht voor een paar euro en onverwachts de hele dag op kunnen lopen zonder ook maar 1 klacht. Tot in de nacht op gedanst zelfs. Ook de dag erna geen last terwijl ik 5+ jaar geleden voor het laatst hakken droeg. Brede hak en plateau dus zoals hierboven al aangeraden wordt
Ik ben laatst op ecrukleurige lage cowboy boots naar een bruiloft geweest. Stond vrolijk ook onder een jurk (wel vrij lang en wijd). En mijn zooltjes konden er gewoon in. Als je meer een pump-achtige wil, dan kun je eens naar espadrilles met een sleehak kijken. Loopt en staat wel veel beter dan echte hakken.
Deze had ik ook laatst met een bruiloft aan en kon er de hele dag op lopen. En ik draag nooit hakken, echt een aanrader
Welke gympen voor brede voeten raden jullie aan? Of mijn voeten zijn nóg breder geworden, of nikeās smaller maar ik pas bijna niks meer in de winkel.
Ja sorry ben ik weer, hebben jullie tips voor website of fysieke winkels - Nijmegen, Arnhem, Den Bosch - voor een betaalbaar bruilofts jurkje?
Geen dresscode, wel daggast.
Als je veel op bloten voeten loopt worden je voeten breder, is bij mij zeker gebeurt in de afgelopen twee jaar en ik had ook al brede voeten. Ik draag normale schoenen eigenlijk niet meer omdat ze te smal zijn voor me, alleen barefoot shoes. Als je dat niet erg vindt kan je bijv. bij groundies kijken.