Zou voor een M gaan als je normaal tussen M en L in zit. Ik heb een M en die is redelijk strak. Niet oncomfortabel maar met dit hemdje heb ik ook weleens zonder BH gelopen omdat het prima op z’n plek bleef allemaa en dat is bij mij (cupmaat 75E) meestal niet het geval. Hij is trouwens ook best lang.
Ik draag nu vaak sporttops/bh’s onder jurkjes. Die zijn vaak wat hoger gesloten en ik heb geen last van extra stof wat je met een hemd wel kunt hebben. Heb bv een fel roze en dat lijkt dan op een hemdje maar is dus een sporttop. Misschien ook iets voor jou?
Ja dit zat ik dus ook al te bedenken, slim! Ook minder warm!
Ja dat is ook echt een voordeel. En alles zit bij mij mooi ingesnoerd haha. Ik vind het iig fijn!
Ik ben op zoek naar hele comfy sandalen want krijg overal pijn van.
Zijn deze beetje oke of zijn ze afzichtelijk?
- Sws leuk!
- Als ze echt comfy zijn, zijn ze leuk genoeg
- Hoe comfortabel ze ook lopen, dit kan niet
0 stemmers
Is dit jurkje te opvallend voor een bruiloft?
Ik ben nog nooit op een bruiloft geweest dus ben erg onzeker haha maar ik zie overal alleen maar pastel maar dat staat me niet
Hier past bijna alles bij qua kleuren denk ik, ik zag bij sissy boy jurken in de sale
De kleur lijkt me prima als er geen speciale dresscode is. Ik vind hem wel kort lijken op het model. Maar heb geen idee eigenlijk wat normaal is op een bruiloft.
Met feestelijke schoenen en tas kan het prima denk ik
Iemand tips voor hele lekkere warme lange winterjassen? En dan graag zo’n pufferjas. Wil eigenlijk nu in de zomersale kijken of ik kan slagen, maar weet gewoon niet welke merken echt goede warme jassen aanbieden.
Ah die hebben hun winterassortiment alleen in het winterseizoen online staan
Ahhh ik zie het dankje!! Alleen maar kleuren die me echt niet staan zoektocht gaat verder…
Elvine, embassy of bricks & logs
@rozevarken +1 voor Elvine, ik heb er ook een van Uniqlo en die is lekker warm, maar mijn jas van Elvine is echt te gek. Wind- en waterdicht, en ik heb het gewoon nog nooit koud gehad (en ik woon in Zweden )
Ze hebben verschillende categorieën en als je echt een hele warme wil zou ik voor de categorie Heavy of Extreme winter gaann
Leuke jurk hoor! Kan prima op een bruiloft. Ik ben al op heel wat geweest en elke bruiloft is weer anders qua kleding. De meesten zijn gewoon wel feestelijk, maar dat is ook voor iedereen weer anders.
Deze jurk heeft een vrolijke felle kleur en mooie mouwen. Perfect voor een feestje. De lengte war iemand hier noemde, ja het jurkje lijkt wat kort maar als je dat normaal ook draagt who cares. Je loopt niet naakt rond. Tenzij het bruidspaar heel veel waarde hecht aan bedekte lange kleding bijv door geloof dan zou ik voor iets langers gaan.
Zeker, hartstikke leuk!
Prachtige schoenen!! Heb helaas geen tip voor een jurk!
Als het in een kerk is: schouders bedekt, en geen te korte jurk / rok.
Ligt aan de persoon die wordt begraven. Maar zoals in films en series dat de mannen in zwart pak en vrouwen in een zwarte jurk komen heb ik nog nooit mee gemaakt. Meestal een nette donkere broek en met een donkere top of donkere jurk. Hoeft niet perser in het zwart te zijn grijs, donker blauw kan ook.
Dit is wat ik heb gezien tijdens begrafenissen. Zal vast bij andere families er totaal anders aan toe gaan.