Ik vind deze best breed vallen: https://www.otrium.nl/product/cali-sport-wcats-wn-s-puma-whitepuma-blackdragon-fire?gclid=CjwKCAjw2rmWBhB4EiwAiJ0mtS27jTB8q_sAuoWsdujSztpkA1H0RaAMY-KSgdElawMaJGNeaIWHBBoCUCYQAvD_BwE
Ja zoiets is echt top! Loop ook nooit op hakken maar op een soortgelijk model heb ik het onlangs ook een hele avond volgehouden op een bruiloft. De plateauzool, brede hak en het soort bandjes zijn echt cruciaal.
Adidas valt breder dan Nike! Ik vind mijn superstars echt super fijn lopen.
Of de reebok club c85. Ik heb ook brede voeten (en een hoge wreef) en deze lopen echt zaaaaaaaaalig
Ooh die ga ik eens passen! Heb ook een hoge wreef dus komt goed uit!
Ik heb deze jurk gekocht en vind hem voor nu heel leuk, maar hoe combineer ik dat als ik straks weer moet werken? (Ik werk in het onderwijs) Met een vestje erover? Een blauwe of witte?
Allebei kan! Lijkt me mooi staan!
of andere kleur: roos, paars, geel, …
Je zou ook een lang vest kunnen proberen als je dat leuk vindt (net zo lang als de jurk zelf), gewoon open of met een lintje gestrikt.
Of een langer spijkergilet
Ik heb ook eens jullie advies nodig. Ik heb al jaren iets moois in m’n kast liggen dat ik nooit draag omdat ik niet weet hoe het te combineren.
Tis een Klein blauwe suède short. Het is een hightwaisted model met strakke lijnen (geen zakken, verborgen rits etc). Maar ik weet dus nooit wat ik erbij aan moet doen van top en schoenen enzo.
Heb je er een foto van? Is misschien makkelijker om wat leuks bij te verzinnen? Klinkt wel heel mooi trouwens. Misschien een mooie witte blouse en simpele sandaaltjes?
Ik heb een broek gekregen met een koeienprint. Witte achtergrond met bruine vlekken. Het is een high waist jeans en dan met wijdere pijpen. Nu is de combinatie met een bruin shirt en witte sneakers sowieso wel leuk, maar heeft iemand toevallig nog andere ideeën?
Witte laarsjes, allstars in een kleurtje en gekleurde shirts? Met cowboyboots en blousjes zou ik uitkijken dat het niet teveel foute cowboyparty wordt maar je kunt het altijd proberen, misschien valt het heel erg mee
Ik denk dat een lichte trui (grijs, crème of juist donkerblauw) ook mooi is als je die dan een beetje oprolt tot op de hoogte van de top van de jurk.
Bekende truc van hier is om dat met een riempje om de jurk te doen, waar je dan de onder kant van de trui onder stopt.
Deze? (als de kleur matcht)
of zoiets?
Ja! Ik heb nog een witte trui, dus net geprobeerd en het stond idd echt leuk! Kan het later in het jaar met donkerblauw doen en laarsjes en dan kan ik het wat langer door dragen. Thanks voor de tip!
(Ik probeer m’n kast wat te veranderen door kledingstukken te kopen die ik langer en op meerdere manieren kan dragen. Voorheen kocht ik een outfit en droeg die dan alleen maar in dezelfde samenstelling haha)
Weet iemand een merk/winkel met hemdjes die wat hoger aansluiten met een mooi/netjes/gekleed randje…?
Bijna al mijn zomerjurkjes hebben een V-hals en ik moet daar met werken echt wat onder aan.
Ik heb geen grote cupmaat, maar wel hoog beginnende borsten (?), dus die spleet zie je altijd zo snel bij mij.
Ik vind deze van de America Today fijn, ook omdat je de bandjes in lengte kan verstellen. De stof is wat dikker waardoor het niet doorschijnt en stretch. Ik draag onder jurkjes ook nog weleens een hoger gesloten wit of zwart tshirt van de COS maar dat is misschien wat warm in de zomer.
Thanks! Zitten ze erg strak? Ik zit tussen M en L in, maar bij zulke hempjes heb ik ze wel liever iets strakker dan lossig.