Dankjewel! Ik heb letterlijk niks donkers in m’n kast want het staat me niet. Dus als iemand nog een suggestie heeft voor een lange donkerkleurige soepelvallende jurk(liever niet duurder dan 60/70) let me know
Had bij H&M wel iets gezien maar durf daar niet te bestellen omdat het komende vrijdag al is.
Misschien iets lenen van een vriendin of familielid?
Ik bedoel dit helemaal niet lullig (ik weet dat je er opmerkingen over hebt gekregen), maar op je vinted pagina heb ik volgens mij verschillende donkere jurkjes gezien die denk ik heel geschikt zijn? Is dat geen idee? Dan heb je ook geen stress en hoef je niet iets te kopen dat je daarna nooit meer draagt.
Ik weet oprecht niet welke je bedoelt 🫢, volgens mij heb ik 3 donkere jurkjes erop staan maar die zijn allemaal kort…
Ik vind dat boven de knie best kan, als het geen strak minirokje is. Ik heb echt nooit gezien dat iedereen in een lange jurk kwam.
Ik heb nog even gekeken en ik bedoelde deze:
Of deze
Vind ik allebei hele nette jurkjes die prima kunnen, die tweede misschien met een vestje of sjaal voor over je schouders als het in de kerk is. Zeg het trouwens maar als je wilt dat ik de links verwijder hoor!
Ohja die dacht ik al dat je bedoelde inderdaad, maar ik dacht inderdaad dat het te kort of te bloot zou zijn… Misschien zou het met een vestje opzich nog wel kunnen ja, dankjewel in ieder geval voor het meedenken!
en panty eronder maakt het ook minder bloot!
Ik zou die bovenste doen, met een panty is het zeker niet te bloot. Ik doe zelf ook meestal een nette jurk aan, niet per se in het zwart, als het maar geen knalkleur is of met een druk patroon.
Sterkte!
@MACkroket die bovenste zou ik idd doen en dan met een zwarte panty erbij. Mag best doorschijnend zijn maar maakt het wat gekleder. Of die onderste met zwarte panty en bv blazer.
Sterkte!
Ja zeker die bovenste is prima geschikt voor een begrafenis! Wat mij betreft zou met deze temperaturen een donkere panty ook niet per se hoeven. Maar er kan eigenlijk best veel zolang het niet heel bloot en fleurig of opvallend is en een beetje netjes. Maar een donkere pantalon met een lichte top kan bijvoorbeeld ook prima naar mijn idee.
Ik heb thuis een paar bodysuits, maar je ziet de lijnen door rokken en pantalons heen, bij je billen zeg maar. Hoe voorkomen jullie dat?
Ik heb hetzelfde en twijfel dus ook vaak een beetje. Ik trek ze nu wel eens tussen mijn billen als een soort string zodat je de lijnen niet ziet, maar echt comfortabel is het niet. Dus in de praktijk draag ik ze weinig… Benieuwd naar tips van anderen
Ik dacht dat ik een van de weinigen was met dit probleem. Op instagram zie ik influencers met outfits met bodysuits, waarbij ik dan dus niet begrijp hoe zij het doen. Maar misschien zie je het bij hen ook wel? Op internet kan ik ook geen hacks vinden…
Als je het tussen je billen doet, kropt het dan niet op?
Ik denk dat je hier niet aan ontkomt.
De enige redenen die ik heb bedacht om het te voorkomen is:
- Stringpampers
- Naadloos. Dus geen stiksels aan de randen,
- Broekpampers
- Niet vastmaken maar gewoon instoppen.
Met andere woorden: leuke topjes met goede pampertjes zijn er niet te vinden. Ook ik heb de hoop opgegeven en draag geen body’s meer.
wut
dit is zelfs te raar om vlaams idioom te zijn toch
De broekpampers zijn me ook een raadsel
Ik bedoel bodybroekje in de vorm van een string of hipster.
Ik noem de sluiting bij een body altijd pamper en ik dacht dat iedereen dat deed en dat iedereen mij wel snapt als ik het over ‘pamperstrings die in je reet trekken’ had.
Oh god
maar een pamper plak je toch vast aan de zijkanten
Dan zou ik denk ik nog eerder denken aan een romper, als je het toch met iets moet vergelijken
Mwoah dat valt wel mee, maar het is vooral niet supercomfortabel. Hangt ook wel beetje af van het soort achterkant hoor. Die bodysuits van Zara zitten (bij mij althans) ergens in het midden van mijn bil ipv eronder als een normale slip, dus die laten zich wat makkelijker tussen de bilspleet trekken als string. Maar als je echt een soort zwempak-bodysuit hebt, dan wordt dat natuurlijk niks. En dan is de beste tip: niet meer kopen, of accepteren dat je die lijnen ziet
En wat al die influenza’s betreft: die lijken sowieso nooit last te hebben van gewonemensenkwalen dus dat dingen bij hun wel altijd beeldig staan en bij mij niet probeer ik maar een beetje los te laten