Haha ik heb ze doordat jullie me geinfluenced hebben ook besteld plus een lippenbalsem voor 5,95 zodat ik gratis verzending had
Haha iets beter geregeld dan ik.
Ik ben ook geinfluenced, ik heb de sloffen vandaag van mijn vriend gekregen voor kerst (dus eigenlijk is hij geinfluenced). Ik slip er met lopen alleen wel een klein beetje uit, hebben jullie dat ook? Ik heb 1 maat groter dan mijn schoenmaat genomen en de maat lijkt wel goed
Als het goed is komen mijn Texelse pantoffels (en handschoenen, haha) morgen!
Ik zag in het aankopen topic dat je een paar mooie panty’s had gekocht, waar heb je ze uiteindelijk besteld?
Bij sommige mensen leeft het idee dat zwart en bruin niet met elkaar kunnen gecombineerd, maar ik vind dat echt onzin.
By1oak heeft ook een lijn met echt goud. Ik vind het behoorlijk aan de prijs maar dat is wel vaker zo met echt goud
Hun gold plated is ook al aan de prijs, en zal zeer zeker slijten. Dus investeren in the real duurdere deal is het wel zeker waard, vind ik.
Ik vind dit truitje zo leuk, is van de vriendin van Bo in Echte gooische moeders, iemand een idee waar die van is? Kon het niet via google vinden
Handig zo’n Helvegen die het hele assortiment van & Other Stories uit haar hoofd kent. :’)
Ik herkende hem ook gelijk haha #sad
Haha nee top juist! Thanks
Dit lijken inderdaad op Pascals, ook omdat die neus veel smaller lijkt dan bij de gewone 1460. Kun je niet aan die vriendin vragen of er nog iets op de tong staat? Daar moet het normaalgesproken op staan, al slijt dat wel redelijk snel.
Ik heb door deze post net ook panty’s besteld! Ik was ook al een tijdje op zoek naar panty’s met leuke prints, dus bedankt voor de tip
Overload studios, Anna + Nina, Isabel Bernard en Fashionology hebben ook een 14k lijn met wat modernere ontwerpen!
Betekent het met de nieuwe harde Brexit dat we straks import taxes moeten gaan betalen voor Britse merken (als ze niet via de Bijenkorf zijn) zoals bijv Reiss, Ted Baker, Karen Millen etc. Dus als je via hun eigen website ordered
Makes me sad maar weet het niet zeker. Zo zonde die Brexit.
Ik ben een beetje verliefd op dit ding geworden, maar eigenlijk vind ik het te duur voor wat het is.
Leuk of niet leuk? (Prijs zet ik er expres niet bij).
- Ja, leuk!
- Nee, niet kopen
0 stemmers
Ik weet niet hoe onhandig jij bent maar ik zou hier binnen de 3 minuten al een gat in hebben haha. Iets te hard trekken bij het aankleden, blijven haken met een nagel die gescheurd is, blijven haken aan de deurklink (of overkomt alleen mij dit?)…
Deurklink heb ik ook voor.
Ja, daar heb je een punt. Fijn dat de meerderheid tegen is, dan kan ik het uit m’n hoofd zetten haha