Modetopic #2 (Deel 1)

Ik herkende hem ook gelijk haha #sad

5 likes

Haha nee top juist! Thanks

Dit lijken inderdaad op Pascals, ook omdat die neus veel smaller lijkt dan bij de gewone 1460. Kun je niet aan die vriendin vragen of er nog iets op de tong staat? Daar moet het normaalgesproken op staan, al slijt dat wel redelijk snel.

Ik heb door deze post net ook panty’s besteld! Ik was ook al een tijdje op zoek naar panty’s met leuke prints, dus bedankt voor de tip :relaxed:

Overload studios, Anna + Nina, Isabel Bernard en Fashionology hebben ook een 14k lijn met wat modernere ontwerpen!

Betekent het met de nieuwe harde Brexit dat we straks import taxes moeten gaan betalen voor Britse merken (als ze niet via de Bijenkorf zijn) zoals bijv Reiss, Ted Baker, Karen Millen etc. Dus als je via hun eigen website ordered :cry:

Makes me sad maar weet het niet zeker. Zo zonde die Brexit.

1 like

Ik ben een beetje verliefd op dit ding geworden, maar eigenlijk vind ik het te duur voor wat het is.

Leuk of niet leuk? (Prijs zet ik er expres niet bij).

• Ja, leuk!
  • Nee, niet kopen

0 stemmers

Ik weet niet hoe onhandig jij bent maar ik zou hier binnen de 3 minuten al een gat in hebben haha. Iets te hard trekken bij het aankleden, blijven haken met een nagel die gescheurd is, blijven haken aan de deurklink (of overkomt alleen mij dit?)…

6 likes

Deurklink heb ik ook voor.

1 like

Ja, daar heb je een punt. Fijn dat de meerderheid tegen is, dan kan ik het uit m’n hoofd zetten haha

1 like

Nu ben ik wel benieuwd hoe duur het is! Kan het via google zoekeb niet vinden haha

Ongeveer 50 incl verzending. Niet suuuperduur, maar ik vind het wel duur voor wat het is

1 like

Ik had het mooier gevonden als de randen afgewerkt waren. Daardoor ook bang dat het gaat rafelen.
Op zich vind ik het wel leuk omdat het wijder is dan zulke shirts vaak zijn.

1 like

Weet iemand hoe het nu echt zit met de maatvoering van petit-lijnen?

Ik heb normaal maat 38 of maat M in kleding. Maar ik ben klein (160cm ongeveer), dus ik dacht, ik zal eens een broek van zo’n petit-lijn kopen, dat zit misschien toch wat beter. Had al bewust maat 40 genomen in een broek, omdat ik niet petit ben, maar gewoon kort, maar hij is echt veel te klein, denk dat ik wel twee maten groter moet hebben, haha.

@Soy.peor Weet jij hoe dit zit?

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik hen een vraag. Ik vind van die lange laarzen heel mooi (liefst over de knie). Zelf ben ik alleen 1,57, dus dat staat echt niet he :(? Weet iemand misschien hoe ik lange laarzen met hak kan combineren met mn kleinigheid? Ik ben wel iemand die graag jurken draagt. De hak hoeft ook niet perse heel groot te zijn en dan niet over de knie. Ik kan op pinterest niet echt wat vinden. Help a little homie out please :).

Ik vind die lange laarzen juist zo mooi staan bij kleine mensen. Zoek eens op outfits van Ariane Grande (haha vind je misschien een gek voorbeeld) zij draagt ze heel vaak en ze is maar 1,50 !!

1 like

Oh haha super grappig om te horen. Al mn vriendinnen zeggen nee moet je niet doen. Maar top, dan ga ik eens kijken, thanks!

Denk dat het afhangt van het soort laars en wat voor outfit je draagt. Vind lange laarzen mooier dan halflange bij mezelf (1.60) want bij korte lijken mn benen eens zo kort (en zeker aangezien ik relatief brede benen heb)!

1 like

Allemaal heel mooi! En Ariana :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Oh fijn deze tips en thanks voor de inspiratie outfits! Hie kan ik wat mee!

1 like