Hema light support gloss tights. Heb over ze gepost in ondergoedtopic. Zijn echt de beste vind ik.
Ze hebben niet echt een strakke band maar gewoon een wat steviger bovenstuk waardoor ze ook niet afzakken
Hema light support gloss tights. Heb over ze gepost in ondergoedtopic. Zijn echt de beste vind ik.
Ze hebben niet echt een strakke band maar gewoon een wat steviger bovenstuk waardoor ze ook niet afzakken
@Beutyschooldropout @Xigua @Yzile
Jullie zijn mijn helden. Dat wordt een tripje naar de Hema!
Als de lockdown voorbij is
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik op de site zag dat ze dicht waren
Maar ik zag op de site ook dat ze wel @Yzile 's afrader light control hebben, maar niet meer de aanrader light support in zwart (alleen neutraal, de rest staat niet op de site). Ze hebben nog wel de temptech van @Xigua maar ook alleen in 60 dernier (40 staat niet op de site). En jouw (@Beutyschooldropout ) shaping hebben ze ook niet (het woord ‘shaping’ hebben ze alleen in broeken).
Zouden ze ze wel in de winkel hebben (als die ooit weer open gaat), of heeft Hema alleen wat ze op de site ook aanbieden?
Jawel denk het wel, heb het in de winkel gekocht! Die afrader haat ik echt, je benen voelen ook stroef als je ze langs elkaar beweegt/over elkaar heen doet ofzo
In de Jumbo verkopen ze nu ook Hema-panty’s. Tenminste in ‘mijn’ Jumbo staat een compleet Hema winkelschap
Slim… is nu natuurlijk dezelfde eigenaar
Goeie!
Ik zocht hetzelfde en heb nu een mooie van Mango, maar ze hebben er ook lelijkere.
Klinkt goed . Haha maar weet je het model van de mooie die jij hebt toevallig? Dan ga ik even kijken.
Hahaha ja sorry Ik ga ff kijken voor je.
Nou ik zie dat het 100% polyester is, dus dan valt ie denk ik toch af voor je!
Qua stijl vind ik het erg op Josh V lijken
Deze heb ik ook het liefst en zijn echt favoriet. Wel alleen te koop in de winter volgensmij, dus inslaan wanneer het kan!
Ik snap niks van de verhoudingen van deze foto.
Oeh goed om te weten!
ik heb twee low waisted broeken (met flair en ze passen precies!) gekregen. Hoe kan ik dat zo dragen dat het nog wel flaterend is?
Net als @Itsireneforyou dacht ik meteen aan Josh V. Ik zie dat ze nu precies zo’n blouse hebben in de collectie, alleen dan in andere kleuren. Voor de belachelijke prijs van €110 dan wel Aangezien je bij dit merk de hoofdprijs betaalt voor zweterig polyester. Maar de rode is in de sale zie ik net!