Show je laatste aankopen #5

Ja dat is zo gek bij H&M ik ben 1.80 en normale broeken zijn altijd net te kort maar die high waisted mom jeans zijn echt prima qua lengte. Heel gek. Deze kleur is ook mooi trouwens, alleen is bij mijn H&M steeds uitverkocht :sob:

1 like

Ik heb mijn eigen maat (ook 36) besteld en ik zou misschien wel eentje groter gaan en dan eventueel met een riem. bij mij sluit hij nu precies aan mij mijn taille en dat is voor mij met een broek het belangrijkst, maar is het relatief strak bij mijn bovenbenen. dus het effect van straight jeans is iets minder zichtbaar en vooral bij de pijpen, maar dat neem ik voor lief zeg maar. dus is het net waar je meer waarde aan hecht. :hugs:

@macaron echt precies dit. broeken vinden is soms echt een crime en lengtematen zijn mijn savior

Voor degene die twijfelen over de spijkermat, ik heb hem nu 2 dagen getest. Dit is mijn fitbit slaap analyse. Ik sliep gemiddeld 45 minuten in diepe slaap. Nu ik 2x op de mat heb gelegen is dit verdubbeld! Ik slaap gewoon anderhalf uur diep nu! Lijkt wel of ik die matten verkoop… :rofl:!

Diepe slaap is het donker blauwe lijnen

35 likes

Dit is de marketing waar ik gevoelig voor ben

31 likes

Oh heel erg bedank voor het delen, er stonden meerdere dingen van de verlanglijstjes op! Scheelt een hoop.

2 likes

Glitter luipaardprint rok van Hallhuber. Tweedehands voor een prijsje gescoord op Zalando. De rok lijkt nieuw :smiling_face_with_three_hearts:

38 likes

Nieuwe bikerboots

14 likes

jas voor mijn hond in dezelfde kleur en model als mijn winterjas

64 likes

Toch ook wel voor op de kerstkaart? :wink:

Onze oppas chihuahua houdt niet van kleren aan :face_with_hand_over_mouth::cry::joy:
Mijn dochter heeft honden kleertjes voor een knuffel en als we die aantrekken staat hij helemaal verstijfd “WTF” :joy:

1 like

Zit die hond nou nog niet in het asiel?

3 likes

Nog een weekje wachten :blush:

14 likes

Nee na de winter denk ik!

Ja een van mijn katten doet dat ook, die laat zich dan ook zo theatraal vallen :joy:

1 like

Canvas boven de bank natuurlijk

Hoe moet ik die grafieken aflezen? Ik wil ook diep slapen

Dramaqueens djeez :laughing:

Vind het nog steeds onduidelijk. Vanaf wanneer moet kinder verschil gaan zien dan? Of zijn dit alleen de na-grafieken

Donderdag en vandaag zijn er meer en langere stukken donkerblauw

Gemiste kans met Halloween dit jaar.

19 likes