Modetopic #2 (Deel 1)

Grappig ik vind dit zelf ook altijd maar zo zo. Nav tips hier ben ik het toch maar gewoon gaan doen en je went er wel aan. Het is vanzelf leuk, sneakers bij een panty. Zelfs Nike aire max.

1 like

Iemand aanraders voor beige/nude hemdjes om onder een half-doorschijnende witte blouse te dragen? Liefst zo onzichtbaar mogelijk, en op Zalando maar een andere webshop is ook goed.

Ik draag altijd deze: https://www2.hm.com/nl_be/productpage.0828067002.html zijn bij mij bijna onzichtbaar :wink:

3 likes

Merci! En zacht geprijsd, ideaal :grinning:

1 like

Iemand tips voor leuke scrunchies? Vind die van atelier des femmes heel mooi maar veel te duur voor een lapje stof…

Etsy?

1 like

Ik ben op zoek naar fijne blouses of overhemden die ik in een broek/rok kan stoppen. Geen synthetische zweetstofjes of stug materiaal, mag met of zonder knoopjes, geen franjes, effen kleuren. Liefst v-hals of iets vergelijkbaars, met of zonder kraag. Beetje losvallend maar niet oversized want ik wil ze dus bij de taille instoppen. Vind het zo moeilijk om iets te vinden!

En weet iemand of &other stories die ene zijden blouses nog verkoopt? Kan ze niet vinden :frowning:

Heb je Massimo Dutti al gekeken? Die doen meestal viscose!


Ik ben al lang op zoek naar een mooie pantalon. Hoeft er niet te gekleed uit te zien, maar ik wil wel dat ie zo voelt.

Dit model vind ik mooi, maar ik wil wel een zwarte haha.

Wat ik dus kut vind aan de gemiddelde pantalon is dat alleen de tailleband “ondersteuning” biedt, waardoor 't gaat snijden in mijn zachte buik.
Ik wil dus eigenlijk een pantalon met een ingebouwd harnasje. Eigenlijk is dit niet zo zeer een vraag (tenzij iemand zo’n magische broek kent) maar een uiting van frustratie.

Naast Cos zou Esprit misschien een goede optie kunnen zijn. Ik vind hun collectie vaak nogal hit or mis, maar ik ben wel tevreden over de kwaliteit.

Ik heb toevallig een paar blousejes van viscose besteld bij Zalando, niet al te duur en gewoon simpel zwart en wit. Ik krijg ze deze week binnen, dus dan kan ik wel even laten weten hoe ze vallen!

Misschien bij vanilia? Die hebben altijd hoge modellen en mooie pasvormen en goede kwaliteit!

1 like

Daar zitten inderdaad mooie exemplaren bij! Als de wereld ooit weer normaal wordt ga ik wel een keertje naar NL, ik denk niet dat het merk hier in BE verkocht wordt namelijk.

Volgens mij verstuurt Vanilia wel gratis naar Belgie ook, maar dat weet ik niet zeker! Maar alsnog is passen in de winkel wel fijner natuurlijk!

1 like

Wat vinden jullie van deze blazer? Vind het een leuke kleur. Zou t dragen met een donkere jeans, twijfel alleen over de mouwen.

Blazer is
  • Lelijk
  • Leuk

0 stemmers

Dit ziet er voor mij uit als een buitenjas en niet als een blazer. Als iemand dat binnen zou dragen zou ik dat wel gek vinden.

9 likes

Vind m wel ‘fashionable’ ofzo. Maar ben dat totaal niet, dus zou vast toch in mijn kast blijven hangen haha. Als ik items zie van 60 naar 20 euro raak ik alleen zo in de verleiding :rofl:

Nou zo te horen gaat dit een miskoop worden haha, dus ik zou het niet doen. Zonde van je 20 euro als je het toch nooit gaat dragen, die kun je beter uitgeven aan iets wat je wel gaat dragen.

2 likes

Ik vind m wel heel leuk! Kan m niet vinden op de site haha ging gelijk kijken, heb je misschien de link?

2 likes

Ik vind de stof (nepleer?) te vuilniszakkerig ogen en dan helpt dat model daar niet bij. Dus daarom voor mij een nee.

1 like

De pantalons van Alexander mcQueen zitten zoals jij beschrijft. Ik had heel veel mazzel met 70% korting én kortingscode, toen was ie nog steeds prijzig. Wie weet zijn ze nu weer in de sale?