Modetopic #2 (Deel 1)

Ik heb er een paar van its ooak, zij zit op instagram. Zijn gemaakt van oude stropdassen, zijn uniek en veel keus in printjes! En niet zo duur.

1 like

Dankje voor de tip!
Toevallig ook, was op Etsy aan het neuzen en daar zag ik ook een NL shop die ze van oude stropdassen maakte, maar niet dezelfde geloof ik.

Edit: heb er 2 besteld, dus nogmaals thanks!

Ik ben heel blij met deze: https://shop.mango.com/nl/dames/blouses_c78920337
Maar misschien is het niet wat je zoekt qua model?

Ik vind hem superleuk maar de mouwen hadden wat mij betreft wel wat minder wijd kunnen zijn. Als hij bij mij goed in verhouding zou zijn dan zou ik zoiets zeker wel kopen!

I agree, te grote mouwen.

1 like

Ik heb 1 vest, heel lang (bijna tot de grond) van een hele fijne dikke zware stof (viscose en polyester volgens het label) hij is echt zwaar, geen dun vestje.

Is mijn favoriete vest. Maar na een jaar begint hij beetje lelijk te worden. Baal dat ik m niet in alle beschikbare kleuren heb gekocht toen.

Iemand enig idee waar ik wat vergelijksbaar kan vinden? Die dikke zware stof?

1 like

Ziet er zoo comfortabel uit :heart_eyes:

2 likes

Ik weet dat Massimo Dutti zo’n lang vest in de collectie heeft/had. Ook een dikke kwaliteit

Deze kleur is uitverkocht maar zie dat er een andere kleur nog op voorraad is.

COS?

Bedankt! Ziet er toch wel uit als een ander materiaal :disappointed_relieved:

Wat wordt er precies lelijk aan? Als er van die pillen op komen, dan zou je die ook kunnen weghalen met een ontpiller. Philips heeft ze wel.

Wat losse haakjes vooral (door mijn hond).

Awh balen. Kun je ze niet stoppen? Dat heb ik ook eens met een vest gedaan.

Okee, onmogelijke missie, maar ik ben op zoek naar het jasje wat op deze plaatjes gedragen wordt.

Iemand enig idee?!

Mja, die vibe is het wel ja. Ik blijf nog even zoeken, thnx voor het meedenken.

1 like

En mocht het echt mission impossible zijn om het exacte jasje + merk te kunnen achterhalen. Het model van het jasje is zo generiek 80s bomber dat er misschien wel leuke vintage exemplaren te vinden zijn.

2 likes

Haha, ja zeker! Dat vond ik ook al. Ik ga al mn vintage insta sellers even stalken :laughing:

Gevonden!

https://www.matchesfashion.com/intl/products/Isabel-Marant-Étoile-Boston-cotton-blend-bomber-jacket--1318646

5 likes

Nou dat ging best snel binnen 4 uurtjes en hij is ook nog in de sale. Ga je hem bestellen?

1 like

Hij is sold out… :expressionless: Ben nu Etsy en Vinted aan het uitspelen voor een vergelijkbaar exemplaar.