Modetopic #2 (Deel 1)

Ja ik heb dat gedaan en dat ging heel goed! De stof pakt de verf echt supergoed op. Gewoon met die zakjes (ben het merk ff kwijt) die je bij Kruidvat koopt.

Ik heb het ook met tencel gedaan nav die strepen. Dat kwam klaarblijkelijk omdat het dan te lang in de wasmachine blijft zitten. Eigenlijk moet je tencel direct na het wassen uit de wasmachine halen. Sinds ik dat heb geleerd ook nooit meer strepen gehad!

Ik ben op zoek naar mooie, zilveren sieraden. Hebben jullie een favoriete webshop met S925 zilveren kettingen en ringen? Ik hou vooral van minimalistisch en ik zit nu vooral te kwijlen bij de site https://www.pdpaola.com/ maar de ringen en ketting die ik op het oog heb zijn atm niet op voorraad dus als iemand nog tips heeft <3

Misschien zou in de eerste post een lijst geplaatst kunnen worden van o.a. zilveren sieradenmerken omdat deze vraag vaak terugkomt.

Wiezewasjes
Fashionology
Wildthings

lijstje van @kaasvlinder elders op FF
Bonbon boutique
Ivy & Liv
Riverstones
Eline Rosina
Moonloft
Catbird
By1Oak
The Boyscouts
Aurate NY
AEVA Amsterdam
Overload

En Etsy misschien? :slight_smile:

7 likes

Het direct uit de wasmachine halen werkt maar een beetje bij mij, de strepen zijn dan minder erg, maar zijn er nog wel.

Maar fijn dat verven goed werkt! Dat ga ik zeker proberen dan.

Dan heb ik inmiddels nog wat aanvullingen @Sibyl :
Monocrafft
Afra Amba
Anna Nina
By Nouck
Betty Bogaers

Groetjes van een zilver-lover :sunglasses:

2 likes

Ja klopt, het direct uit de was halen is om nieuwe strepen te voorkomen. Als ze er eenmaal inzitten is verven volgens mij de enige oplossing :confused: maar werkt wel goed dus :+1:

Toevoeging naast de rest; Vedder en Vedder, idd Etsy

2 likes

Oh ja ik bedoelde bij een nieuw kledingstuk, niet helemaal duidelijk geschreven.

Ik vind Saitee een hele leuke webshop voor minimalistische sieraden! En ik slaag ook vaak goed bij Zinzi, klinkt niet heel hip, maar ze hebben echt leuke dingen.

1 like

Met de trui die je nu aan hebt! Alleen even in je broek stoppen.

2 likes

Ik vind m mooi! Waar is ie van? Ik denk met een mooie witte of zwarte blouse erin gestopt en laarsjes met een hak, of wat chunky sneakers eronder het heel leuk kan staan!
Hij lijkt ook mooi aan te sluiten bij je taille, lijkt me ideaal want daar heb ik altijd issues mee met broeken, dat ze daar weer te groot zijn (als iemand nog tips heeft voor dit probleem of goede merken)

1 like

Het zou voor mij een beetje afhangen van de prijs en wat je verder hebt qua jeans etc.

2 likes

Heel leuk! Strak coltruitje met een leuk vestje/blazer zou ik doen. Wellicht nog mooie riem.

1 like

Weet iemand misschien hoe de maten van Reiss vallen? Ik wil een jurk kopen in de sale maar weet niet helemaal zeker of ik een 10 of 12 nodig heb. Ik ben een maat M, 38, met wel wat boobies en heupen. Ik heb een Tyne broek in 10 die wel strak zit maar goed past. Hoop dat iemand me kan helpen! :slight_smile:

Staat er geen maattabel op de website? Als ik ergens voor het eerst bestel meet ik me altijd even op en dan koop ik de maat die uit de maattabel komt, gaat altijd goed!

1 like

Weet iemand waar ik deze oorbellen kan vinden in het zilver? Mag ook iets wat er op lijkt. Ben al een hele tijd opzoek.

4 likes

Oh wat mooi zeg! Durf zelf niet te zeggen waar je ze kan vinden, maar misschien is het, als er helemaal niets komt, nog een optie om te kijken in het sieraden topic of iemand dit voor je kan namaken?

1 like

supermooie oorbellen!

Earrings — Tagged “silver” — PDPAOLA

Het zijn niet dezelfde, maar op deze site zijn verschillende soorten oorbellen met bijtjes en ik moest er meteen aan denken toen ik deze zag. (Voor elke aankoop uit de collectie wordt er een boom geplant. in samenwerking met het Edden project.)
Het is wel een Spaanse site en ik heb er zelf nog nooit besteld dus ik kan niets zeggen over de kwaliteit.

2 likes

Weet iemand toevallig waar de sneakers in de vlog van Monica Geuze van zijn, bij 19 minuten?

Chanel, geen idee welk model maar je ziet het logo aan de zijkant

1 like