Modetopic #2 (Deel 1)

Misschien nog op Vestiaire Collective?

Hoe combineren jullie met dit weer rokken? Ik heb zelf nu al een aant keren gewoon een trui er boven gedragen, maar ik wil ook wel weer eens een blouse ofzo erboven dragen maar vind dat zo koud.

Ik combineer idd met dikke truien, maar kan je niet zo’n thermo longsleeve onder je blouse dragen? Dan heb je het alsnog warm, of schijnen de stofjes teveel door?
Anders blouse + blazer?

Ja dat schijnt door of steekt er wat boven uit. En een blazer, blouse en rok voelt echt heel netjes. Maar misschien is dat een kwestie van wennen.

Bij Uniqlo heb je van de heatteach lijn een shirt met lagere neklijn en kortere mouwen speciaal over onder een blouse. Deze

1 like

Waar vind ik de perfecte gewatteerde lange (slaapzak) jas? Liefst snel in huis :joy:

1 like

Uniqlo? Arket?

2 likes

Arket heb ik een fijne van, daar hebben ze meer leuke die niet heel duur zijn:

https://www.arket.com/en_eur/women/jackets-coats/product.oversized-quilted-coat-black.0900521001.html

https://www.arket.com/en_eur/women/jackets-coats/product.long-down-puffer-coat-black.0911176001.html

De lange Woolrich Aurora vind ik ook mooi en Filippa K heeft een vergelijkbare maar die gaan allebei richting de 1000€ (ging mij wat ver).

1 like

Die tweede is inderdaad precies wat ik zoek, maar wel wat boven budget. Ik heb inmiddels een paar gevonden die ik even ga onthouden en dan eentje bestellen! :crossed_fingers:

2 likes

Monki?

1 like

Ik zag zo’n jas bij fabluxe

1 like

Oké, deze is alleen maar wat als je heel toevallig de maat die nog over is hebt, maar: Kom bij de club!!! Deze is heel fijn:

1 like

Ik doe niet aan coated jeans meer omdat ze snel kut worden. Wel ben ik tevreden over mijn nepleren broek van Colorful Rebels.

Ik ben verliefd op deze outfit en de Nike Verona’s.

6 likes

Weet iemand welke schoenen Tamino (:heart_eyes:) hier aanheeft? Ik dacht eerst Vans maar bij nader inzien zien ze er toch anders uit. Vind ze heel leuk iig

1 like

Beetje moeilijk te zien, maar misschien zijn het deze:

1 like

Denk dat die zool wel anders is (dikker?) maar vind deze vet trouwens. Ze lijken echt heel erg, thanks!

Sowieso een goeie outfit dit :heart_eyes:

2 likes

Vraagje: ik draag nu vaak merken als vero moda/only/jdy/vila etc. Maar ik merk dat de kwaliteit toch niet zo goed is en dat ik veel kleding daardoor niet lang draag. Ik wil nu graag wat duurzamere merken aanschaffen waarvan de kwaliteit beter is. Hebben jullie tips?

Als ik aan die merken denk, denk ik direct aan hele synthetische “goedkope” stoffen, kan het niet anders uitleggen maar misschien snap je wat ik bedoel.
Het scheelt al als je natuurlijkere stoffen zou gaan dragen denk ik. Als je al op materiaal en stof gaat letten. Dat is niet merkgebonden, heb je op zich bij wel veel merken en vast ook bij die merken.

Daarom vind ik het vaak ook niet zo nuttig omdirect hele duren merken toen te noemen bijv. Want daar heb je soms ook cheap stof Haha. Ik adviseer eerder om op materiaal te zoeken.

6 likes
1 like