Ik snap niet zo goed waarom je specifiek elke maand nieuwe schoenen zou willen als goed voornemen? Dat zijn twaalf schoenen per jaar. Gezien de vraag heb je ook niet direct een lijstje van schoenen die je echt “nodig” lijkt te hebben. Ik zou dat 1 keer per maand vooral loslaten en alleen een paar aanschaffen als het echt een goede toevoeging is aan je kast.
Ik ga nu gewoon random opties posten. Maar als mijn voeten niet overal uit zouden schieten zou ik voor instappers of muiltjes gaan als toevoeging van je basisgarderobe.
De sale in België is altijd in januari en juli, en volgens mij is het in Nederland een beetje vroeger (maar wel rond die tijd)?
Hangt ook af per winkel, soms hangen er nadien nog wel wat sale items, of online op feestdagen als black friday, valentijnsdag enz
Sandaaltjes! Pumps met een mooie blokhak. Veterschoenen voor bij een pantalon. Sneakers.
Waarom moet ik mezelf daarvoor verantwoorden? Dat mag ik toch doen als ik dat wil haha? Één van de dingen waar ik momenteel nog geluk in kan vinden is mijzelf verwennen.
Maar goed: ik heb de afgelopen jaren juist geen schoenen gekocht en daardoor heb ik bijna geen schoenen meer over (alles afgelopen en weggegooid). Ik heb alleen nog 2 paar lage Allstars die nog kunnen.
Ik ken eigenlijk bijna niets anders dan zwarte enkellaarsjes en lage All Stars en ik wil eens iets anders. Daarom vraag ik om advies wat ik nodig heb.
Weet niet of je ervan houdt maar witte sneakers?
Jaa ik zou ook zeggen goede witte sneakers, ik hou van de Air Force 1. Passen overal bij. En idd iets van zwarte pumps ofzo. Gewoon dat je altijd goede basics hebt voor bij elke outfit.
Zwarte lage veterschoenen, ook een goede klassieker optie
@Bergson loafers, een basic kleur die altijd kan of juist een opvallende lente/zomerkleur, witte sneakers, idd Nike Airforce of Reebok club c85, iets met slangenprint, dad sneakers, witte veterlaarsjes
- zwarte sneakers
- witte sneakers
- timberlands (lekker in de herfst/winter)
- birkenstocks (of als je die haat, andere sandalen)
- een opvallend paar laarzen, ik heb bijv metallic gouden die ik veel draag
- bruine of zwarte laarzen (afhankelijk van welke kleuren je veel draagt)
- mooie tijdloze pumps
@Bergson Juist! Met alle tips die je krijgt, kun je lekker elke week nieuwe schoenen uitzoeken
Als je van je lage Allstars houdt misschien ook nog een paar platforms toevoegen?
@Bergson ik zou als all star liefhebber een paar Chuck 70 all stars doen. Vind ik persoonlijk net wat mooier dan de ‘reguliere’. Hebben beetje een vintage feel.
Verder als je van sneakers houdt eens goed kijken naar bijv. een leuk paar Karhu’s? Zijn momentele heel populair maar zitten heerlijk en hebben veel verschillende kleurstellingen. Bij fusion 2.0 wel maatje groter nemen dan je gewend bent! Of een kleurrijk paar new balance, daarin is de keuze ook reuze!
En de 70’s zitten ook makkelijker dan de gewone, je hebt meer ondersteuning.
Ik heb het volgens mij al eens eerder gevraagd, maar ik kan het niet meer vinden! Hoe vallen de kledingstukken van Uniqlo? Over het algemeen draag ik S/36 bij H&M voor blouses/tops, maar als ik de perfect size van Uniqlo invul komt er een M uit, klopt dat een beetje?
Ik vind het eigenlijk verschillen per kledingstuk. T-shirt heb ik dan gewoon mijn normale maat genomen, maar bij een heattech koltrui een maatje groter genomen
Wie heeft een goeie tip mbt sneakers, maar wel met zachte zool. Dus niet chunky, verfijnd
ook liever vrij flexibele zool ivm autorijden etc mag verder wel heel sneaker look hebben
Mijn fave zijn de Nike flyknit racer Mariahs maar helaas 2 paar vertrapt en kan geen nieuwe vinden
Kom ik weer met deze, maar is dit wat (of al te chunky?):
Lopen echt als wolkjes en best soepele zool vind ik (in vergelijking met mijn platform vans haha)
Edit: vind ze er op dit plaatje overigens een beetje gek uitzien. Zie hier betere foto’s:
Reebok Club C of Fila Arcade low misschien? Die hebben geen brede, chunky zolen en zijn redelijk basic.
@crazyvibes haha in vergelijking met Vans ook echt! Leuk en @Takkie: die sneakers die ik nu heb, veren enorm mee. Heel dun/buigzaam.
Is dat bij deze schoenen ook?
Ik vind dit jasje heel erg leuk:
Alleen op de ene foto lijkt hij donkergroen (wat ik mooi vind) en op de andere zwart. Er staat ook bij dat hij zwart is…
Wat denken jullie?
En waarmee zou je deze kleur kunnen combineren? Staat dit ook leuk op een lichtere spijkerbroek? Wil hem het liefste gewoon als buiten jasje dragen als dat gaat passen met mijn boobs