Modetopic #2 (Deel 1)

Ik snap je struggle, ik ben daar ook heel moeilijk mee.

Enkele dingen waar ik aan denk:

1 like

Ahh leuk! Heel erg bedankt! Ik vind jou heel creatief met kleding, ben heel benieuwd wat jij in m’n kast ziet wat ik niet zie. Ik zal dan binnenkort foto’s maken van m’n kledingstukken.

2 likes

Misschien zoiets?
https://www.arket.com/en_eur/women/knitwear/product.merino-boxy-jacket-white.0850564001.html

1 like

Wat vindt je van zoiets? Dit type is mijn herfst/lentejas! Wel geruit maar zou het geen vierkant vest noemen haha.

2 likes

ik heb een korte trenchcoat, zonder ceintuur
zegmaar zoiets maar dan een aangesloten, niet oversized model. dat past opzich overal bij. andere dagen draag ik mijn regenjas, is een beetje zon standaard rains model.
Schermafbeelding 2021-02-20 om 11.33.57

3 likes

Leuk, stuur maar op! :blush:

1 like

Van alles wat genoemd is moet ik alleen nog denken aan

Barbour classic quilted jackets

2 likes

Zo, dat was een hele klus:’) Dit is min of meer 90% van m’n kledingkast. Verder heb ik ook nog een zwarte skinny jeans en een zwart basic T-shirt.

Heeft geen haast en vind het al heel lief dat je mee wil denken! Ik heb bijvoorbeeld heel veel vintage blousjes, maar vind het bij mezelf niet heel leuk staan met een broek eronder (bij @August vind ik dat wel heel leuk trouwens!). Mocht je denken: Dit item zou je goed verder helpen, ik hoor het graag!

3 likes

Ik ga er vanavond even voor zitten! :grin:

3 likes

Echt heel lief! Dankjewel♥️

3 likes

Zoiets? https://cvrdcollection.com/nl/sale/kenza-jas-rood

Een vrolijke kleur, niet te dik en zowel casual als chique te dragen

1 like

Ik heb zo’n heel wijde broek gekocht. Vanaf boven is hij al los en dan steeds wijder en hangt op de grond. Hebben jullie leuke outfit ideeën? Op pinterest en Instagram zie ik het vooral met crop tops of strakke tops, maar dat is niet echt m’n ding. Hoe @Daelyss hem draagt in wayrwt vind in leuk! Dit is hem trouwens

Dank jullie wel alvast!

Van 1 van mijn pinterest folders ff gepaste:

Blazers en sneakertjes

Denk dat ik met een blouseje en spencer of andere preppy trui het ook leuk zou vinden.

En met een oversized t-shirt er lekker ingestopt misschien een bruine statement riem en hoge retro/chunky hakken. En een oversized vest?

5 likes

Ik zou het dragen met (vintage)print blousjes! Zo bv:

4 likes

Ik zou dat zo dragen:

2 likes

@anon42392789 @Mimosa @Nysmn dank jullie wel voor de tips! Hier zit zeker wat tussen!

1 like

Draag zoiets vaak met trui en dan in de broek stoppen, blazer en docs

Of blouse, en vans

Of stoer t-shirt in de broek stoppen voor taille, blazer, docs

Ook leuk met hakken krijg je lengte.

1 like

Ik draag regelmatig zulke broeken, maar bedenk er niets anders op dan wat ik gewoonlijk draag op al mijn broeken eigenlijk. Dus zou gewoon blijven dragen wat je altijd al draagt?

1 like

Ik ben op zoek naar een specifiek type tas, maar ik weet niet precies hoe het heet en waar ik dus het beste op kan zoeken. Ik wil hem ook nog eens het liefst tweedehands kopen dus dat maakt het moeilijker haha. Misschien kunnen jullie helpen. Ik ben op zoek naar het type tas van de eerste foto, dus een vrij rechttoe rechtaan model zonder al te veel frutsels, bruin of zwart. En dan met een hengsel zoals op de tweede foto, dus een brede band stof met een leuk gekleurd (geometrisch) patroontje er op. Wat voor soort patroon het precies is maakt niet zoveel uit, als het maar leuk gekleurd is en geen dierenprint. Heeft dit type een specifieke naam waar ik makkelijk op kan zoeken? Dingen als crossbody bag, tas band brede band, tas met schouderriem etc heb ik al geprobeerd maar daar komt niet veel uit.

Ik kan me trouwens herinneren dat iemand laatst zo’n soort model had gepost in deze of het aankopen topic, maar die kan ik natuurlijk niet meer vinden. :thumbsup:

Het merk Hvisk maakt het type tas zoals bovenstaande foto. Ik zie het merk veel op Vinted voorbij komen dus misschien kun je daar kijken voor een tweedehands exemplaar :slight_smile:

3 likes