Modetopic #2 (Deel 1)

Het merk Hvisk maakt het type tas zoals bovenstaande foto. Ik zie het merk veel op Vinted voorbij komen dus misschien kun je daar kijken voor een tweedehands exemplaar :slight_smile:

3 likes

Zoeken op satchel?

1 like

Heeft iemand misschien dé tip met het perfecte witte t-shirt voor mij?
Ik ben best moeilijk, want ik wil dat hij niet doorschijnt en dat ik er dus geen hemdje onder hoef te dragen.
Ik vind een oversized fit heel leuk, alleen wil ik niet dat het shirt mega lang is. Een cropped model vind ik dan weer niks.

Ben je al eens bij Uniqlo geweest? Ze hebben daar verschillende pasvormen in meerdere kleuren en schijnen ook niet door. Het witte shirt dat ik in wyarwt-topic droeg is van daar.

@Daelyss @Lula Bedankt! Ik ga een kijkje nemen!

@yung @Merrow bedankt voor de tips! Ik heb net een mooie strap besteld op Etsy, Hvisk maakt inderdaad precies het model tas dat ik zoek dus ik ga lekker vinted in de gaten houden de komende tijd!

3 likes

Ik heb hier een paar keer de tip voor een wit (heren)tshirt van Zeeman gelezen. Ik ben zeld erg tevreden over de ‘my perfext boxy tshirt’ van Selected Femme. 20 euro dus ook niet belachelijk duur.

1 like

Ik ben ook uniqlo fan wat hun witte shirts betreft!

1 like

Iemand tips voor mooie blouses? Ik wil graag wat mooie blousjes met een print of zo, voor op een jeans. Maar omdat ik hele brede heupen en een dikke kont heb, koop ik vaak hetzelfde model (dat er een beetje overheen valt) en zitten blousjes aan de onderkant vaak te strak. Even een voorbeeld maar ik koop dus vaak zo’n model maar ik ben dat zo beu. Ik wil echt wat meer sexy of zo. Ik vind dit soort dingen heel mooi, maar dat staat gewoon echt niet met mijn onderlijf.

Andere tips voor tops zijn ook welkom. Ik wil een beetje af van oversized blousjes of t-shirts met blazer/vest maar weet niet zo goed wat ik moet omdat ik mijn lijf niet mooi vind. En de voorbeelden in mijn post zijn van H&M maar andere winkels zijn uiteraard ook prima.

Misschien zou je eens kunnen kijken bij Fabienne Chapot en als je dat te duur vindt, zijn er volgens mij wel veel sites met outletprijzen.

1 like

Ik vind het zo waardeloos dat er zo veel kleding is met de schoudernaden halverwege de bovenarmen. Is echt zonde van je silhouet vind ik.

6 likes

Ik denk dat dat je juĂ­st goed staat. Als je zoals je zegt brede heupen en flinke billen hebt is het goed om de balans in de schouders te zoeken. Juist de pofmouwen brengen je in balans. Gewoon eens proberen!

3 likes

Ik deel je frustratie! Ik heb al redelijk afhangende schouders (schoudertassen en bh-bandjes schuiven altijd naar beneden) dus verlaagde schoudernaden maken mijn bovenlichaam nog ronder dan het al is.

Een beetje oversized vind ik prima, maar momenteel is alles ofwel giga ofwel megastrak en bloot. Hallo ik wil iets tussenin!!! Wat dacht je van een soepel linnen shirt met aansluitende schouders en een iets ruimere fit zodat de stof ruimte krijgt om mooi rond je vormen te draperen?

Nee dit is wat je kan krijgen:

:ok_hand:

6 likes

Mijn allerfavorietste blouse is deze van de Costes:

Is namelijk super van een comfi stretch stofje, bijna Studio Anneloes achtig voor een hele fijne prijs. Ik heb hem nu in 3 kleuren van vorig seizoen en wil van dit seizoen eigenlijk gewoon elke kleur. Het zit lekker, netjes, kan makkelijk overal bij én je hoeft hem niet te strijken. Echt een favoriet voor mij, wie weet vind jij het ook leuk!
1 like

Denk je dat de mouwen ook leuk kunnen zitten voor een kort persoon ? Het klinkt wel heeel chill hoe jij het nu omschrijft

Omdat er laatst zoveel handige tips kwamen op de vraag van @willem en de tussenjas. Ik wil proberen om nog een mantel te scoren voor de herfst/winter. Getailleerd, max 100 euro en geschikt voor kleine (1.65 dus valt mee) mensen.
Beetje Kate Middleton stijl. Klassiek.

Heeft iemand een tip? Ik zit al bij de mango en h&m te kijken, maar toen ik daar in de winter was viel dat allemaal zo grof en groot. Dan verzuip ik zowat. Of kan ik beter naar korte jassen kijken

Ik denk dat je eigenlijk een beetje te laat bent als je nog echte goede sale-aankopen wilt scoren.

Ik ben 1.65 en een van mijn mooiere getailleerde mantels kwam van & Other Stories.
Verder is https://www.massimodutti.com/nl/ en https://www.uterque.com/ misschien nog wel oké.

1 like

Ik ben 1.58 en ik heb er een aantal van Zara. Die vind ik zelf mooi en fijn vallen, en zitten vaak ook niet heel dure tussen.

1 like

Ik had als goed voornemen aangenomen om elke maand nieuwe schoenen te kopen omdat mijn collectie echt uitgebreid moet worden.

Januari had ik lak-veterlaarsjes, februari beige sneakers voor de lente. Hebben jullie opties voor maart? Wat heb ik nodig haha?

2 likes

Ik was er al een beetje bang voor
 maar dacht niet geschoten is altijd mis. Bedankt voor de tips ga even zoeken!

Wanneer raad je aan om dan te beginnen met zoeken? Begin januari/februari? En voor zomer sale ongeveer september/oktober? (Heb afgelopen jaar niet geshopt eigenlijk en kan het niet met bedenken)