Modetopic #2 (Deel 1)

Ik houuuu van leer hahaha soms vind ik het zelf een beetje uit de hand lopen maar hou van leggings, broeken, jurkjes, rokjes, bloesjes, alles eigenlijk ahahah
Vind deze ook leuk! Vooral omdat hij in de taille strakker zit.

4 likes

Ik vind veel kledingstukken er goedkoop uitzien omdat veel nepleer toch wel erg nep oogt. Maar als dat niet het geval is :sunglasses: :dark_sunglasses:

3 likes

Beetje een rare vraag, maar niet geschoten is altijd mis:
Vind iemand het leuk om een keer met me mee te denken over outfits met dingen die ik al in m’n kast heb? Ik zit voor m’n gevoel al zo lang “vast” in wat ik draag en vind m’n kledingstukken wel leuk, maar haal er voor m’n gevoel niet alles uit en ik zie er elke dag er min of meer hetzelfde uit:’)

3 likes

Je wilt zeker geen echt leer? Zo wel dan zou ik eens bij Arma kijken, heb daar twee hele mooie soepele leren jasjes van die ik al jaren draag. Wel redelijk prijzig.

Lijkt me leuk!

1 like

Ik snap je struggle, ik ben daar ook heel moeilijk mee.

Enkele dingen waar ik aan denk:

1 like

Ahh leuk! Heel erg bedankt! Ik vind jou heel creatief met kleding, ben heel benieuwd wat jij in m’n kast ziet wat ik niet zie. Ik zal dan binnenkort foto’s maken van m’n kledingstukken.

2 likes

Misschien zoiets?
https://www.arket.com/en_eur/women/knitwear/product.merino-boxy-jacket-white.0850564001.html

1 like

Wat vindt je van zoiets? Dit type is mijn herfst/lentejas! Wel geruit maar zou het geen vierkant vest noemen haha.

2 likes

ik heb een korte trenchcoat, zonder ceintuur
zegmaar zoiets maar dan een aangesloten, niet oversized model. dat past opzich overal bij. andere dagen draag ik mijn regenjas, is een beetje zon standaard rains model.
Schermafbeelding 2021-02-20 om 11.33.57

3 likes

Leuk, stuur maar op! :blush:

1 like

Van alles wat genoemd is moet ik alleen nog denken aan

Barbour classic quilted jackets

2 likes

Zo, dat was een hele klus:’) Dit is min of meer 90% van m’n kledingkast. Verder heb ik ook nog een zwarte skinny jeans en een zwart basic T-shirt.

Heeft geen haast en vind het al heel lief dat je mee wil denken! Ik heb bijvoorbeeld heel veel vintage blousjes, maar vind het bij mezelf niet heel leuk staan met een broek eronder (bij @August vind ik dat wel heel leuk trouwens!). Mocht je denken: Dit item zou je goed verder helpen, ik hoor het graag!

3 likes

Ik ga er vanavond even voor zitten! :grin:

3 likes

Echt heel lief! Dankjewel♥️

3 likes

Zoiets? https://cvrdcollection.com/nl/sale/kenza-jas-rood

Een vrolijke kleur, niet te dik en zowel casual als chique te dragen

1 like

Ik heb zo’n heel wijde broek gekocht. Vanaf boven is hij al los en dan steeds wijder en hangt op de grond. Hebben jullie leuke outfit ideeën? Op pinterest en Instagram zie ik het vooral met crop tops of strakke tops, maar dat is niet echt m’n ding. Hoe @Daelyss hem draagt in wayrwt vind in leuk! Dit is hem trouwens

Dank jullie wel alvast!

Van 1 van mijn pinterest folders ff gepaste:

Blazers en sneakertjes

Denk dat ik met een blouseje en spencer of andere preppy trui het ook leuk zou vinden.

En met een oversized t-shirt er lekker ingestopt misschien een bruine statement riem en hoge retro/chunky hakken. En een oversized vest?

5 likes

Ik zou het dragen met (vintage)print blousjes! Zo bv:

4 likes

Ik zou dat zo dragen:

2 likes