Hoe ziet de midi/maxi jurk eruit? Behalve strak?
Ik vind het wel leuk denk ik hoor met stoere boots en chunky vest erbij of zoiets (behalve de koude hals hahaš„¶)
Hoe ziet de midi/maxi jurk eruit? Behalve strak?
Ik vind het wel leuk denk ik hoor met stoere boots en chunky vest erbij of zoiets (behalve de koude hals hahaš„¶)
Ik draag nu graag zoān silke midi rok met trui, docs en inderdaad ook een panty. Vind het zelf helemaal prima.
Ja die midi die ik heb is gewoon heel simpel en strak. Denk omdat die zo strak is dat dan opeens die panty er zo onderuit komt. Maar die foto die jij hebt is super leuk inderdaad!
Heeft iemand hier een tip voor fijne mom jeans? Voor als je wat bredere heupen hebt? En Mssn ook met tikje rek erin?
Had besteld bij mango maar die vallen zoooooo smal, voel me nu echt huge
@Nysmn ik heb je bericht verwijderd. Dingen dubbel posten in verschillende topics is niet toegestaan.
Is het dubbel posten als de afbeelding hier terugkomt als onderdeel van 10 fotoās in een andere post, maar daar zonder de tekst?
Wist niet dat dat als dubbel posten werd gezien, mijn excuses dan.
Nou ja, je deelt een aankoop zoals je ook in dat andere topic doet. Je vraagt niet om tips of wat dan ook.
Was de rolls royce ook van weekday? Thanks voor de tip!
@Yzile zit al te loeren op vinted maar nog geen geluk helaas, veelal korte
Dit klinkt als de perfecte broek voor mij. Hoe is de lengte van deze broek ongeveer?
Ik heb namelijk wel wat extra lengte nodig.
Oeeeeh dit klinkt goed. (1.85 hier haha)
Ik denk dat leren jurkjes wel leuk kunnen zijn maar deze vind ik een beetje vuilniszakkerig
Ik vind ze vaak heel gaaf als ze een tailleband van leer hebben! Dan heb je wat meer volume
Dat vind ik ook heel mooi! Vraag me af of het niet heel warm en zweterig is haha
Ja dat lijkt me ergens ook wel haha en het kraakt denk ik ook enorm als je het draagt
Ik houuuu van leer hahaha soms vind ik het zelf een beetje uit de hand lopen maar hou van leggings, broeken, jurkjes, rokjes, bloesjes, alles eigenlijk ahahah
Vind deze ook leuk! Vooral omdat hij in de taille strakker zit.
Ik vind veel kledingstukken er goedkoop uitzien omdat veel nepleer toch wel erg nep oogt. Maar als dat niet het geval is
Beetje een rare vraag, maar niet geschoten is altijd mis:
Vind iemand het leuk om een keer met me mee te denken over outfits met dingen die ik al in mān kast heb? Ik zit voor mān gevoel al zo lang āvastā in wat ik draag en vind mān kledingstukken wel leuk, maar haal er voor mān gevoel niet alles uit en ik zie er elke dag er min of meer hetzelfde uit:ā)
Je wilt zeker geen echt leer? Zo wel dan zou ik eens bij Arma kijken, heb daar twee hele mooie soepele leren jasjes van die ik al jaren draag. Wel redelijk prijzig.
Lijkt me leuk!