Hmm. Vinted ben ik niet zo’n fan van denk ik, want dan moet je het eerst opsturen voordat je betaald krijgt. Plus die pakketjes doen er allemaal zoooo lang over. StockX vind ik misschien het geld wel waard als zij dan het meeste werk voor me doen haha
Maar Vinted bewaart je geld in de tussentijd, dus het is niet zo dat de koper pas betaalt als ie ze binnenkrijgt. En als je alleen postNL of DHL bijv als verzendopties aanklikt kan de koper alleen die kiezen en dan zijn ze er dus wel snel. Vooral Homer is echt berucht langzaam
Hmm ja… zal even kijken, thanks.
Ik heb broeken van Costes, geen jeans maar van die gekleurde ‘jeans’ stof en vind ze heel fijn. Goede pasvorm, lopen niet uit en blijven lang mooi.
Mijn vriend verkoopt sneakers altijd via Marktplaats en dat gaat prima! Hij doet vaak mee aan zo’n raffle voor nieuwe sneakers en we hebben nu al een paar keer gehad dat we allebei ‘‘wonnen’’ dus het tweede paar verkoopt hij dan. De meeste mensen die sneakers via Marktplaats kopen willen wel even langs komen om ze in het echt te zien, maar dat kan ik me ook wel voorstellen.
Ik heb twee jeans broeken van Costes (gehad) en mijn ervaring is dat de pasvorm superchill is, dat ze op je rug mooi aansluiten (dus niet zo’n gapend gat daar als je snapt wat ik bedoel).
Ja dat lijkt me ook geen probleem. Heb ik ook liever dan zo’n duur paar versturen via de post. Thanks!
Ik zou wel oppassen met Vinted! Ik heb hier een tijd geleden eens een item over gezien bij Radar. Het ging er toen over dat sommige kopers merkartikelen na ontvangst onterecht als nep aanmerken. Ze hoeven dan niet te betalen en hoeven het product ook niet terug te sturen, waardoor je als verkoper niet kunt bewijzen dat het item niet nep is. De klantenservice van Vinted deed toen weinig om de verkopers te helpen.
(Ik heb zelf overigens nooit problemen gehad met Vinted, maar ik heb er nooit merkartikelen op verkocht)
Ahh, thanks! Ik heb wel wat verkocht via Vinted maar dat waren nooit echt dure dingen. Als ik zie hoe lang het duurt voordat sommige pakketjes aankomen vond ik dat al een risico.
Restocks kan ook altijd! Daar worden je schoenen ook gecontroleerd op echtheid, maar moet je vgm ook een kleine percentage afstaan.
Is er iemand met meer kennis van Yeezy’s? Heb nu iemand met interesse maar weet eigenlijk echt helemaal niet wat ik moet vragen.
Welk model is het? En wat is je vraagprijs? Ik weet dat ze echt voor bizarre prijzen weggaan nog van wat ik zie. € 230,00 - € 300,00 ongeveer.
Zou anders even zoeken op het model en de maat op verschillende sites zoals marktplaats enzo, kijken wat ze daar kosten en dan de prijs bepalen.
Blue Tint maat 6.5. Ik zie ze op Restock staan voor 900 euro maar dat lijkt me echt absurd hoog, durf dat niet eens aan mensen voor te stellen.
Dat is wel echt bizar hoog ja hahah denk ook niet iemand dat er voor over heeft. Als ik op marktplaats kijk zie ik prijzen van € 160,00 tot € 300,00 ofzo. Sommige nog meer. Ik zou het denk ik laten afhangen van de staat maar volgens mij zijn ze nog helemaal nieuw of niet?
Hmm ik vind zulke dingen altijd lastig omdat ik het soms jammer vind dat er echt hele bizarre prijzen voor sneakers worden gevraagd, maar je bent ook gek als je ze voor € 100,00 wegdoet natuurlijk. Ik zou persoonlijk denk ik iets hoger vragen dan wat ik er voor wil hebben zodat je evt. nog kan zakken. Zou denken rond de € 250,00 maar ik ben hier echt geen expert in hoor.
Heb wel ooit een paartje verkocht voor € 300,00 dat waren Atmos Safari Air Max 1 van een aantal jaar geleden. Dus als iemand echt verzamelaar is ofzo of ze heel graag wil zijn er wel mensen die het er voor over hebben.
Ja, ze zijn inderdaad nog nieuw. Ik hoop dat mensen er zelf op bieden, dan hoef ik geen vraagprijs te verzinnen haha.
Dat zou ik sws doen ja haha dat is het makkelijkst. Als je dan voor jezelf iig een beetje een prijs in gedachten hebt kan je nog even afwachten tot je een bod accepteert. Volgens mij blijven deze populair.
Ja, vind het ook nog steeds een van de leukste paren denk ik, maar het past totaal niet meer bij me.
900 is wel overdreven ja. Maar zie op StockX ze ook voor bizar hoge prijzen weggaan. Op marktplaats zie je ook veel gedragen staan, dan gaan ze in hun waarde echt behoorlijk omlaag wel. Dus goed om rekening mee te houden!
Thanks! Zal eens kijken wat mensen er voor willen geven.
Ja, had al zo’n groep gevonden inderdaad. Vind het wel eng om daar iets in te posten. Iedereen heeft zo veel kennis van sneakers en dan kom ik daar aanzetten haha.