Modetopic #2 (Deel 1)

Haha ik heb een G cup dus ik ga denk ik maar voor de 44 :joy:

1 like

Haha dat maakt het wel wat lastiger ja :joy: Denk dat je dan wel beter kan wachten op de 42 helaas

1 like

Soms werkt zoeken op ā€˜cropped trench coat’.

1 like

Volgens mij is die van scotch and soda of van by bar… ik weet het niet meer zo goed

1 like

Iemand ervaring met juwelen van & other stories? Blijven ze lang hun kwaliteit behouden?

Ja en ja! De oorbellen ben ik fan van. Ik slaap en douche er wel niet mee.

1 like

Ik wil graag witte skinny jeans kopen voor deze lente, hebben jullie misschien nog aanraders?

2 likes

Heb een armbandje en oorbellen en die blijven mooi!

1 like

Levi’s !! Ik heb 721.
Andere broeken schijnen door of tekenen vind ik. Deze is mooi en doe ik al 5 jaar mee

Oeh thanks, die ziet er mooi uit! Valt de broek gewoon op maat?

Valt beetje groter vind ik

1 like

Weet iemand een merk met echt mooie kwaliteit spijkerbroeken?

Is er nog een bepaald soort model spijkerbroek dat je zoekt? Soms verschilt het namelijk per model wat ik een goed merk voor iets vid qua spijkerbroeken.

Ik vind dit nog wel lastig! Ik denk high of mid waisted, skinny (niet super skinny), of recht of bootcut. Niet te opvallende wassing, niet te licht, geen gaten oid. Sorry ik maak het niet makkelijker :sweat_smile:

Zoiets, best wel simpel eigenlijk:

Kings of Indigo, Closed, Kuyichi zou je eens kunnen proberen

2 likes

Diesel!
Die draag ik echt jaren en jaren en jaren.
Mooie pasvorm ook.

1 like

Ik heb recent Pepe Jeans ā€œontdektā€, hebben veel modellen en super fijn dat ze lengtematen hebben!

1 like

@Lemongrab @Krabsalade @Huismus bedankt!! Ik ga eens neuzen! Ik zag al wat mooie dingen van gerecycled katoen. Het idee dat een jeans zonder stretch is en je die dus moet ā€œinlopenā€ staat me ook heel erg aan. Als iemand daar nog merken voor weet? Ik zag zoiets al bij eentje van Lemongrab.

Ik ben zelf fan van MUD jeans. Wel een paar slechte ervaringen met hun klantenservice maar omdat ik de broeken zo lekker vind zitten blijf ik er toch kopen.

1 like

Ik vind die H&M x Simone Rocha collectie supermooi, maar ik vind het totaal niet duidelijk hoe de items vallen a.d.h.v. de foto’s door de poses van de modellen. Ik kan moeilijk inschatten of iets me zou passen of niet.

1 like