@Kurisu @Dombo @Monica Thanks! Dan ga ik vokgende week toch maar gewoon passen in plaats van online bestellen.
Nee, bedankt voor de tip!
Ah dankje voor de tip! Hebben de mouwen ook dat grijze stofje aan de binnenkant
Wat voor (winter/herfst)jas is mooi op een lange rok of jurk? Ik doe nu een leren jasje of spijkerjasje erboven, maar dat is straks te koud. Ik heb nu alleen een airforce winterjas, dat vind ik er niet zo mooi overheen.
Het enige wat ik tot nu toe heb bedacht is een trenchcoat. Heeft iemand nog andere ideeƫn?
&otherstories heeft mooie winterjassen die heel warm zijn. Ik heb die van mij 2 jaar en is nog steeds in goede staat.
Een lange wollen mantel. Maar misschien doel je daar wel al op met een trenchcoat.
En ik sluit me aan bij @Daelyss wat betreft &other stories
Ja mantel/trenchcoat was idd beetje wat ik in gedachten had. Ik ga eens kijken bij &other stories. Kom er echt weinig, terwijl ze wel mooie dingen hebben volgens mij
vagabond is volgens mij duurzaam! en anders tweedehands zoeken naar: via vai is ook wel mooi altijd!
volgens mij had iemand op mij gereageerd, heel uitgebreid maar die post kan ik nu nergens meer vinden! Misschien heeft diegene zijn account verwijderd? In elk geval: sorry aan diegene dat ik niet heb gereageerd!
Ik heb vandaag mijn broeken van everlane binnen gekregen, had er 3 besteld in mijn levis maat.
de curvy cheeky straight, de super soft summer en de cheeky straight.
ik pas ze alledrie goed, maar de cheeky straight zit mij het mooist. ik ben ook niet per se curvy, meer recht maar ben wat aan de dikke kant nu.
ben erg te spreken over hoe de broek aanvoelt, lekker dik maar wel elastisch bij de bovenbenen, drukt mān buik mooi plat en goede hoogte. ja, ben er happy mee!
En qua maat gelijk aan Leviās dus? Ik vind Leviās bij mān kont en benen wel mooi, maar bij mān buik niet zo, kan mān buik zo makkelijk uitzetten in die broeken, haha dat wil ik liever niet kunnen.
Eindelijk na een lange zoektocht heb ik een mom jeans gevonden die bij heupen past en lang genoeg voor mij is haha. Ik heb nu alleen twee maten waar ik uit moet kiezen.
Lopen Dr. Denim jeans nog een beetje uit door het dragen?
Ja klopt ik kreeg er een tweede rol van, onder de broekband bij het gulp gedeelte zegmaar. Ik kan je wel aanfotos sturen?
Hangt af van de stof denk ik. Heb zelf ooit een zwarte skinny (stretch) gehad van dr. Denim en die liep echt heel erg uit.
Hahaha ja herkenbaar die tweede rol, ik heb echt zoān slechte kuthouding en dan creĆ«er ik ook zoān 6-maanden-zwanger pens en in die Leviās met dubbele rol. Stuur maar als je wilt ja!
In het duurzame modetopic staan wel goede tips!
Heb zelf veel gelezen/gevolgd van When Sara Smiles.
Ik zou graag mijn juwelen collectie proberen uitbreiden. Heeft iemand tips voor merken met leuke gouden kettingen? Graag chucky of meerdere gecombineerd < ā¬100
Je zou op Pinterest kunnen zoeken op hi lo skirt outfits. Maar een bandshirt maakt het stoerder, een wat strakker wit shirt is altijd goed, een shirt met vierkante hals? Even wat outfits uitproberen, er kan volgens mij veel op hoor!