Modetopic #2 (Deel 1)

Hahahaha sorry meit, rel gemist denk ik

2 likes

Kan ik ook nog proberen al roept Vinted an zich al veel antigevoelens bij me op :grimacing:

Large kan ook, maar ik wil verwassen en vaal en dat duurt dan nog zo lang.

Ik was vandaag bij COS en zag dat ze naadloze onderjurkjes hadden in beige, wit en zwart, niet corrigerend ook. Weet niet of ze fijn zijn

1 like

Ik ben op zoek naar korte kledinghoezen. Bij Ikea worden ze alleen in sets verkocht samen met lange, Hema, Casa ook al gecheckt. Die van de Blokker vind ik niet fijn. Iemand een tip?

Hoe vallen Dr Martens?

Ligt aan het model. De meeste heb ik true to size maar m’n vegan pascals in een maat kleiner. Leer loopt ook veel fijner uit

2 likes

Verschilt inderdaad heel erg per model dus ik zou even een aantal paar passen in een winkel, als dat kan!

1 like

Vrij breed en iets korter vind ik. Verschilt wel wat per model en heb alsnog mijn eigen maat.

1 like

Heb je al op bol gekeken? Daar staan er meerdere op :slight_smile:

1 like

Zijn er mooie regenjassen waar de gehele binnenkant van stof is, i.p.v. dat plastic achtige materiaal? Het hoeft geen dikke voering te zijn. Ik heb nu de welbekende America Today regenjas en ben er wel opzich wel blij mee, maar daar is alleen het rugpand bedekt met zachte stof en zijn de binnenkant van de mouwen alsnog van polyster, wat super erg gaat zweten en plakarmen oplevert als ik een shirt met korte mouwen er onder draag. Dus ik ben op zoek naar een leuke regenjas waar ook de mouwen gevoerd zijn. Iemand de gouden tip? :slight_smile:

@Kurisu @Dombo @Monica Thanks! Dan ga ik vokgende week toch maar gewoon passen in plaats van online bestellen.

3 likes

Nee, bedankt voor de tip!

Ik heb er eentje van Ilse jacobsen, ooit in een outlet gekocht (want vrij duur haha). Zijn echt mooie jassen, en de duurdere werken ook echt goed tegen regen en zijn ademend. Zal even een foto toevoegen via m’n mobiel zo, moment

Edit:

1 like

Ah dankje voor de tip! Hebben de mouwen ook dat grijze stofje aan de binnenkant

Ja! Is door de hele jas.

1 like

De zoektocht naar de perfecte zwarte leren enkellaarsjes (duurzaam of tweedehands) is zo moeilijk :sob:

Wat voor (winter/herfst)jas is mooi op een lange rok of jurk? Ik doe nu een leren jasje of spijkerjasje erboven, maar dat is straks te koud. Ik heb nu alleen een airforce winterjas, dat vind ik er niet zo mooi overheen.
Het enige wat ik tot nu toe heb bedacht is een trenchcoat. Heeft iemand nog andere ideeën?

&otherstories heeft mooie winterjassen die heel warm zijn. Ik heb die van mij 2 jaar en is nog steeds in goede staat.

Een lange wollen mantel. Maar misschien doel je daar wel al op met een trenchcoat.

En ik sluit me aan bij @Daelyss wat betreft &other stories

2 likes

Ja mantel/trenchcoat was idd beetje wat ik in gedachten had. Ik ga eens kijken bij &other stories. Kom er echt weinig, terwijl ze wel mooie dingen hebben volgens mij