Modetopic #2 (Deel 1)

Maar, géén ladders! :clap:t4::clap:t4::clap:t4::smirk:

16 likes

Nee haha, dat niet :joy:

1 like

Panty-aanrader: https://www.hema.nl/dames/beenmode/pantys/pantys/light-control-gloss-panty-40-denier-zwart-1000000942.html
Deze van HEMA, de light control panty 40 denier. Ik denk dat ik echt al 1,5 jaar met 1 panty doe en ik draag hem ongeveer wekelijks.

1 like

Ja ik had naar de Hema moeten gaan, eerder vroeg ik om tips hier en toen kreeg ik die ook als tip. Maar ik was eigenwijs, had geen Hema-afspraak en dacht goedkoper uit te zijn :cry:

Heeft iemand een tip voor een flared legging voor als je klein bent (1,65)? Een beetje een dikkere stof het liefst.

Jazeker! Heb zelf deze:

(ik ben 1.64 en zit perfect)

2 likes

Heeft iemand tips voor nette broeken voor lange mensen? 1.80m+? Veel nette broeken zijn nu al een soort enkel model omdat dat hip is, en dat wordt echt een kuitmodel bij mij. Had de perfecte gevonden van Vero Moda Tall, stond er op de verpakking wel tall maar op het label zelf Petite :expressionless: (en was dus juist extra kort) liefst een beetje high waisted ook, en een recht model! Dank :slight_smile:

Weten jullie leuke instagram accounts die met mode te maken hebben? Merk dat ik wat inspiratie nodig heb (kan het nu ook niet echt uit het straatbeeld halen natuurlijk haha)
Liefst Nederlandse accounts en een beetje toegankelijke outfits, niet heel fashion

1 like

De loavies flared pantalon is heel mooi lang! Ik ben 1.80 en bij mij is ie zelfs iets te lang (maar met schoen met een wat dikkere zool perfect).

1 like

Ik kan soms bij Zara zeer lange broeken vinden maar die pas ik altijd.
Asos is bij mij de holy grail en ik filter direct op tall, De broeken van Essentiel zijn ook lang.

1 like

Ik ben op zoek naar een mooie leren portefeuille voor mezelf met genoeg ruimte voor kaarten en kleingeld. Dus liefst niet te klein. Hebben jullie tips?

Ik heb er net eentje besteld bij Costes, was 50€ en zit perfect!

2 likes

Eens! @tijgerlelie ik vind die van Costes ook fijn en betaalbaar, 50€ dacht ik.

Ik heb er 1 van mango, zou je ook kunnen kijken!

Ik heb een fijne portemonnee van Liebeskind (o.a. te koop via Zalando en vaak online wel te vinden met korting)

1 like

Furla! :blush:

1 like

Ik heb over een tijdje een bruiloft met een dresscode (alleen pasteltinten, geen donkere kleuren, geen wit/zwart/grijs/rood) en ik heb nogal een struggle om iets geschikts te vinden. Het liefst ga ik in een pak of jumpsuit, maar tot op heden niet gelukt om iets te vinden.

Wel al veel pogingen tot online shoppen gedaan, zelfvertrouwen -100% want alles stond lelijk of heel raar. Extra moeilijkheid: ik heb vrij brede heupen, smalle taille en een grote boezem dus ik knap bijna overal uit (vooral aan de bovenkant) of als het niet getailleerd is lijkt het gauw op een tent.

Dit is een jurk die ik geprobeerd heb: https://www.asos.com/nl/warehouse/warehouse-bonnie-midi-jurk-met-rozen-in-geel/prd/21920510?custref=194206197&affid=25199&channelref=email&orderref=596071499

En dit pak wil ik nog bestellen om te testen: https://www.costesfashion.com/nl-nl/blazer-lilaclight-344711

Lang vehaal kort: heeft iemand misschien een tip voor websites/winkels/linkjes waar ik iets in pasteltinten kan vinden? (Heb alle ‘normale’ websites al afgestruind - asos, mango, monki, costes, zara, &other stories etc.)

1 like

Dat pak is echt fantastisch :heart_eyes:

3 likes

En deze jurk? (moet wel een beetje je stylo zijn, dat snap ik…)
https://www.cosstores.com/en_eur/women/womenswear/dresses/product.tiered-maxi-dress-beige.0985226002.html
Is er ook in lichtgroen.

Ik verwacht eigenlijk in de zomercollecties wel meer lichte kleuren, nog niet alles is gedropt, over een paar weken is er mogelijk wel meer keuze.

Ben bang dat het niet helemaal de pasvorm is voor mij, maar alsnog bedankt voor de tip!

En goeie! Die zomercollectie had ik nog helemaal niet bij stil gestaan. Oke ik heb weer wat vertrouwen dat het gaat lukken nu haha dankjewel