Ja, ze zijn inderdaad nog nieuw. Ik hoop dat mensen er zelf op bieden, dan hoef ik geen vraagprijs te verzinnen haha.
Dat zou ik sws doen ja haha dat is het makkelijkst. Als je dan voor jezelf iig een beetje een prijs in gedachten hebt kan je nog even afwachten tot je een bod accepteert. Volgens mij blijven deze populair.
Ja, vind het ook nog steeds een van de leukste paren denk ik, maar het past totaal niet meer bij me.
900 is wel overdreven ja. Maar zie op StockX ze ook voor bizar hoge prijzen weggaan. Op marktplaats zie je ook veel gedragen staan, dan gaan ze in hun waarde echt behoorlijk omlaag wel. Dus goed om rekening mee te houden!
Thanks! Zal eens kijken wat mensen er voor willen geven.
Ja, had al zo’n groep gevonden inderdaad. Vind het wel eng om daar iets in te posten. Iedereen heeft zo veel kennis van sneakers en dan kom ik daar aanzetten haha.
Woow lekker hoor hahaha ik draag zelf eigenlijk vooral Nike op 1 paar Yeezy 500 na. Ik heb 1 paartje, Atmos Elephant die ook voor die bedragen te koop zijn, echt heel bizar. Maar als ze dat zelf bieden naja primaaaa hahah verpak ze zelfs nog in cadeaupapier met een strik erom.
Mijn moeder is op zoek naar een nieuwe jas, ze wil iets elegants maar het mag wel een beetje speciaal zijn in kleur of met bloemen oid. Ze vond dit model mooi maar dan liever in bijvoorbeeld rood of blauw. Iemand nog mooie suggesties?
Edit haha ik zie nu pas de dubbele screenshot oeps
Zijn die lichtblauwe suède achtig? Want ik heb adidasjes gehad en die werden zo snel smerig en waren ook lastig weer schoon te maken. Viel me echt tegen. Dus misschien goed om rekening mee te houden.
Ik heb mintgroene suede Nikes en het valt daar wel bij mee moet ik zeggen! Had ze geloof ik ingespoten maar je kan ze idd niet even in de wasmachine gooien.
De SneakersER ProtectER spray is ideaal voor suède. Het zorgt dat vlekken niet intrekken en dat ze goed schoon te maken zijn. Gebruik die altijd voor suède sneakers.
Ik ben net binnengeraakt, maar de jas die ik wou (de roze) is uitverkocht
Heb wel de blouse, rok en broek die ik wou kunnen scoren.
Ik wilde de trenchcoat en hij is uitverkocht :’(
Jammer he
Zou wel blijven kijken, wie weet worden bestellingen geannuleerd of teruggestuurd.
Je kan de verkoper een berichtje sturen en vragen naar afmetingen! En let op Franse maten, die vallen kleiner.
Ik ben op zoek naar een spijkerjack, maar dan dus niet van spijkerstof maar in een kleurtje met een printje, bijv. cheetah-stipjes of sterretjes oid. Ik kom er alleen gewoon niet echt uit op welke term ik daarvoor moet zoeken! Weet een van jullie toevallig waar ze zoiets verkopen of heeft iemand tips voor goede zoektermen (voor bijv. Vinted)?
Shacket?
en overshirt