Thanks @flalamingo en @anon42392789! Ik krijg met deze termen alleen nog steeds niet helemaal wat ik zoek. Qua stof zoek ik wel ‘jeans-stof’ namelijk, alleen dus niet in spijkerkleur zeg maar (dit is echt lastig uitleggen wat ik bedoel haha).
Denim jacket en dan je kleur of print. Denim jacket leopard of cheetah doen het allebei bij mij.
Fabienne chapot verkoopt vaak zulke, misschien kun je daar tweedehands op zoeken!
Ik heb suede beige enkellaarsjes gekocht. Ik vind ze op zich mooi, maar twijfel wat over de kleur. Het mag wel wat minder roze en wat donkerder. Nu heb ik andere suede beige laarzen die volgens mij na aankoop vrij snel al wat verkleurd zijn door de zon. Nu vind ik die mooier dan eerst. Ik heb ook een beige tas die nu donkerder is dan eerst. Wat is jullie ervaring met beige leer/suede en verkleuring? Mocht de kleur van mijn nieuwe laarsjes waarschijnlijk ook veranderen houd ik ze sowieso.
In het kader van afraders: deze panty van de Zeeman. ByAranka raadde hem aan, maar ik trok er direct 2 gaten in bij het aandoen. Hij is daarnaast heel strak om je benen (bij de grootste maat, XL). En dan is 5 euro wel weggegooid geld.
Maar, géén ladders!
Nee haha, dat niet
Panty-aanrader: https://www.hema.nl/dames/beenmode/pantys/pantys/light-control-gloss-panty-40-denier-zwart-1000000942.html
Deze van HEMA, de light control panty 40 denier. Ik denk dat ik echt al 1,5 jaar met 1 panty doe en ik draag hem ongeveer wekelijks.
Ja ik had naar de Hema moeten gaan, eerder vroeg ik om tips hier en toen kreeg ik die ook als tip. Maar ik was eigenwijs, had geen Hema-afspraak en dacht goedkoper uit te zijn
Heeft iemand een tip voor een flared legging voor als je klein bent (1,65)? Een beetje een dikkere stof het liefst.
Jazeker! Heb zelf deze:
(ik ben 1.64 en zit perfect)
Heeft iemand tips voor nette broeken voor lange mensen? 1.80m+? Veel nette broeken zijn nu al een soort enkel model omdat dat hip is, en dat wordt echt een kuitmodel bij mij. Had de perfecte gevonden van Vero Moda Tall, stond er op de verpakking wel tall maar op het label zelf Petite (en was dus juist extra kort) liefst een beetje high waisted ook, en een recht model! Dank
Weten jullie leuke instagram accounts die met mode te maken hebben? Merk dat ik wat inspiratie nodig heb (kan het nu ook niet echt uit het straatbeeld halen natuurlijk haha)
Liefst Nederlandse accounts en een beetje toegankelijke outfits, niet heel fashion
De loavies flared pantalon is heel mooi lang! Ik ben 1.80 en bij mij is ie zelfs iets te lang (maar met schoen met een wat dikkere zool perfect).
Ik kan soms bij Zara zeer lange broeken vinden maar die pas ik altijd.
Asos is bij mij de holy grail en ik filter direct op tall, De broeken van Essentiel zijn ook lang.
Ik ben op zoek naar een mooie leren portefeuille voor mezelf met genoeg ruimte voor kaarten en kleingeld. Dus liefst niet te klein. Hebben jullie tips?
Ik heb er net eentje besteld bij Costes, was 50€ en zit perfect!
Ik heb er 1 van mango, zou je ook kunnen kijken!