Ik zou het niet eens echt kunnen zeggen. Ik loop altijd er echt zo basic bij op het moment.
Kun je ook echt wat mee.
Ik zou het niet eens echt kunnen zeggen. Ik loop altijd er echt zo basic bij op het moment.
Kun je ook echt wat mee.
Haha geen probleem hoor! Het is alleen lastig zoeken als je iemands smaak niet kent waar neig je eerder naar hieronder?
Eerder lichte/pastelkleuren, of liever wat donkerder?
Patroontje (bloemen bv), of effen?
Waar voel je je qua lengte comfortabel in: kort/knie/Midi/maxi?
Qua stof: liever stevig, of eerder wat losser?
Haha, thanks! This helps a bit.
Liever donkerder, effen, qua lengte maakt het niet heel veel uit. Ik neig altijd eerder naar kort omdat ik me anders suf voel, maar ik word nu ook ouder haha dus sta open voor verandering. Stofje ligt aan de jurk denk ikā¦
Ik wilde het alweer opgeven, was wat sites aan t doorscrollen en weet het gewoon even niet.
Dat helpt! Mss juist nog: wat is je budget? En zijn er lichaamsdelen die je liever wat verbergt of sta je open voor alle pasvormen?
100/150ā¬
En nee niet echt haha, ik heb niet superveel tiet dus moet wel mijn maximizer aankunnen Open rug werkt dan niet echt haha
Ik ben opzoek naar een jeans die boven aan skinny/aangesloten is (buik + bovenbenen) maar bij de enkels iets losser is. Naar wat voor model kan ik dan opzoek?
Straight is het tot nu toe niet voor mij, of ik heb steeds pechā¦
Leviās 501 skinny? En anders zoeken naar slim fit modellen
Boot cut misschien?
Slim fit is taps toelopend, maar niet helemaal sluitend om de enkel.
JDY Kaja!! Ik leef in die broek nu
Die ziet er goed uit, Thanks! Heb nu paar mom jeans maar vind ik soms net te lomp. Ga deze binnenkort eens proberen, heb jij je eigen maat?
Ja, loopt naar mijn ervaring ongeveer gelijk met Leviās. Ik vind 'm alleen wel vrij kort vallen, ik ben 1m63 en lengtemaat 32 komt tot net over mijn enkel. Vind ik een mooie lengte, maar ik had eigenlijk verwacht dat ik 'm zou moeten innemen haha.
Wat leuk zeg! Wij zijn ook klein getrouwd, vond het heel mooi en intiem.
Geen typische trouwjurkā¦maar een jumpsuit! Als je daar ook voor openstaat.
Mijn trouwjurk was ook van dit merk, hele mooie stoffen!
Andere mooie merken: Whistles, Ivy & Oak, Sezane
Ik wil een fijn zomerjurkje tippen! Deze van Armed Angels:
Qua leukheid vind ik hem gewoon wel prima, maar hij zit echt heel fijn. Het model is fijn, niet zakkerig en niet te strak, elastiek in de taille. Fijne mouwlengte. Stretchy dus fijn in te bewegen. Heeft zakken! En al een knoopje bij de overslag bij de borsten.
En dat is 5x fijn in 1 post en na deze post overlezen heb ik nu dat ene gekke fenomeen dat het ineens een heel raar woord wordt fijnfijnfijn
Je gaat wel trouwen, dus ik vind dat het wel wat ātrouwjurkā-vibes mag hebben zonder een echte trouwjurk te zijn (maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk). Ik vind deze jurken wel mooi en geschikt:
https://www.zalando.be/apart-cocktailjurk-creme-4ap21c1fg-a11.html
https://www.zalando.be/ivy-and-oak-papaya-korte-jurk-snow-white-iv321c0a0-a11.html
ZALANDO (deze moet je wel goed stylen en mag niet tƩ kort vallen, valt te zien hoe lang je bent)
ZALANDO (idem)
ZALANDO
Bij Vila hebben ze nu veel wittte jurken!
Vraagje: die snagtights⦠heeft het daar zin om een maat groter te kopen of kun je er echt op vertrouwen dat de maat die je volgens de tabel hebt goed zit? Ik koop mijn hele pantyleven al zoveel mogelijk maten groter omdat ik 1.86 ben. Dus durf niet echt op mān eigen maat te vertrouwen
@Calypso Ik kwam vanmiddag deze jurk tegen en dacht toen nog oeh als ik niet al getrouwd was en alleen een kleine, intieme ceremonie zou hebben zou ik dit kiezen, echt heel toevallig!
https://www.zalando.nl/yas-georgina-strap-ankle-dress-galajurk-star-white-y0121c1eh-a11.html
De bovenste is leuk!
Ik vind de bovenste ook het leukst. Hopelijk staat ie ook mooi