Vind de kleur niet storend, maar wel anders dan ik verwacht had. Dit is al het derde paar sneakers wat ik deze maand probeer en de eerste die écht lekker zit… Hmm ik kan de Nike air force 1 nog proberen maar ik ben bang dat die heel lomp zijn. En ik ben nu juist opzoek naar wat subtielere sneakers haha
Ik vind ze wel mooi wit eigenlijk, maar idd niet zo wit als de verkoopfoto doet vermoeden. Als je al twee paar hebt gepast en deze zitten dan eindelijk lekker, zou ik mooi hiervoor gaan.
Maar zelf hou ik dan ook aan 1) kleur 2) zit lekker 3) prijs 4) wat ik zocht? → alles ja → afrekenen. Anders blijf ik twijfelen.
Oh als je de kleur verder prima vindt: zeker houden! Al helemaal als ze echt lekker zitten en precies het soort sneaker zijn wat je zocht
@Marquez goede tips!
Bedankt voor de reacties allemaal
Ze zitten heel lekker en ik vind de kleur niet storend. Gewoon anders dan dat ik verwacht had maar zeker niet lelijk! Ik ga ze nog een paar keer passen vandaag en morgen. Morgen besluit ik ze of ik ze terug stuur of niet en dan zou ik wel even weer een update plaatsen haha
Ik vind ze juist leuk zo! Net iets anders dan wit. Heb je een linkje? Heb al even gezocht op zalando maar kan ze niet vinden
Edit: o laat maar volgens mij heb ik ze al!
Sowieso houden. Zijn de fijnste schoenen die ik heb.
Edit: ik vind alleen de combi off white leer en witte zool zo gek. Ik draag deze altijd. Dat klopt beter in mijn hoofd blijkbaar dan omgekeerd.
Dit is het linkje @june
@monkeyslut volgens mij zijn ze wel gewoon “goed”. Op de doos staat ook wit. Wel raar hé!
@Lula fijn om te horen! Deze versie is ook echt heel erg tof! Hoe vaker ik mijn paar zie, hoe leuker ik ze vindt. Dus ik ga ze wel houden denk ik. Voor nu wil ik deze versie houden, omdat het wat meer wit is en ik daar echt naar op zoek ben.
Ik had altijd een bepaald model van Nike die ik fijn vond, maar de kwaliteit is daar zo erg van achteruit gegaan. Heb dat model in drie kleuren maar van de twee “nieuwste” (die ik ook al twee jaar heb) paren krijg ik blaren. Heb dus alles weg gedaan en heb nu nog maar één paar laarsjes en één paar nike air max. Ik heb lastige voeten dus ik ben altijd blij als een model meerdere kleuren heeft. Mochten deze nieuwe echt fijn lopen, wil ik ze in meerdere kleuren
Ik word helemaal gek van pluisjes op vestjes en truien. Welk materiaal moet ik vermijden? En wat moet ik dan vooral wel kopen.
Hier een lange gids die ik heb gevonden haha:
Komt neer op:
Pillt makkelijk: natuurlijke stoffen (want vezellengte is korter), mixen van verschillende vezels samen (door verschil in gewicht) bijv katoen polyester wat heel vaak bij sweaters en joggings wordt gebruikt en gebreide stoffen over het algemeen vaker dan geweven stoffen.
Het is ook niet helemaal algemeen te zeggen vind ik, ik heb broeken van polyester die veel meer pillen dan andere en hetzelfde met katoen polyester mixen. Ligt ook aan wrijving, verf/toevoegingen aan de stof en andere factoren. Dus moeilijk om helemaal te vermijden, zeker bij vesten en truien. Maar zo’n scheermachientje om pilling weg te halen zou ik zeker aanraden haha
Ik heb bodycon jurkjes nooit echt mooi gevonden bij mezelf maar ik probeerde vandaag deze en vond het wel wat hebben door dat ‘rushing’ detail. Heb 'm niet gekocht want hij zat niet helemaal goed bovenaan maar weet iemand waar ik meer van dit soort jurken kan vinden?
Ik heb hier de zwarte versie van. Ze lopen echt lekker, maar werden ook heel snel lelijk bovenop.
Ligt misschien aan mijn manier van lopen maar met andere schoenen dit nog nooit gehad
Ohh dat is zonde! Hopelijk valt dat met mijn paar mee. Ik heb besloten ze te houden
Ik ben op zoek naar kleding in een hele specifieke kleur groen. Ik heb al bij de grotere ketens gezocht en daar zie ik vooral een beetje vaal groene kleuren of meer richting lime.
Maakt niet uit of het tops, jurken, vestjes, rokken zijn, maar ik wil deze kleur groen! Help mij!
Ik zag deze kleur bij Vanilia (ze hebben inderdaad lime/pistachegroen maar ook meer ‘hard’ groen)
De vorige collecties van vanilia had wel iets wat hierop lijkt
Haha ik vraag, jullie draaien! Ik ga even kijken bij Vanilia enn Sissy Boy, thanks!
Ik heb gevonden dat de kleur pale blush heet maar voor zover ik heb gezien is de classic versie er niet in die kleur. Wel met bont erover, misschien kan je dat er wel afhalen?
Zag bij Vila een wikkelvest in deze kleur
https://www.zalando.co.uk/levis-utility-chorecoat-denim-jacket-tofu-kung-fu-le221g04b-b11.html
Ik heb dit witte jasje en ik vind het een grappig model, maar ik vind het lastig te combineren. Ik wil dat het niet uitslaat naar tandartsassistente look en met t-shirts vind ik het soms niet mooi combineren omdat ze een ronde hals hebben. Ik heb er nu een trui onder en dan vind ik het wel leuk staan. Hebben jullie misschien nog andere ideeën?