Modetopic #2 (Deel 1)

Wat leuk zeg! Wij zijn ook klein getrouwd, vond het heel mooi en intiem.

Geen typische trouwjurk…maar een jumpsuit! Als je daar ook voor openstaat.

Mijn trouwjurk was ook van dit merk, hele mooie stoffen!

Andere mooie merken: Whistles, Ivy & Oak, Sezane

8 likes

Ik wil een fijn zomerjurkje tippen! Deze van Armed Angels:

via Zalando

Qua leukheid vind ik hem gewoon wel prima, maar hij zit echt heel fijn. Het model is fijn, niet zakkerig en niet te strak, elastiek in de taille. Fijne mouwlengte. Stretchy dus fijn in te bewegen. Heeft zakken! En al een knoopje bij de overslag bij de borsten.

En dat is 5x fijn in 1 post en na deze post overlezen heb ik nu dat ene gekke fenomeen dat het ineens een heel raar woord wordt :joy: fijnfijnfijn

6 likes

Je gaat wel trouwen, dus ik vind dat het wel wat ‘trouwjurk’-vibes mag hebben zonder een echte trouwjurk te zijn (maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk). Ik vind deze jurken wel mooi en geschikt:
https://www.zalando.be/apart-cocktailjurk-creme-4ap21c1fg-a11.html
https://www.zalando.be/ivy-and-oak-papaya-korte-jurk-snow-white-iv321c0a0-a11.html
ZALANDO (deze moet je wel goed stylen en mag niet té kort vallen, valt te zien hoe lang je bent)
ZALANDO (idem)
ZALANDO

• misschien ook eens kijken in de Bijenkorf?
2 likes

Bij Vila hebben ze nu veel wittte jurken!

1 like

Vraagje: die snagtights… heeft het daar zin om een maat groter te kopen of kun je er echt op vertrouwen dat de maat die je volgens de tabel hebt goed zit? Ik koop mijn hele pantyleven al zoveel mogelijk maten groter omdat ik 1.86 ben. Dus durf niet echt op m’n eigen maat te vertrouwen :joy:

@Calypso Ik kwam vanmiddag deze jurk tegen en dacht toen nog oeh als ik niet al getrouwd was en alleen een kleine, intieme ceremonie zou hebben zou ik dit kiezen, echt heel toevallig!
https://www.zalando.nl/yas-georgina-strap-ankle-dress-galajurk-star-white-y0121c1eh-a11.html

2 likes

De bovenste is leuk!

1 like

Ik vind de bovenste ook het leukst. Hopelijk staat ie ook mooi :grin:

1 like

Leuke jurken! En die schoenen zijn ook echt awesome. Ben je van plan om zelf ook zulke hoge hakken te dragen?

Welke is die derde?

1 like

Dat kan ook natuurlijk! Maare ik zou gewoon nog even gaan zoeken naar hoge hakken. Van de nood, corona bruiloft dingen, moet je een deugd maken niet waar. Twee outfits :heart_eyes:

1 like

Ik zou vooral ook even afstemmen met de promovenda en de andere paranimf! Dan heb je niet dat je opeens vloekende kleuren aan hebt ofzo haha. En wat @Victoria zegt: die gedempte kleuren zou ik ook doen. Je wil ook niet de show stelen van degene waar het om gaat haha

2 likes

Ik ben echt verliefd op deze schoenen, met name op de hak, maar ze zijn te smal voor mijn voeten. Weet iemand een schoen/merk die hierop lijkt en waar bredere voeten inpassen?

1 like

Hoe is de stof hiervan?
Ik las online dat mensen hem heel klein vinden vallen en ook dat de stof heel stug is. Klopt dat volgens jou?
Is de stof dik, zit er geen rek in?
En hoe valt de maat in vergelijking met gewone kledingmaat (ik heb geen idee wat mijn jeansmaat is, vraag me af of die tabel dan een beetje betrouwbaar is)?

Sorry voor het vragenvuur :sweat_smile: Ik zie dat ze ook lengtemaat 30 verkopen dus dat is wel interessant

En heb je wat leuke dingen gevonden in deze kleur?

1 like

Wat is een paranimf?

2 likes

Nee, eigenlijk niet haha! Als iets de goede kleur had, vond ik het kledingstuk of de stof weer net niets of niet echt bij me passen.

2 likes

Ik vind 'm zeker niet klein vallen, ongeveer hetzelfde als Levi’s (ik draag het oude Wedgies model). Ik zit meestal tussen 40 (H&M)/ 42(Zara).
Er zit niet echt rek in, volgens mij is 'ie 99% katoen? Normaal voor die samenstelling iig.

Ik vind met mijn 1m63 lengtemaat 32 perfect vallen, een paar cm langer dan enkellengte.

2 likes

Good american zou hiervoor wel goed zijn naar het schijnt, heb ooit jeans gepast en ik had te weinig bil en heup om mijn gebruikelijke maat te vullen (en ik ben verder gewoon royaal plus size). Is volgens mij geen plus size merk, maar gewoon hele brede range van maten. Ergens staat me bij dat Khloe Kardashian hiermee iets te maken heeft. Wel tyfusduur maar ook vaker op zalando lounge of bij gewoon zalando met korting te vinden.

Ik draag zelf vaak Levi’s 311. Als je niet per se een skinny zoekt kan ik ook de H&M girlfriend jeans aanraden.

1 like