Modetopic #2 (Deel 1)

@crazyplantlady @George @Takkie
Hmm ja ga het eens navragen als ik eens bel met een vrouwelijke collega, hoewel ik dat een beetje awkward vind haha
Heb al wel jurkjes met blote benen gedragen en dat was geen probleem, sommige mannelijke collega’s dragen bij hitte ook gewoon broeken tot op de knieën dus moet gewoon kunnen zou ik denken
Vroeg me het vooral af omdat ik vroeger wel eens las dat tenen showen not done zou zijn :stuck_out_tongue:
Ik kom niet fysiek in contact met klanten of zo enkel via telefoon, dus denk dat het wel kan zolang het een beetje netjes is

Deze heb ik ook! Echt een aanrader inderdaad. Verder idd gabor, clarks en zo’n kussentje/voetbedje van scholl onder de bal van je voet helpt ook voor extra comfort.

Tamaris, en zeker als er zo’n zacht kussentje in de zool zit

2 likes

Ik slof gezellig rond om mijn platte suède muiltjes haha. Klantencontact verloopt toch alleen via videobellen. En dan nog, afhankelijk van hoe netjes de rest van je outfit eruit ziet kan veel, vind ik.

2 likes

Ja dat klopt idd, draag wel nettere jurkjes die ongeveer tot mn knieën komen op werk en ook niet echt blote schouders of zo dus dan is het niet zo bloot verder en kan het wel.

Betwijfel eigenlijk of iemand het zelfs zou opmerken, op mn verdiep zijn we nu maar max met 5 en als iemand langsloopt ofzo let je niet echt op iemands schoeisel omdat die dan aan zn bureau zit.
Denk dat het ook wel een vrouwendingetje is eigenlijk, betwijfel of de mannen er bewust bij stilstaan dat ze een kortere broek dragen op warme dagen en of dat wel kan :smiley:
Ach ja, ik ga eens pilsen bij een vrouwelijke collega en ik hoor het wel mocht iemand problemen hebben met mn voeten :sweat_smile:

2 likes

Bloesje van roze nepleer. Leuk of niet?

• Houden
  • Terugsturen

0 stemmers

Dat zwart aan mijn hand is trouwens sporttape.

3 likes

Ik vind het beller er te nep eruit zien,

1 like

Het staat mooi maar nepleer smock (?) gaat denk ik snel barstjes tonen en het lijkt me erg warm worden op die plek. Van stof zou ik zeker ja stemmen!

5 likes

Zo zat ik autocorrect uit te foeteren voor smock

1 like

nee, ik vind het niet zo mooi staan. Dat smock gedeelte zorgt ervoor dat je een beetje op een snoepje lijkt (zo’n napoleon). Creert naar mijn idee een beetje een rare vorm. Nah niet op een snoepje, maar ik vind dat deel niet mooi, zonder zou het denk ik mooier staan

1 like

Ik snap wat je bedoelt :stuck_out_tongue:
Dankje voor jullie reacties, het is duidelijk, hij gaat terug.

1 like

Ik zoek een leuk pak, beetje met oversized broek en blazer maar niet too much. Weet dat Zara er heeft en My Jewellery maar daar zijn alle maten elke keer uitverkocht. Iemand nog andere tips?

Zoiets dus

2 likes

Deze?
https://app.kiba-fashion.nl/shop/basics/6160

Mango, monki misschien?

Thanks! @Lidcactus mijn maat ook niet meer helaas hahah en @Scorpiovibes Monki mss idd! Leuke winkel alleen denk daar nooit aan. Even checken.

2 likes

Mango, asos, WE

Thanks voor al jullie tips! Ga ik ook nog even kijken.

Heb vanmorgen als een idioot gelijk de Zara app nog een keer gecheckt en de blazer die ik wilde was er weer even in mijn maat dus kon ik toch bestellen haha ben benieuwd!

Hoe vallen de mannen shirts van Uniqlo? Ik heb er nog nooit wat besteld/gekocht maar ik zie een mannen shirt (voor mij zelf) waar ik echt verliefd op ben

1 like

Deze van Loavies is mooi! Ze hebben hem ook in een zandkleur en misschien nog wel meer kleurtjes.

bij mijn vriend gewoon normaal, hij heeft meestal M en in deze shirts ook.