Modetopic #2 (Deel 1)

Nou maar weer eens een poging een ‘mom jeans’ te vinden die werkt met korte benen, slanke taille en vollere bovenbenen. Gék word ik van die strakke skinny’s maarja al minstens 5 jaar op zoek naar een perfecte momjeans.

2 likes

ASOS heeft een aantal mom jeans met korte lengtemaat voor zandloper figuur

1 like

Wat vind je van de everlane cheeky straight? Is die “mom” genoeg voor je?

1 like

Ik heb hetzelfde figuur en vind die van H&M fijn. Doe ze af en toe in de droger en dan sluiten ze mooi aan zonder gat.

Ik heb een top in de onderstaande kleur (foto van de top laat de kleur niet goed zien).

Welke kleuren zouden jullie hier bij combineren?

2 likes

(mosterd) geel, bruin, terra, cognac (ik besef me dat de laatste twee ook gewoon tinten bruin zijn) zou ik erbij dragen

2 likes

Okergeel, turkoois, mosgroen, caramelkleur, koraal.

4 likes

zandkleur, zwart, lichte jeans, leer.

die kleur heet petrol trouwens, misschien kun je nog Google petrol outfit etc.

2 likes

Beige

1 like

Ik ben op zoek naar (spijker)shorts die kort zijn maar niet zo strak bij het kruis. Wil niet super baggy shorts, maar wil ook geen pijnlijke cameltoe meer. Heb al (op vinted) gezocht op mom shorts, maar daar vind ik sommige nog akelig dichtbij cameltoe zitten. Heeft iemand tips waar ik op kan zoeken?

American eagle misschien? Vind ik persoonlijk fijne shorts

1 like

Ik weet niet zeker of dit is wat je zoekt, maar ik vind die van de WE fijn. Is beetje stretch. “ regular fit jeans short in light denim”

2 likes

Dat is precies wat ik zoek, thanks!!

1 like

Jawel die ziet er top uit! Alleen geen lengtemaat dus dat durf ik dan weer niet aan.

Net mn hele bestelling vol met jeans gepast (de zoveelste) en NIKS wat ook maar in de buurt komt. En ondertussen maar blijven lopen in die kutte strakke jeans :confounded:

1 like

Misschien heb je wat aan de 2000 reviews die eronder staan! Iedereen zegt hoe lang ze zijn en welke maat ze hebben enzo

Bij deze bijv!

3 likes

De Nora van Kuyichi is denk ik top voor je! Ik heb 't zelfde probleem, en deze zit super.

Een caraco met een kanten boordje eronder dragen of kanten bralette? Is altijd mooier dan een gewoon katoenen hemdje.

2 likes

Zou je niet een stukje huidskleurige mesh-stof erachter kunnen (laten) zetten? Dat is vaak ook bij die enorm diepe decolletés van zangeressen het geval. Kan nu even geen goed voorbeeld vinden.

1 like

Heeft iemand weleens iets niet geaccepteerd als koper in Vinted? ik heb iets verkocht, maar de koper vindt dat ik niet eerlijk ben geweest over de staat (echt onzin overigens, maar oke). Ik zei: je mag 'm terugsturen. Vinted geeft aan dat zij dan haar track&trace moet sturen + een foto van het pakketje, en dat ik dan pas als verkoper het geld terug moet storten. Maar inmiddels zijn we een week verder. Hoelang heeft de koper de tijd om het terug te sturen? Of is de tijd op een gegeven moment ‘op’ en krijg ik dan alsnog automatisch m’n geld?

1 like

Dit soort dingen bestaan:

Je zou het ook zelf kunnen maken in precies die kleur als je ergens een string in die kleur kan vinden bijv… gewoon netjes vastnaaien (of met strijklijm) aan de binnenkant van je jurk

1 like