Modetopic #2 (Deel 1)

Verkopers hebben, afhankelijk van de verzendmethode die hun koper heeft gekozen, maximaal 5 werkdagen om het artikel te verzenden.

2 likes

Ik ben op zoek naar een sporthemdje die strak zit en cropped is, maar niet zo kort als een sportbh. Dus tussen de lengte van een sportbh en gewoon topje in. Heeft iemand een idee bij welk merk ik dat kan vinden? Ik weer gewoon dat ik het ooit heb gezien maar kan het nu niet meer vinden!

lululemon heeft een hele fijne (maar wel prijzig) lululemon Align™ Tank Top | Women's Tank Tops | lululemon en deze van h&m valt bij mij ook ongv tussen sportbh/gewone top in https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0861803009.html

Kate | B.Extra - Become extraordinary

Zoiets?

2 likes

Oeh ja precies dit is wat ik zocht, dankjewel! Weet jij toevallig of die van Lululemon fijn zit als je er een sportbh onder draagt? Of heb je die zelf niet?

Ja top! Dankjewel zoiets inderdaad!!

Bedankt voor t meedenken! Deze zijn eigenlijk grover dan ik zoek, haha komt ook weer zo precies

Ik vind hem zelf heel lekker zitten, ook met sportbh er onder! Sportbh komt er wel soms een beetje bovenuit vaak maar dat vind ik zelf niet erg.

1 like

Ik vind wel dat er enorm vaak dingen niet verzonden worden op vinted. Heb het nu al meermaals meegemaakt helaas :slightly_frowning_face:

Welke kleur glazen in een zonnebril vinden jullie het mooist?

• Grijs
  • Bruin
  • Groen
  • Anders

0 stemmers

Zara sale start morgen in de app om 21.00! Nu al te zien welke items.

1 like

Ik had nog een vol mandje, je kunt ook precies zien welke er in de sale komen, hoe handig.

1 like

Terugsturen en opnieuw bestellen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Of even de klantenservice bellen en vragen wat er mogelijk is qua korting? (In fysieke winkels is er vaak wel een mouw aan te passen)

1 like

Ik zou idd ook proberen het nog een keer met korting te bestellen haha en dingen die er niet meer zijn van je eerste bestelling houden en de rest terugsturen als je het in de sale hebt kunnen kopen.

Vind dit altijd zo zuur haha als iets daarna opeens 50% is 2 dagen nadat je het gekocht hebt

1 like

Ik heb ook een everlane broek. Wat wil je er nog van weten?

Hmm ik heb dat probleem niet… heb wel snel met high waisted broeken dat ik een soort vetrol krijg onder de broeksband zegmaar, dat heb ik met deze niet! Ik had de cheeky straight besteld in cropped en curvy, curvy zat was losser bij m’n heupen maar ook bij m’n kuiten en dat vond ik niet zo mooi. De stof is wel lekker stug en echt jeans, niet zo’n “lullig” stretchbroekie zegmaar
Ik ben er wel blij mee maar op je specifieke vraag kan ik je helaas niet antwoorden haha

Leuk vakantie jurkje of lelijk? Kom er maar niet over uit haha.

• Leuk
  • Lelijk

0 stemmers

Heeel leuk, waar is ie van?
edit: wtf @zwaardvis stem jij nou anders dan ik

1 like

Only! Sale nu voor 25eu

1 like