wow blijk je toch niet dezelfde uitmuntende smaak te hebben
Leuk maar ik denk polyester en daarom zou hij voor mij vervallen als zomerjurk. Vind het wel een mooie jurk.
Hij voelt niet super polyesterig op zich!
Ik vind de onderkant heel mooi, maar vind het aan de bovenkant niet zo leuk dat ie doorschijnt geloof ik, juist omdat het zo’n drukke print is. Heb je hem gekocht of niet?
Niet gekocht nee, ging nog even doorzoeken. Zou er sowieso een hemdje onder dragen omdat hij zo doorschijnt ja.
Ben uiteindelijk voor deze gedaan, 3 x zo duur maar denk dat ik deze minder snel zat ben:
Alleen wit hemdje ipv zwart denk ik zo
Ugh ik heb binnenkort een event (middag tot avond) en blijkbaar is de dresscode business casual. Nu heb ik geen idee wat ik aan moet en normaal kan je een broek aan met laarsjes ofzo en klaar. Of een jurkje met panty, maar het wordt waarschijnlijk wel mooi weer.
Nu heb ik een aantal soortgelijke opties, maar veel dingen zijn zo saai en als ik iets zie waarvan ik denk oké leuk dan twijfel ik of het wel kan. De grens tussen zomerjurk, semi formele jurk of feestjurk is zo vaag
Wat denken jullie hiervan
Deze jurken met loafers en een blazer
Of zoiets
Even een poll
- Ja doe maar
- Nee je snapt business casual niet en ik ga nu uitleggen wat beter is
- Boeieeee
0 stemmers
Die groene is wel echt geweldig
Ik vind die tweede echt geweldig ( waar is die van?) en denk dat die prima onder de noemer buisiness casual kan.
Ik vind té zakelijk bijvoorbeeld een plain donker blauwe of zwarte recht jurkje op de knie en técasual een jurkje met cut out mouwen ofzo.
Dus; volgens mij is dit precies de bedoeling!
Edit: zie het al, Zara
Nummer 2 en 3 vind ik denk ik wel goed passen
Van de Zara! (Allemaal behalve de eerste, die is van mango) alleen zie ik nu wel dat ie wel aardige splitten heeft aan de zijkanten.
Linkje: TUNIEKJURK MET PRINT | ZARA Nederland / Netherlands
@Broodrooster @Pinkbeliever tell me more!! teveel kleur? beetje minder druk denken jullie? Neutrale kleuren is denk ik wel veiliger, of effen in plaats van een print
Haha, oke! Ik zou bij business casual meer in eerste instantie denken aan bijv een pantalon met T-shirt en sneakers, of goede spijkerbroek met blazer ofzo. Dus zeg maar een onderdeel van een nette outfit en dan gecombineerd met iets casuals. Jurken geven me net iets wat strandvakantie vibes.
Ik denk idd iets minder kleur (effen) en wat korter. Net op de knie.
Ah ja ik snap je! Ik dacht eerst ook pantalon met T-shirt, alleen heb ik geen idee of het dan óf t-shirt óf sneakers is dus ik dacht oké dat skip ik dan maar (plus al mijn sneakers zijn goor).
Misschien wel de veiligste optie ook! Maar een spijkerbroek zou ik dan weer niet aan durven haha.
Thanks voor je antwoord
Misschien heb je ondertussen al besteld, maar ik heb ook smalle taille en brede heupen en ik ben FAN. Niet amerikaans, wel lyrisch. Everlane jeans zijn de enige die ik nog draag, ook omdat het ong de enige (duurzamere) jeans die niet zo lang is.
Ik heb verschillende modellen ook, dus als je vragen hebt over specifieke kan je ook dm’en.
Tenzij je dus al besteld hebt hoop dat ze bevallen!
Ps. Om antwoord te geven op je vraag ik heb geen waist gap, en zeker het curvy model is top daarvoor!
Dit is mn fave:
En dan de ankle voor mn korte pootjes. Ik heb deze inmiddels in 2 kleuren gehad (1 nu nog, 1 weggegeven) en als ik een nieuwe nodig heb bestel ik hem weer. Draag hem al 3 jaar en nog steeds heel mooi en heel comfy. Tip is wel als je twijfelt neem de kleinere maat. Sowieso is de size chart heel handig.
Deze draag ik heel veel in de zomer nu:
Ik had een cheeky jean, maar ik ben best wat afgevallen dus die heb ik weggegeven. Heel fijn voor een smallere taille (zou ook heel graag de curvy willen proberen) en bredere heupen. Kwaliteit is top ook. Stugger materiaal dan de skinny.
Tot slot heb ik ook een wide leg van ze. Draag ik héél graag in de winter, maar is wel de minst geschikt voor bredere heup tov taille. Maar ik zie die nu ook niet op de website staan.
Kheb binnenkort een bruiloft van een vriendin die gaat trouwen en ik wil natuurlijk een mooie jurk want ja wie gaat er nog echt trouwen tegenwoordig. Maar waaar vind ik jurkjes die iets daarvoor geschikt zijn? Asos, zalando, wehkamp enz al gehad, vond ik niks leuks. Vinden jullie trouwens dat beige kan op een bruiloft of niet?
&other stories misschien? En beige vind ik heel mooi voor bruiloften!
Ted baker? De Bijenkorf? Ik hou wel iets van meer kleur. Bloemetjes erop. Of een mooie licht roze kleur.
Misschien iets van rinascimento? Ik heb ook eens een leuke jurk gekocht van Jacky Luxury, misschien ook een optie. Oh en beige kan volgens mij wel hoor op een bruiloft. Leuk dat je zo gaat zoeken naar een jurk, wordt vast gewaardeerd