weet iemand waar deze zonnebril van Josh V van is? Met 3 puntjes in de hoeken
Celine!
Ok fuck dat kan ik niet betalen hahahaa
Als je zoekt op Celine zonnebril zijn er ook veel namaak te maken a 14.99 of 25 euro etc!
ben nu tweedehands aan t zoeken haha maar dat is ook een optie!
@Daelyss Ik ga even hier verder hoor! Bedankt voor je tip! Klopt, is ook zo. Is het dan beter om een beige rokje te doen en wit hemdje? Is dat dan ook niet gek omdat je dan zo’n rand ziet bij waar het hemdje stopt en het rokje begint? Maar een beige hemdje is ook een beetje gek denk ik want dan zie je nog een stuk beige hemd bij die v-uitsnede, wit is daar dan mooier denk ik valt minder op.
Dit is de jurk:
Daar boven is de uitsnede dus heel erg diep en ik houd niet zo van inkijk.
Hoe doorzichtig is de stof, weet je dat? Ik zou anders kiezen voor een wit hemdje met zo’n kanten rand en dan naadloos ondergoed aandoen (zwart, beige, bruin, bordeaux rood) een beige hemdje zou inderdaad wat gek staan. Zie je er echt door dan zou ik een onderrok nemen. Als het een strakker hemdje is dan kan je het in de rok stoppen en is overgang vlotter.
Als de jurk verder niet echt doorschijnend is zou je misschien ook een bralette met een bredere onderrand kunnen dragen. Dat doe ik vaak onder jurkjes die ik te diep uitgesneden vind.
@Daelyss
Echt best wel heel erg doorschijnend helaas, maar vind hem zo leuk. Dan ga ik op zoek naar een wit hemdje met kanten randje en een beige onderrok!
Of een wit (onder)jurkje misschien! Valt denk ik ook niet op omdat het wat wijder is en dan heb je geen 2 dingen nodig
Ja leek mij ook chill! Maar kon er geen vinden die dan tot boven mijn boobs komen (kon er eigenlijk uberhaupt geen vinden die op voorraad was). Meeste van die zijn ook wat lager waardoor je inkijk hebt.
Hm ja dan schiet dat ook niet op!
Waar kan ik een mooie regenjas kopen? Liefst iets vrij klassiek en stijlvol. Niet te bulky. Ik denk liever tot over m’n billen dan kort, maar ik sta open voor suggesties. Als het kan een beetje betaalbaar maar ik kan altijd ook eens tweedehands zoeken als jullie dure merken aanraden!
@jigglypuff als je rains leuk vindt: zalando lounge geeft om de zoveel tijd goede korting, 50% of 70% dacht ik
Nou maar weer eens een poging een ‘mom jeans’ te vinden die werkt met korte benen, slanke taille en vollere bovenbenen. Gék word ik van die strakke skinny’s maarja al minstens 5 jaar op zoek naar een perfecte momjeans.
ASOS heeft een aantal mom jeans met korte lengtemaat voor zandloper figuur
Wat vind je van de everlane cheeky straight? Is die “mom” genoeg voor je?
Ik heb hetzelfde figuur en vind die van H&M fijn. Doe ze af en toe in de droger en dan sluiten ze mooi aan zonder gat.
Ik heb een top in de onderstaande kleur (foto van de top laat de kleur niet goed zien).
Welke kleuren zouden jullie hier bij combineren?
(mosterd) geel, bruin, terra, cognac (ik besef me dat de laatste twee ook gewoon tinten bruin zijn) zou ik erbij dragen