Modetopic #2 (Deel 1)

Van InWear, maar ik heb 'm via vinted, denk niet dat ie van een nieuwe collectie is

2 likes

Ik ga op zoek, bedankt!

1 like

CVRD (oa bij de Bijenkorf) heeft stijlvol spul. Niet zo’n hele grote collectie, maar mooie pantalons en blazers.

2 likes

Ik heb vandaag deze legging gekocht. Vind hem mooi zitten en hij zit superlekker, maar omdat hij in het echt net iets lichter is dan op de foto’s van de website heb ik 1 twijfelpuntje, ben benieuwd wat jullie vinden. (Bij voorbaat excuus voor de supergare foto haha)


  • Ja leuk
  • Nee van een afstandje lijkt het net of je geen broek aan hebt

0 stemmers

Edit: okee dank voor deze bevestiging haha, hij gaat terug. Ik haal mn eigen foto weer even weg.

1 like

Heb uiteindelijk deze Skechers besteld (maat kleiner, omdat dat werd geadviseerd). Het model is Flex Appeal 3.0.

En ik ben om. Het is net alsof je op kussentjes loopt. Ook fijn voor de wat bredere voet.

6 likes

Weet iemand hier toevallig of de uniqlo ultra light jassen goed warm zijn? Zijn die echt winterjas op de fiets warm? Of meer een tussenjas?

Ik ken dat merk alleen van horen zeggen, dus wie weet kan een van jullie me helpen, thanks!

Freebird, Hipvoordeheb, LeBallon oh en Peek & Cloppenburg misschien ook wel

1 like

@Pantalones heeft een uniqlo winterjas geloof ik!

3 likes

Ohhh wat een sad nieuws, ik heb twee prachtige pakken van ze. Ze staan overigens (wss daar door) nog wel op Otrium

1 like

Kwam een vergelijkbare tegen:

1 like

Ik vond deze wel het mooiste, van Suncoo. Wel in de sale dus niet meer in veel maten (maar misschien nog wel via andere sites die het merk verkopen?)

1 like

Klopt inderdaad @crazyplantlady haha!

De ultra light down is echt heel erg dun, maar voor die dikte wel verrassend warm. Ik heb hem nog niet buiten aan gehad want ik heb hem pas net, maar ik heb hem gekocht als tussenjas. En vooralsnog lijkt hij ook perfect qua warmte als tussenjas voor mij (misschien is hij een beetje tussenjas+ voor sommigen maar ik ben een koukleum).

Uniqlo zelf heeft dit handige overzicht:


Ik heb daarnaast ook de seamless down in een lange variant en die is echt superwarm. Die is wel goed geschaald hier zeg maar, dus ik verwacht die andere ook. Maar die seamless down is ook formaat dekbed en de ultra light down meer een soort matrasbeschermer haha.

Toen ik de ultra light down uit de verpakking haalde dacht ik trouwens echt: uhhh wat heb ik nu gekocht dit is toch veel te dun maar schijn bedriegd dus wel. Ik heb toevallig toen een (slechte) foto gemaakt voor mijn moeder om haar te laten zien hoe dun hij is:


(Je ziet hier een stukje binnenkant)

Als je op zoek bent naar een lekker warme winterjas zou ik voor een van de andere modellen gaan (of een compleet ander merk)

6 likes

Qh wat een fijn en uitgebreid antwoord, dank je wel!
Ik heb het opeens in mn hoofd dat ik nú een winterjas al wil kopen, niet echt handig in de zomer… ik ga nog even zoeken, thanks!

1 like

Juist nu, nu zijn ze nog in de aanbieding! De seamless down is ook afgeprijsd zag ik :slight_smile:

2 likes

Heb er een besteld! Zag later pas dat retourneren niet gratis is, maar wie weet heb ik straks dus m fijne winterjas, thanks!!

Als je met paypal hebt betaald kun je retourkosten terugvragen! (En anders dit in het vervolg doen :))

1 like

Ik heb loafers gevonden die passen, finally. En ben nu wel benieuwd hoe combineren jullie deze schoenen?

Het liefst met een pantalon of een ietwat cropped broek, maar eigenlijk vind ik ze (als ze neutraal zijn dan) overal wel bij passen! Alleen een skinny jeans misschien niet zo

1 like

Ik voel me altijd een beetje schuldig wanneer ik hier voor tips kom binnenvallen terwijl ik zelf totaal niet behulpzaam ben, maar ik ben echt slecht in kleding. :frowning_face:

Ik heb op 2 oktober een bruiloft met feest in de avond, in het zuiden van Italië. Ik herinnerde me dat ik deze jurk nog had liggen, die ik vorig jaar kocht voor een bruiloft die uiteindelijk een stuk meer casual werd gevierd en waar ik toen een jumpsuit heb gedragen. Ik denk erover na die aan te trekken. Ik ben 1,67 en sowieso van plan om comfortabele poederroze pumps met een medium (9 cm) hak te dragen, die ik op de foto ook aan heb.

Wat vinden jullie ervan?

  • Goed idee!
  • Geen goed idee, de jurk staat je niet zo mooi.
  • Geen goed idee, de jurk is niet geschikt voor de gelegenheid.

0 stemmers

Tips zijn welkom! Ik ken het stel dat trouwt niet persoonlijk, dus ik wil het liefst niet te veel moeite doen of geld uitgeven aan een outfit, haha!

1 like

Ik heb alleen op geen goed idee gestemd omdat ik de kleur van de jurk en de schoenen niet bij elkaar vind passen, verder geen mening haha
Jurk staat je vast ook mooi, kan het niet helemaal goed zien op de foto’s!

4 likes