Modetopic #2 (Deel 1)

Ik kan je helaas geen persoonlijk bericht sturen, maar als je mij een persoonlijk bericht stuurt met een paard voorbeelden (boven je budget dan wss) en je maat dan kan ik beter helpen! :relaxed:

Heeft de bruid instructies gegeven?
Waarschijnlijk is iets op de knie met een mouwtje en een bescheiden decolleté toch wel ok?

Een wijde broek als je maar 1m56 bent:

  • Leuk, houden
  • Niet leuk, retourneren

0 stemmers

Ps. Ik bestelde ook deze. Is een soort nepleer en ben er wel fan van.

Oeps ik stemde per ongeluk op mijn eigen poll en ik krijg het nu niet weg :see_no_evil:

1 like

Staat je heel leuk, dacht ik meteen toen ik de foto zag dus ik zou zeggen houden! Ik ben 1m58 en vind wijde broeken ook prima gaan bij onze lengte

5 likes

Love wijde geklede broeken, ik draag de mijne zo vaak op kantoor. Dus ik zeg doen, geeft je direct ook een stuk meer variatie/ander silhouet dan je normale stijl als je -net als mij- anders altijd strakke broeken draagt. Heb daardoor het gevoel dat ik m’n kleerkast heruitgevonden heb haha. En met die pumps eronder lijken je benen een stuk langer!

2 likes

Huh wordt het nog herfst en koud of hoe zit het met de constante 22 graden? Wat doen jullie nu aan naar werk, vind het maar raar dit. ‘T is nu warmer en droger dan in juli.

3 likes

Onderweg naar werk een winterjas, ‘s middags blote benen en op weg naar huis een regenjas met laarsjes

7 likes

Maandag was het wel opeens 18 graden dus heb een soort tussenjas tevoorschijn gehaald maar vandaag en morgen opeens weer 4 graden warmer waardoor ik het qua jas ook niet weet.

Eigenlijk gewoon zomerkleding. Jurkjes met korte mouwen en blote benen, meestal wel dichte schoenen. Het is er echt meer dan warm genoeg voor. Buiten draag ik wel een zomerjas omdat het 's ochtends koud is, en ik neem een vestje mee voor de zekerheid maar die heb ik nog niet nodig gehad.

2 likes

Hoe wordt dat stofje genoemd wat lijkt op hydrofiel wat je nu zoveel ziet in blousejes en jurkjes? Beetje katoenachtig denk ik.
image

Mousseline?

2 likes

Iemand nog een kortingscode van stronger? Heb begin okt een hardloopwedstrijd en wil eindelijk zo’n legging bestellen :smirk:

in het engels muslin of double gauze volgens mij

1 like

Ik ken het als tetra.

Ik zoek mooie zwarte (enkel)laarsjes die ik zowel met een jeans als met jurkjes kan combineren. Mijn stijl is heel casual en weinig kleur. Ik heb zwarte laarsjes die ik vaak graag maar die hebben een flinke hak en ik zoek eigenlijk iets plats of met een kleine hak, maar vooral comfortabel. Probleem is dat ik echt stevige kuiten heb dus dat ik laarsjes vrij snel of niet dicht krijg of dat ik het er echt heel ielig uit vind zijn met mijn benen. Ze mogen best een beetje chunky zijn maar liefst ook wel vrouwelijk/stijlvol. Iemand zin om mee te zoeken? :sweat_smile: Budget max 120 euro.

Bedoel je misschien seersucker?

1 like

Mousseline, double gauze, triple gauze, hydrofiel

1 like

Vagabond heeft wel een aantal laarsjes die aan je eisen voldoen. Misschien het model Marja of Frances

2 likes

Als je op Instagram zoekt op #strongerlabel zie je er veel van influencers. Wat ga je bestellen? Ik kan je de power tight en de embrace heel erg aanraden!

Ik vind dat ze bij & Other Stories altijd mooie zwarte enkellaarsjes hebben, en veel keuze.

1 like