Modetopic #2 (Deel 1)

Oh ik zie het nu ja, haha toevallig! Thanks, ik ga ze even opzoeken :relaxed:

1 like

Een beetje plateau mag wel, maar het moet een beetje chique qua stijl blijven. Dat meer ‘lompere’ wat nu in is past niet echt bij me (ja misschien voor €40 van de stradivarius maar dat is niet zo duurzaam)

2 likes

Waar vind ik zwarte panty’s die niet meteen stuk gaan, high waisted zijn (of iig niet afzakken zodat je de hele dag door omhoog moet hijsen) en geen fortuin kosten?

De light support panty van de Hema! Ik heb er een paar waar ik al jaren mee doe, ik was ze wel in een waszakje. De stof is wat steviger en blijft daardoor lang goed, maar schijnt wel mooi door.

5 likes

Heeft iemand dé tip voor laarzen met brede schacht? Mijn zoektocht duurt al jaren :cry:
Qua kleur liefst zwart of bruin, bij voorkeur suede maar op dit moment zou ik met alles al blij zijn :sweat_smile:

Ik heb een jas gekocht wat ze wool coat noemen, er zit 10 procent wol in lol. Kwam ik achter toen ik op de site keek, heb het zelf in de winkel gekocht eigenlijk in een opwelling. Maar is dat gebruikelijk of? Dat er dus maar 10 procent wol in zit? Er zitten hier allemaal kledingexperts heb ik het gevoel. Ding was niet duur maar ook nou niet weer een koopje. Ik vraag me af hoe die zich dan houd en of het misschien mega gaat pluizen enzo, heb het bonnetje nog wel.

Ja, dat mag wel zolang het product er maar in voorkomt. Erg misleidend inderdaad. Alleen de labels goed lezen werkt.

Het is deze

https://www.thesting.com/nl-nl/wollen-coat-grijsmelee-328153

Maar als er iemand hier weet of deze jas erg gaat pluizen dan hoor ik het graag. Heb het gisteren ook echt binnen 10 minuten gekocht.

Ik heb geen ervaring met deze specifieke jas. Maar zowel wol, polyester en acryl pluizen over het algemeen snel. Dus ik verwacht dat dat bij deze jas ook het geval is.

Mijn ervaring is wel positief met sommige mantels die bestaan uit een stoffenmix maar dan was het percentage wol wel hoger dan 10 procent.

1 like

Dit ook, ik had deze besteld, https://www.monki.com/en_eur/clothing/coats-jackets/coats/product.classic-double-breasted-coat-beige.0631964022.html, mn moeder heeft hem nou want ik vind me er toch als een klein kind erin uitzien die opa’s jas had aangetrokken. Maar 70 euro en heeft 39 procent wol zie ik nu net.

1 like

Ik heb 0 mode inzicht, kan dit bij elkaar of niet? Het is voor een beurs dus moet netjes zijn. Heb nog een zwarte blazer erbij en het gaat me om de kleuren/ patroontje


Ik ben nogal conservatief op het gebied van printjes combineren, dus vind het niet geslaagd.

17 likes

Kleuren zijn wat mij betreft goed en als jij je goed in voelt lekker dragen :relaxed:.
Misschien een van de twee patronen vervangen voor een effen kleur als je toch twijfelt?

Effen enkellaarsjes staan er denk ik wel leuk bij. Of een kleurrijke accessoires.

1 like

Of de jas gaat pluizen weet ik niet. Gemengde stoffen zijn zaak wel steviger dan ‘pure’ stoffen.
Ik zou hem zelf wel terugbrengen na tot deze ontdekking te zijn gekomen. 10% vind ik super weinig en voor 129 zou ik me afgezet voelen. In bijv de Zara zijn de wollen mantels niet veel duurder en wel van een hogere percentage wol. De kwaliteit is stukken mooier.

Deze is bijv 139 euro en 75% wol

3 likes

Heb je al eens naar Gabor gekeken? Zij hebben laarzen met xl en xxl schachten.

1 like

10% wol is sowieso niet heel warm. Pas vanaf 50% is het de moeite waard.

1 like

Heeft iemand ervaring met kledij van Sessùn? Ik zie zoveel mooie kledingstukken op hun site, maar die prijs houdt me echt tegen. :woozy_face:
Is het echt betere kwaliteit of betaal je vooral voor het merk?

Ik vind prints combineren wel een mogelijkheid, maar ik vind de kleuren van deze net niet goed combineren waardoor ik het een beetje een vaal geheel vind.

3 likes