Modetopic #2 (Deel 1)

Lila staat bij mijn huidskleur (licht bruin centraal Aziatische afkomst) juist erg mooi icm bruine ogen. Althans dat hoor ik heel vaak! Zowel in een trui als bv in een traditionele kledingstuk.

6 likes

ik vind het bij roodharige met lichte huid en sproeten en een koele ondertoon erg mooi staan.

4 likes

Heeft iemand tips voor leuke bruine suede enkellaarsjes met hak? Vind maar niets wat ik leuk vind

bij mij is lila echt de allerbeste kleur. samen met marineblauw
laat m’n ogen poppen en m’n huid lijkt dan heel egaal en rustig. donkerbruin haar en lichte ogen.

vind het eigenlijk bij heel veel mensen heel mooi staan!

@Xigua ik heb deze al sinds 2015: https://www.vinted.nl/dames/damesschoenen/enkellaarzen/735960528-hippe-suede-enkellaarsjes-van-zara-maat-39
vind ze echt fijn!!

Oeh eigenlijk niet bij stilgestaan dat zara ook schoenen verkoopt. Ga ik eens naar kijken!

1 like

Voor de mensen met de Sugerhill Brighton Dino-trui (@Ovenschaal ? )
Loopt deze uit, krimpt deze in de was of blijft deze zoals hij is? Ik heb hem liggen in 2 maten en twijfel welke te houden. Lang leve brede schouders en smalle taille

Thanks! Dan denk ik voor de kleinere maat te gaan.

De kleinere zit precies pas bij m’n schouders en mooier bij m’n taille. De grotere zit lekker comfortabel bij m’n schouders, maar is inderdaad meer boxy.

Hebben jullie al een kerstoutfit geshopt of zijn jullie er al uit wat jullie gaan dragen?

1 like

Kerst is mn verjaardag en meestal heb ik dan wel een speciale outfit in gedachten maar nu echt nog niet :sob: weet nog niet eens wat mn plannen zijn haha ik ben zo laat dit jaar maar de tijd vliegt voorbij dat ik niet eens doorheb dat het volgende week al zover is

1 like

Hahaha aah snap dat je dan iets speciaals aan wil inderdaad. Ik weet het ook nog niet, hoop wat inspiratie op te doen hier

Ik zou eigenlijk dit pak wel willen. Maar vind het een beetje duur (blazer 80 euro en broek weet ik ff niet). Ik zie weinig andere mogelijkheden buiten kerst om het te dragen. Aangezien ik vooral thuis werk en verder ook niet echt ergens kom

Dus nu trek ik gewoon een outfit aan die ik al had. Een bloesje in deze kleur groen met zwarte flared jeans. En de andere dag denk ik pailletten jumpsuit. Die heb ik vorig jaar vlak na kerst in de sale gekocht (en ook nog nooit gedragen)

5 likes

Ik kan echt niks vinden. Broeken zijn sowieso een ramp en altijd te lang. En glitter is leuk maar dit draag ik daarna nooit ?

Als iemand tips heeft voor leuke jurkjes :rofl:

Ik vind Guts en Gusto vind ik ook wel hele leuke items hebben voor de feestdagen.

willen jullie met mij meedenken? ik wil voor mijn oma een zijden pyjamabroek kopen maar ik kan de kleur niet kiezen. zwart is fijn en safe maar niet heel erg oma persé.
ik vind de crème heel sjiek maar ja het is wel wit, en zijde is kwetsbaar (oma heeft dun bloed en een dunne huid dus snel wondjes)
de grijze lijkt mooi maar ik ben bang dat hij in het echt heel fletsmakend is

  • zwart
  • crème
  • grijs

0 stemmers

3 likes

Aaah verkeerd geklikt maar ik zou voor grijs of zwart gaan in dat geval, denk dat dat alsnog heel chic is

Ik zou ook voor zwart of grijs gaan

is er niet een donkerblauwe?

4 likes

Ik vind zwart een beetje doods ogen. Wit het allermooist, maar lastig idd met wondjes

1 like

ja vind ik ook, vind dat helemaal niet iets voor mijn oma.

@ezw nee helaas, kan dat nergens vinden zonder dat het meteen een set van 200+ euro is : ( dat zou perfect zijn inderdaad

1 like

zoveel grijsstemmers ook! denken jullie niet dat die kleur heel flets maakt of zie ik het helemaal verkeerd?

2 likes