Ik heb ook eentje die doorschijnt helaas maar heb gemerkt dat het helpt als je een huidskleurige top/hemd eronder draagt ipv wit
Ja, dat doe ik inderdaad ook vaker, maar vind het zo lelijk dat je die bandjes dan ziet. Dus heb er liever een die niet of nauwelijks doorschijnt!
Oeh, dit is wel een hele goede optie! Ik ga hem denk ik wel even proberen!
Ik wil er graag een met een overslag-col
Meer mensen die vinden dat de H&M kledinfg sinds ongeveer een jaar de kwaliteit echt om te janken is?
Echt bijna alles is binnen een paar keer gaan pillen, uitgelubberd of stuk.
Hiervoor niet zo snel last van gehad.
Van wat?
Ooooops. Pas het het aan.
Dat is al sinds ik me kan herinneren typisch h&m…
Ik las het ook haha, voor mij is het danweer te vroeg
En ja @Whitecactus sommige dingen vallen iets beter mee, als je er goed naar de stof/weving kijkt enzo. Maar synthetische truien enzo, daar kan je meestal direct van zien dat ze het niet lang gaan uithouden
Ik heb het idee dat ze steeds goedkopere materialen zijn gaan gebruiken. Alles is synthetisch.
Dit is toch van een soort panty materiaal gemaakt of heb ik dat verkeerd? Is het de bedoeling dat je dit zonder ondergoed aantrekt zoals op de foto? Lijkt mij echt oncomfortabel zitten.
Naast dat het totaal onprettig lijkt te zitten is het ook echt geen gezicht als je het mij vraagt.
Huh? Zoveel vragen?
Het enige wat ik kan bedenken dat het tegen ‘chub rub’ is en zorgt dat de naden van je onderbroek niet doorschijnt. En anders is het een of andere fetisj kleding
Maar een fietsbroekje zit zoveel lekkerder
Ik zou er zelf een onderbroek in dragen maar lijkt me verder wel fijn voor de zomer
Ik zou zelf voor veilig zwart gaan. Maar zie ook dames met happy socks erin. Of sokken met een kanten randje.
Glittersokken
Vraagje: ik heb dus nog oude uggs uit de y2k fase: de classic shorts. Al die tijd gehouden als comfi schoen en ze zien er nog prima uit, maar niet echt publiek gedragen ofzo haha.
Ik zie nu dat de ugg weer “hip” is en nu ik ze toch heb is het natuurlijk toch wel chill en leuk om ze gewoon te kunnen dragen.
Ik zie zeg maar dit type outfits, die wel vooral leuk is met de mini, maar ik ga sowieso geen nieuwe kopen:
Maar ik zie ook de ugg met de baggy jeans:
Daaronder maakt het toch eigenlijk niet uit welk model het is? De vraag die ik dus heb: kan ik met de classic short ook uit de voeten in deze gen z trend, of kan ik het dan net zo goed laten?