Modetopic #2 (Deel 1)

Gottex is echt een luxemerk, dus daarvan kan je ook echt veel mooiere stoffen en kwaliteit verwachten (maar daar betaal je ook voor haha). Ik moet zeggen dat ik Cyell en Seafolly ook goede kwaliteit vind hoor! Alsnog een stuk duurder dan H&M ook, dus je mag er ook wel wat van verwachten. Maar ik heb een paar seafolly bikini’s die ik al 5-8 jaar heb ofzo en die echt nog mooi zijn.

Maar zitten dure merken ook lekkerder en mooier (dus los van de stofkwaliteit)? Want met goedkope merken doe ik ook lang, dus daar hoef ik geen dure voor te kopen :sweat_smile:

Haha ja vind ik wel, al zitten niet per definitie alle dure merken automatisch lekker natuurlijk. Een merk als seafolly heeft ook heel veel verschillende modellen dus niet alles gaat even lekker zitten, ligt ook aan je lichaam en eisen. Maar een H&Mtje geeft bij mij lang niet zoveel steun. En de stof is vaak ook veel dunner waardoor het minder mooi zit. Maar dat kun je het beste ervaren door een keer te gaan passen bij de bijenkorf bijv!

En als je niet heel hoge eisen hebt en H&M ook prima vindt zitten en die blijven lang genoeg mee gaan: tja dan hoef je niet per se te investeren in iets duurders natuurlijk.

1 like

Thanks! Ik heb niet zoveel te ondersteunen dus daar zou ik het niet voor doen, maar wel voor het lekkere zitten en de looks. Passen bij de Bijenkorf is wel een goede, ik zat al online te kijken maar daar zag ik zoveel dat ik er ook weer mee stopte haha.

Al ben ik ook bang dat ik een bikini gewoon nooit lekker zal vinden zitten, het blijven kleine kledingstukken die enigszins strak moeten zitten om niets te onthullen natuurlijk.

Screen Shot 2022-03-29 at 20.41.29

Het is maar goed dat ik met mijzelf de afspraak heb om geen nepleren tassen te kopen maar ik vind deze ordinaire tas echt leuk. :smiling_face:

11 likes

Weet iemand hoe dit soort slippers/sandalen heet en waar je die kan kopen?

2 likes

is het geen soort slides?

3 likes

Die zijn van timberland geloof ik

Hmm nee kan het toch niet vinden, maar fitflop lulu lijkt er heel erg op

3 likes

Ik voel me zo oud als ik al die trends terug zie komen

4 likes

Ik heb dus in juni een bruiloft en ben nu op vinted en websites aan het kijken voor een mooie jurk! Heb deze mooie gezien met een open rug.

https://www.sezane.com/eu/product/lady-dress/emerald-green#size-40
Maar ik heb toch echt een bh nodig anders vind ik het niet mooi. Heb wel een body gezien die er misschien onder kan en waardoor ik toch een beetje steun heb.

Denken jullie dat dit werkt/laag genoeg is (misschien nog merken met body’s die fijn zijn) Of ervaringen met kleding met een lage rug?

Ik heb ook deze jurk nog van vorig jaar en kan ik met de juiste accessoires ook wel upstylen naar een bruiloft outfit. Maar daar heb ik (bijna) het zelfde probleem. Geen fijne bh eronder en ik draag het niet graag. Dus hopelijk is zo’n soort body/ander merk de oplossing voor mij?

.
de achterkant ziet er zo uit:

10 likes

Die onderste is gemakkelijk, je bindt 1 lint om je bh achterkant (1 x omslaan) en andere kant ook en dan pas de strik maken

2 likes

Om de middel helemaal bedoel je?

2 likes

Vlak voor je de strik maakt sla je de linten ff 1 keer om, om de achterkant van de bh, dan zit ie verborgen achter de stukken stof

3 likes

Misschien zoiets? Low back strap voor €9.99 - Bh Accessoires - Hunkemöller

4 likes

Haha ik heb deze nooit weggedaan :crazy_face:

Ik heb over een tijdje een bruiloft en nu heb ik een lila jurk. Alleen nu denk ik over welke kleur erbij? Ik wil wel nog een jasje erover heen en schoenen. Dus ik dacht aan wit. Maar ik moet ook nog een tasje erbij alleen als die ook wit is, wordt dan niet te veel? Maar ik heb geen idee over welke andere kleur.

2 likes

Donkerblauw

1 like

Grijs, donkerblauw of mintgroen als je voor de paasei look gaat.

3 likes

Google Lens zegt dat het deze zijn: https://m.topshoe.nl/nl/1925623/fitflop-lulu-cross-slide-sandals/ Misschien helpt dat je verder?

Oh, wordt hierboven ook al gezegd. Als je de foto in Google Lens opent, krijg je ook alternatieven te zien.

2 likes

Ah top dankje!