Modetopic #2 (Deel 1)

Long shot, maar probeer het toch. Is er toevallig iemand die (een van) deze jurk(en) heeft en er vanaf wil? Heb mijn zinnen op een leuke bloemenjurk gezet, deze kwamen door de selectie, maar allebei uitverkocht en vinted en Google Lens leveren niets op. Dus wie weet heeft iemand hier een idee.

Van Guts&Gusto, zoek een XL

Of deze:

Van Grace & Mila (model Carrie), maat L of XL

2 likes

Leuk pak hoor, ook mooie kleur! Maar mbt jouw vraag over de gelegenheid die netjes is weet ik het niet. Is het ook een feestelijke gelegenheid of meer zakelijk?

Zou geen zwart erop doen, wit/ lichte pastelkleuren.

13 likes

Zou ook wit doen en denk niet een overhemd maar een wollen truitje ofzo.

1 like

Behalve het verhaal van de coke BN’er met het kind op de arm.

8 likes

Jawel! Durf te vragen #5 - #5473 door LaPetiteRobeNoire

3 likes

Nee dat ging over een boek dat ik zocht haha.

De film (of serie) met reuzen die @Lemongrab noemt is iets anders :face_holding_back_tears:

1 like

Oei pardon!

2 likes

IMG_20220410_201724
Weet iemand misschien waar deze blouse van is ? Er hoort ook een broek bij

1 like

Met zo’n truitje eronder:
https://m.aboutyou.nl/p/soft-rebels/trui-5137544?scrollToShopTheLook=1
En crème kleur hakken kan het wel netjes zijn denk ik.
Als de stof mooi is in het echt. Kan het vanaf het plaatje net niet goed inschatten

2 likes

Nooo!! Weet je dat ik hier een bericht had geplaatst met everlane!! Omdat je zei dat het ook frankieshop kon zijn (dus geen hm prijs haha) en ik me daarvan die set kon herinneren. Die heb ik nog in mn mandje gehad!! Toen ging ik even kijken en kon het niet vinden, dus toen had ik het bericht snel weggehaald!

Omg had iedereen 2 dagen kunnen besparen😅

10 likes

Iemand enig idee hoe New Balance 530 vallen? Ik heb ze nu in 38,5 besteld want het was 38,5 of 39,5 en ik heb 39 - had vroeger wel 38 en 38,5 van Nike …. Maar lees hele wisselende verhalen. Was overigens geen optie de andere maat te bestellen want die is niet op voorraad haha

3 likes

Ik heb toevallig net NB 574 binnen in 38 maar die zijn net te klein :frowning: en ze hebben juist geen 38,5 hiervan, stom. Denk dat 39 dan aan de grote kant is. Ik heb eerder NB gehad, wel ander model en die vond ik ook klein vallen.

Sorry weet niet of je hier iets aan hebt omdat ik geen ervaring heb met het model dat je noemt :stuck_out_tongue: hoop dat 38,5 goed zit!

1 like

Ik vind ze heel klein vallen, heb zo’n anderhalve maat groter dan normaal genomen.

Oeh nou dan gaat het extra spannend worden! Hoop ze snel binnen te krijgen, anders dan wachten tot de 39,5 weer binnen is. Scheelt dat ik zooltjes heb dan kan ik vrij makkelijk zien of de maat echt klopt haha

1 like

Ik probeer ze maar te annuleren want maattabel wijst er op dat ze idd veel te klein zullen zijn

Heartshape?
Victorian heart shape

https://images.app.goo.gl/1FGeWSNjrfJtwvDi9

2 likes

En dit dan?
Weet niet of pearl heart shape een term is :sweat_smile:

2 likes

Ze passen! Heeeelemaal happy mee, vallen dus true to size! (Is een mannen-running schoen, zal ook uitmaken welk geslacht & type je dan hebt)

2 likes

Fijn! Ik kan maat 39 vandaag ophalen :crossed_fingers:t2:

1 like