Modetopic #2 (Deel 1)

Van Nathalie Vleeschouwer, een Belgisch merk.

5 likes

Zou het van Fabienne Chapot kunnen zijn?

Weet iemand toevallig hoe flared leggings van stieglitz vallen? Ik heb een mooie gezien op Vinted alleen vraag me af welke maat ik nodig heb…

Weet iemand hoe dit model van schoenen heet?

4 likes

Op maat tot net iets ruimer. Zijn vooral heeeel erg lang. Je ziet helaas wel zo’n witte onderlaag als ie heel erg stretcht.

1 like

Heeft iemand van hier wel eens kleding bij Cider besteld? Hoe was de kwaliteit?

1 like

Kan iemand mij het verschil vertellen tussen de Levi’s ribcage straight en de ribcage straight ankle jeans? Ik heb de ankle in lengtemaat 29 en de gewone op Vinted gevonden ook in lengtemaat 29, alleen ik twijfel of die dan hetzelfde zal vallen. Wie weet dit?

1 like


Ik zag laatst iemand met deze broek of een vergelijkbare. Deze is van de Pull&Bear maar ik meen me te herinneren dat het origineel van een ander merk is, maar kan het niet vinden en koop liever geen knockoff.

Weet iemand welk merk ik bedoel?

1 like

Guts en gusto toch?

3 likes

Paloma Wool is de eerste die ik met zo’n broek zag, is in ieder geval betere kwaliteit ook

3 likes

Monki, maar die is van zo’n afschuwelijke stof die dan statisch om je bil blijft hangen.

2 likes

Misschien is dit hem inderdaad, kan me herinneren dat het merk ook wat duurder en duurzamer was. Thanks voor de tips allen, ik ga maar eens kijken welke het wordt

2 likes

Ik wil graag deze Sofia zonnebril van Kapten en Son bestellen, maar welke print vinden jullie leuker? Ik kan niet kiezen …


  • Foto 1
  • Foto 2

0 stemmers

2 likes

Die eerste is mooi, maar die tweede vind ik veel unieker. Ik zou daarom voor die tweede gaan.

9 likes

Werkt fashion tape bij een te diepe decolleté? Ik lees echt verschillende dingen bij verschillende merken. Ik vind een hemdje vaak niet zo mooi staan.

1 like

Goed, ik heb weer ergens items gezien die ik met geen mogelijkheid op het internet kan vinden dus mocht iemand weten welke sites:
Ik heb bij iemand een wit shirt gezien met de opdruk L’abricot orange met een mega abrikoos afgebeeld. Tekst is donkerblauw/zwart.
Verder heb ik een minirok gespot, ook wit met sinaasappels er op.

Super leuk, maar geen idee waar ik dit kan vinden :frowning: iemand enig idee? als ik google krijg ik alleen maar oranje items

Shirt is volgens mij H&M!

3 likes

Oh echt? :sweat_smile: had daar al gekeken maar heb niks met een abrikoos of iets dat er op leek gezien…

Ja, wist bijna zeker dat die van H&M was, maar kan het nu ook niet meer vinden :sweat_smile:

2 likes

Ah dan is ie uit de collectie, jammer! Zal denk ik hetzelfde zijn met het rokje, een beetje Loavies achtig maar op die sites kom ik het ook niet tegen :pensive:

1 like